۳۴۴۵۱۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ابداع سیستم تماما خودکار هدایت پهپاد

اخیرا شرکتی که در زمینه سیستم های خودکار فعالیت دارد نوعی سیستم گشت زنی خودکار برای پهپاد طراحی کرده که می تواند تقریبا بدون هیچگونه دخالتی از سوی اپراتورهای انسانی فعالیت کند.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: وسایل نقلیه بدون سرنشین هوایی مدتی است که موارد مصرف زیادی پیدا کرده اند و در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و تولید انرژی، سودمندی و فواید خود را به اثبات رسانده اند. اما نکته مهمی که در رابطه با این دستگاه ها وجود دارد این است که صرفا با کمک اپراتورهای انسانی کار می کنند.

ابداع سیستم تماما خودکار هدایت پهپاد

حالا نوعی سیستم خودکار پهپاد ابداع گردیده که علاوه بر به پرواز درآوردن این پرنده ها قادر است خود را تعمیر و نگهداری کند و در نتیجه امید می رود که به زودی نیاز به اپراتورهای انسانی برای کار با درون ها از بین برود.

اخیرا شرکتی که در این زمینه فعالیت دارد نوعی سیستم گشت زنی خودکار برای درون طراحی کرده که می تواند تقریبا بدون هیچگونه دخالتی از سوی اپراتورهای انسانی فعالیت کند.

این سیستم از سه بخش تشکیل شده که عبارتند از: خود درون، پایگاه رباتیک موسوم به «Airbase» و نرم افزار فرماندهی. پهپاد این مجموعه از سری Optimus انتخاب شده و قادر است محموله ای به وزن یک کیلوگرم را برای مدت سی دقیقه حمل نماید.

وقتی پهپاد کار گشت زنی خود را به اتمام رساند روی پایگاه طراحی شده اش می نشیند و آنجاست که یک بازوی رباتیک به صورت خودکار باتری و محموله پهپاد را از آن جدا می کند.

تمامی این فرایندها نیز با استفاده از نرم افزار یکپارچه سازی شده ای کنترل خواهند شد که به کاربران امکان می دهد مسیرهای پرواز را از قبل برنامه ریزی نمایند و همزمان ویدئوهای در لحظه را از آن مشاهده نموده و به فید دیتایش دسترسی پیدا کنند.

سیستم Airobotic احتمالا در صنایعی نظیر نفت و گاز و معدن به کار گرفته می شود و می تواند نقش نوعی پلتفرم نقشه نگاری هوایی را ایفا کند، هرچند که موارد مصرف دیگری هم برای آن در دیگر حوزه ها وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج