۵۶۶۰۶۸
۱۹ نظر
۶۴۶۱
۱۹ نظر
۶۴۶۱
پ

دو ویژگی در مردان، که زنان را جذب می‌کند

ممکن است شما خیلی خوش‌تیپ باشید، مثلا مانند فلان هنرپیشه‌ی معروف، اما شاید این برای جذب دختری که دوستش دارید کافی نباشد. طبق یک بررسی جدید که توسط محققان لهستانی انجام شده، جذابیت، به ظاهر شما بستگی ندارد، بلکه بیشتر به این مربوط است که صدای شما چقدر آرامش بخش است و چقدر بوی خوب می‌دهید!

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: ممکن است شما خیلی خوش‌تیپ باشید، مثلا مانند فلان هنرپیشه‌ی معروف، اما شاید این برای جذب دختری که دوستش دارید کافی نباشد. طبق یک بررسی جدید که توسط محققان لهستانی انجام شده، جذابیت، به ظاهر شما بستگی ندارد، بلکه بیشتر به این مربوط است که صدای شما چقدر آرامش بخش است و چقدر بوی خوب می‌دهید!

محققان برای این بررسی‌ها، به ارزش‌های ادبی سه دهه‌ی گذشته نگاه کردند و چیزی که یافتند این بود که صدا می‌تواند طیفی از رفتارها را به شنونده منتقل کند، مثلا اینکه شما تا چه حد مسلط و چیره‌دست هستید، چقدر اهل کمک و همکاری هستید، وضعیت روحی و عاطفی شما چگونه است و حتی بدن‌تان چقدر تنومند است!
دو ویژگی در مردان، که زنان را جذب می‌کند

حالا اگر صدای چندان خوشایندی ندارید نگران نشوید! چون بررسی‌های دیگر هم نشان داده که رایحه‌ای که از شما به مشام می‌رسد هم می‌تواند همین اطلاعات گفته شده را در اختیار دیگران بگذارد. خوشبختانه برای بویی که می‌دهید ترفندهایی وجود دارد!

هر دوی ویژگی‌های گفته شده می‌توانند به جنس مخالف این را القا کنند که خواستنی هستید یا نه!

دانشمندانی که روی این پروژه کار کرده‌اند فکر می‌کنند این یافته‌ها به دلیل تکامل‌ و تحول مثبتی است که به افراد اجازه می‌دهد شما را از راه دور قضاوت کنند (در مورد ظاهر و صدا) و همچنین وقتی نزدیک شما هستند از روی بویی که می‌دهید، درموردتان نظر بدهند. محققان در گذشته دریافته بودند که افراد معمولا جذب کسانی می‌شوند که شبیه خودشان هستند، اما این تحقیق جدید گفته که افراد آنهایی را ترجیح می‌دهند که بویی متفاوت‌تر دارند!

سرنخ‌های شنودی و بویایی، جداگانه یا با هم، روی دریافتی که ما از جذابیت یک فرد داریم، تاثیر زیادی می‌گذارند و بنابراین عقاید و رفتارها و واکنش ها نسبت به فرد مقابل، در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انسان موجود پیچیده ای هست که فقط باید خداوند کمک کند تا از بلای اشتباه قصر در برویم والسلام

    • Anna

      کاملا درسته.واقعا صدا مهمه.حالا اکثر عطرها رو میشه تحمل کر ولی بعضی مردا که صدای ضعیف و زیر و یا خروسکی دارن نمیشه اصلا بنظر آدمای مقتدر و مهمی نمیان و نمیشه جدی گرفتشون.شاید درست نباشه ولی این حسو میده.من واقعا تو تمام برخوردهام با جنس مخالف یکی از چیزایی که برام مهمه و خوب دقت میکنم صدای اون طرفه.حتی تو خواننده ها هم به صداهای خواننده های مردی که جیغ مانند و ناله دار و ضعیفه گوش نمیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تمام برخوردا؟

      • ارسلان

        البته صدا یه ویژگیه موروثیه...نمیشه کاریش کرد

    • Nazanin

      زنان از طریق گوش عاشق میشوند و مردان از طریق چشم. صدا واقعا مهمه

    • بدون نام

      مزخرف بود نویسنده باید بودنه یه کارگر صب میزنه بیرون شب میاد اون وقت چون بوی عرق میده نمیتونه واسه خانوادهاش جذاب باشه همه چی رو لوکس جلوه ندین.مرد اگه ادم باشه همه جذبش میشن حتی بدون پول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم خوب بودن با آدم جذاب بودن 2تا مفهوم متفاوتن دوست عزیز،با هم فرق دارن

    • بدون نام

      13:51 - 1396/04/29
      تا دیر نشده تفکرت را عوض کن
      در ضمن وضع مالی خوب جنم یک مرد رو میرسونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وضع مالی خوبو هوس باز .ایشاللا تجربهاش کنی .

    • علی

      جالب بود.صدام که خوب نیست ولی همیشه هم بوی تخمه میدم.

    • بدون نام

      یکی از دلایل طلاق همونیه که دوستمون اشاره کرد....یعنی چون طرف سخت کار میکنه پس دیگه مهم نیست که به خودش نرسه یا روی رفتارش کار نکنه؟!

    • پریا

      کاملا اشتباهه پول و قیافه و باکلاسی و هوش خیلی خیلی مهم تر از اینا است.

    • بدون نام

      تن صدا مهمه ولي حرفايي كه ميزني مهم تره

    • بدون نام

      منظور نویسنده شاید در مورد زن و مردهایی هست که برای اولین بار میخوان با هم ملاقات کنند. الان خیلی ها اول در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی با هم آشنا میشند وقتی میخوان با هم برا بار اول تلفنی صحبت بکنند و صدای همو بشنوند یا اولین بار در دنیای واقعی میخوان همو ببینند احتمالاً تن صدای بم و عطر مناسب مردها میتونه خانومها رو جذب بکنه.

    • بدون نام

      صدا اره خیلی مهمه ولی بوی عطر زیاد نه!....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بچهاین ایشاللا زود رشد کنین هم فکری هم جسمی.تا عقایدتونم همین عطر و پول هست ازدواج نکنین چون تضمینی واسه زندگیتون نیست .کار قضات رو هم زیاد نکنین.

    • بدون نام

      به نظر من که درست نیست، ملاک های دیگه ای هم هست

    • بدون نام

      دقیقا من ازدواج سنتی داشتم ،از چهره ی شوهرم اصلا خوشم نمی اومد ولی بسیار خوش اندام و خوش صدا بود و متانت زیادی در کلام داشت برا همین هر وقت دور بودیم دوسش نداشتم تا می دیدمش حرف میزد عاشقش میشدم دوست نداشتم ازش جدا بشم ،در ضمن با اینکه زیبایی چهره نداشت آنقدر اعتماد بنفس داشت که تو هم خودبخود قبولش می کردی تا الان هم که زندگی خوبی داریم هر چند عشق بوجود نیامد ،

    • پریناز

      به نظر من بوی تن طرف مهمه.ولی مهمتر از اینا انسانیت و خوب بودنه.چون همه انسانها جذب خوب بودن میشن.مخصوصا خانم ها که موجوداتی لطیف و احساساتی هستن بیشتر جذب مردی میشوند که براشون اهمیت میده توجه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج