۳۴۵۵۲۸
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

لیزر ۱۵۰ کیلوواتی، سلاح جدید آمریکا

زمانی که یک موشک یا یک پهپاد دشمن با سرعت به شما نزدیک می‌شود، مهم این است که بتوانید لیزری با قدرت بیشتر داشته باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمن‌تان را نابود کنید. توپ‌ لیزری ۱۵۰ کیلوواتی نیروی دریایی آمریکا، جوابی است به همین نیاز!

وب سایت برسام - رضا اسکندری: میزان تخریبی که یک سلاح لیزری بر یک دشمن فرضی وارد می‌کند، بسته به قدرت آن لیزر و مدت زمانی است که می‌تواند روی آن دشمن متمرکز شده باشد. بنابراین زمانی که یک موشک یا یک پهپاد دشمن با سرعت به شما نزدیک می‌شود، مهم این است که بتوانید لیزری با قدرت بیشتر داشته باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دشمن‌تان را نابود کنید. توپ‌ لیزری ۱۵۰ کیلوواتی نیروی دریایی آمریکا، جوابی است به همین نیاز!

لیزر 150 کیلوواتی، سلاح جدید آمریکا

پیش از این یک اسلحه‌ی لیزری ۳۰ کیلوواتی روی چندتایی از ناوهای ارتش آمریکا نصب شده بود که آن هم در نوع خودش سلاح قدرتمندی به حساب می‌آمد و می‌توانست یک هواپیمای کوچک یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی نه چندان سریع دیگر را از بین ببرد. اما حالا کارشناسان پنتاگون طرح بزرگ‌تری در دست دارند: توپ لیزری ۱۵۰ کیلوواتی برای مقابله با هر دشمنی که بخواهد به ناوهایشان نزدیک شود.

خبر طراحی و ساخت این اسلحه‌ی جدید در همایشی درباره‌ی سلاح‌های مبتنی بر تابش مستقیم انرژی در واشنگتن مطرح شده و پیش‌بینی می‌شود که خود این اسلحه تا چندسال دیگر وارد زرادخانه‌ی ارتش آمریکا بشود. برنامه‌ریزی ارتش آمریکا این است که سلاح‌های لیزری تا سال ۲۰۲۲ در نیروی هوایی و تا سال ۲۰۲۳ در نیروی دریایی نقش فعال و قدرتمندی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج