۳۴۵۱۱۲
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

راست کول برمی‌گردد؟

مک‌کانهی با یکی از چالش‌برانگیزترین نقش‌های کارنامه بازیگری‌اش در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۱۴ را تصاحب کرد و با این حال، احتمالا هیچ نقشی به اندازه کارآگاه به‌پوچی رسیده و بدبین فصل اول «کارآگاه حقیقی»، چهره او را در ذهن هواداران و علاقمندان سریال‌های تلویزیونی تداعی نمی‌کند.

وب‌سایت آی سینما: مک‌کانهی با یکی از چالش‌برانگیزترین نقش‌های کارنامه بازیگری‌اش در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۱۴ را تصاحب کرد و با این حال، احتمالا هیچ نقشی به اندازه کارآگاه به‌پوچی رسیده و بدبین فصل اول «کارآگاه حقیقی»، چهره او را در ذهن هواداران و علاقمندان سریال‌های تلویزیونی تداعی نمی‌کند.

راست کول برمی‌گردد؟

بازیگر ۴۶ ساله که این روزها درام تاریخی «ایالت آزاد جونز» را بر پرده سینماها دارد و به زودی در نقش منفی یکی از رمان‌های معروف استیون کینگ در پروژه‌ای پرسروصدا و عظیم جلوی دوربین می‌رود، دو روز پیش (چهارشنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی با ریچ آیزن مجری معروف از دلتنگی عمیق‌اش برای تماشای دوباره شخصیت «راست کول» بر صفحه تلویزیون پرده برداشت. مک‌کانهی گفته: «دلم برای راست کول تنگ شده، مرد. دلم برای یک‌شنبه شب‌هایی که او را از تلویزیون می‌دیدم، تنگ شده.»

بعد از آن که فصل اول «کارآگاه حقیقی» به کارگردانی کری فوکوناگا (سازنده «هیولاهای بی‌ریشه») با استقبال گسترده تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد و نقدهای تحسین‌آمیزی در تمجید از مینی‌سریال محبوب شبکه اچ‌بی‌او انتشار یافت، سال گذشته فصل دوم با گروهی کاملا متفاوت از بازیگران و عوامل سازنده روی آنتن رفت؛ انتخابی که در نهایت با دلسردی مخاطبان روبه‌رو شد و کالین فرل و ریچل مک‌آدامز دو کارآگاه اصلی فصل دوم نتوانستند جای تیم جذاب و دوست‌داشتنی مک‌کانهی و وودی هرلسن را بگیرند.

با این که پیش از این اعلام شده بود فصل سوم سریال ساخته خواهد شد، اما این روزها هیچ خبری از روند ساخت دنباله بعدی «کارآگاه حقیقی» در دست نیست؛ نه گروه بازیگران سریال مشخص هستند و نه تاریخ شروع فیلمبرداری اعلام شده تا جایی که عده‌ای از مبهم بودن آینده مینی‌سریال اچ‌بی‌او خبر داده‌اند و در عین حال، می‌توان احتمال داد هنوز هم امکان بازگشت مک‌کانهی در نقش راست کول وجود دارد.

به گزارش تایم، مک‌کانهی درباره تجربه بازی در این سریال می‌گوید: «در طول شش ماهی که درگیر ساخت سریال بودیم من آدم خوشحالی بودم چون توی حال‌وهوای خودم بودم.»

در هر صورت، هواداران بازیگر خاص سینما و تلویزیون امریکا این روزها می‌توانند تماشاگر بازی او در نقش یک قهرمان شورشی در درام تاریخی «ایالت آزاد جونز» باشند. اما در مورد سرنوشت دنباله بعدی «کارآگاه حقیقی»، شاید ابراز علاقه مک‌کانهی به روشن شدن جرقه‌ای برای بازگشت راست کول و جان گرفتن سریالی بیانجامد که در اوج شروع شد و خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج