جاباما
۳۴۵۷۶۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۵ کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

کهکشان دنیایی است وسیع و پیچیده. ما انسان ها برای کشف تمام اسرار آن بسیار کوچک هستیم. اما با این حال نویسندگانی هستند که با قوه تخیل حیرت انگیز خود می توانند رویای زندگی در سیارات دیگر و آینده بشریت را بپرورانند.

وب‌سایت بدونیم: کهکشان دنیایی است وسیع و پیچیده. ما انسان ها برای کشف تمام اسرار آن بسیار کوچک هستیم. اما با این حال نویسندگانی هستند که با قوه تخیل حیرت انگیز خود می توانند رویای زندگی در سیارات دیگر و آینده بشریت را بپرورانند.

در اینجا ۵ کتاب که دانش شما را توانگر ساخته و قوه تخیل تان را درباره تمام آنچه که در کهکشان وسیع و بی نظیر وجود دارد و همچنین درباره آینده بشریت بیدار می کند.

هایپریون اثر دن سیمونز

5 کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

دن سیمونز دنیای آینده را در قالب هژمونی (حکومت) بین ستاره ای بر صدها سیاره، زائرین کیهانی، هوش های مصنوعی، آرامگاه زمان و موجود ظالم و قدرتمندی به نام شرایک فرشته مرگ به تصویر کشیده است. این دنیا دنیایی است که زندگی و سرنوشت یک سرباز و یک کشیش، یک پژوهشگر و یک شاعر، یک کاراگاه و یک کنسول به طور پیچیده ای در هم تنیده است.


بازی اندر اثر اورسون اسکات کارد

5 کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

تمدن در تهدید است. قرن هاست که بشریت با نژاد بیگانه مقابله می کند و اکنون شانس برنده شدن رو به کاهش است. در این ناامیدی کودکی متولد می شود. یک نابغه که می تواند نژاد بیگانه را شکست دهد. اما این پیروزی به قیمت جان هزاران نفر تمام می شود.


راهنمای مسافران کهکشان اثر داگلاس آدامز

5 کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

اولین کتاب از مجموعه پنج کتاب علمی تخیلی راهنمای مسافران کهکشان به نظر می آید درباره فضا باشد اما در واقع درباره انسان های عادی، زمان معاصر و پوچی زندگی و ماشین بورکراسی است. طنز ظریف و منحصر به فرد آدامز را به کتابخانه خود اضافه کنید تا شاهد نشاط بخش ترین پایان برای دنیا باشید. هنگام خواندن این رمان پتو، خوراکی و جوراب های گرم فراموش نشود. و در نهایت این که عدد ۴۲ را فراموش نکنید. عددی که پاسخ سوال حیات، کهکشان و همه چیز است.


بیداری لویاتان اثر جیمز اس آ کوری

5 کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

انسان ها توانسته اند تمام کهکشان را به استعمار خود در آورده و مسکونی کنند. اما امکان دسترسی به فضای بین ستاره ای را ندارند. مریخ، ماه و کمربند سیارک ها هم اکنون مسکونی و دارای جمعیت هستند اما ستارگان نه. حامل آب "کانتربری" زمانی که یخ ها را از حلقه های زحل به ایستگاه کمربند سیارک ها انتقال می دهد متوجه اخطاری نگران کننده از سفینه فضایی Skopuli می شود. این کتاب ترجمه فارسی ندارد.


تل ماسه اثر فرانک هربرت

5 کتاب الهام بخش درباره آینده بشریت

فرانک هربرت تصویر دنیا را پر از سرنوشت های دراماتیک به تصویر می کشد.در حالیکه تحلیل یک سیستم فلسفی کاملا جدید نیز در تصویر این رمان وجوددارد. او بسیاری از مسائل معاصر را در این کتاب به میان آورده است. مسائلی چون: عشق، بلوغ، خیانت. در این رمان شخصیت هایی هستند که هرگز برای بقا و کسب پول تلاش نمی کنند اما حاضرند خودشان وقف یک ایده و نظریه کنند. اکنون که ۵۰ سال از نگارش این کتاب می گذرد هنوز هم در میان مردم سراسر دنیا محبوب و معروف است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج