۳۴۴۵۷۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

خودروی آلاسکا درواقع اولین خودروی پیکاپ رنو به شمار می‌رود و قرار است پس از عرضه به بازار، تبدیل به رقیبی برای محصولات نیسان و پیکاپ‌های جدید مرسس بنز شود.

خودروبانک: سال گذشته رنو از وانت مفهومی جذاب خود تحت عنوان آلاسکا رونمایی کرد و در خلال این رونمایی، صحبتی کوتاه از برنامه توسعه و تولید آن در سال ۲۰۱۷ میلادی ارائه شد. در زمان معرفی شرکت سازنده اطلاعات چندانی از این خودرو ارائه نکرد و دلیل آن هم کانسپت بودن طرح آلاسکا عنوان شد، ولی حالا پس از گذشت چند ماه اطلاعاتی جدید از پروژه پیکاپ آلاسکا بدست آمده که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

خودروی آلاسکا درواقع اولین خودروی پیکاپ رنو به شمار می‌رود و قرار است پس از عرضه به بازار، تبدیل به رقیبی برای محصولات نیسان و پیکاپ‌های جدید مرسس بنز شود. گفتنی است که شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده اولین محصول پیکاپش را در سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد کرد، ولی رنو برای تولید این خودرو صبری کمتر دارد و از طرفی دیگر مراحل طراحی و توسعه این خودرو را تقریبا به پایان رسانده است، به همین دلیل اعلام کرده که رنو پیکاپ آلاسکا را از تابستان سال جاری به سایت‌های تولیدی‌اش اضافه خواهد کرد. هرچند این وانت خودرو از لحاظ پلتفرم با نیسان ناوارا NP300 یکی است و همین موضوع برنامه طراحی و توسعه رنو آلاسکا را سرعت بخشیده است.

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

علاوه بر این گفته شده رنو آلاسکا با رینگ‌های ۲۱ اینچی و چراغ‌های روشنایی کاملا LED به مرحله نهایی نزدیک خواهد شد که چندان دور از ذهن نبود و اکثر خودروهای تولید جدید از چنین خصوصیاتی همچون داشتن چراغ‌های LED بهره‌مند هستند. برای داخل کابین هم گنجایش ۵ سرنشین بزرگسال تعریف شده و همچنین برای دید بهتر راننده به محیط اطراف، از دوربین‌های کیفیت بالا در آینه‌های جانبی استفاده خواهد شد.

برای بخش فنی هم گفته شده که یک پیشرانه‌ای 2.3 لیتری توربودیزل 163 اسب بخاری، اولین موتوری است که شرکت خودروسازی رنو تصمیم به استفاده از آن بر روی رنو آلاسکا را گرفته است که مصرف سوختی حدودا 6.9 لیتری به صورت ترکیبی خواهد داشت.

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس

جزییاتی جدید از پیکاپ رنو آلاسکا +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج