۳۴۶۳۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تخفیف سلیقه‌ای صداوسیما به آثار سینمایی

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ از رویکرد صداوسیما به دلیل آنچه که وی برخورد سلیقه‌ای با فیلم‌سازان برای بهره‌مندی از تبلیغات ارزان و تخفیف‌های تبلیغاتی می‌خواند، انتقاد و تصریح کرد: فیلم‌هایی که مجوز اکران دارند باید به طور عادلانه مشمول این تخفیف شوند.

خبرگزاری خانه ملت: معاون پارلمانی وزارت فرهنگ از رویکرد صداوسیما به دلیل آنچه که وی برخورد سلیقه‌ای با فیلم‌سازان برای بهره‌مندی از تبلیغات ارزان و تخفیف‌های تبلیغاتی می‌خواند، انتقاد و تصریح کرد: فیلم‌هایی که مجوز اکران دارند باید به طور عادلانه مشمول این تخفیف شوند.

تخفیف سلیقه‌ای صداوسیما به آثار سینمایی

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با ما ضمن تاکید بر اینکه مطابق قانون پخش تیزرهای تبلیغاتی بازرگانی، تجاری، فرهنگی و سفارش پخش آگهی در شبکه‌های ماهواره ای ممنوع است، گفت: بسیاری از مسئولان چنین شبکه‌هایی برای جذب مخاطب اقدام به پخش ارزان یا رایگان تیزرهای تبلیغاتی می‌کنند که این مهم در خصوص فیلم‌های سینمایی مصداق بیشتری دارد.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای عموما بدون رضایت متولیان و فیلم سازان انجام می شود و کسی در این زمینه سفارشی نداده، اظهار کرد: البته ممکن است تعداد افراد محدود یا شرکت‌هایی اقدام به سفارش آگهی در حوزه فرهنگی و هنری کنند که در صورت اثبات آگاهانه بودن این اقدام، جرم تلقی شده و مراجع قضایی در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان وزارت فرهنگ بارها در مصاحبه‌ها اقدام به بیان مواضع خود در خصوص استفاده از ظرفیت تبلیغات داخلی و ممنوعیت تبلیغات در شبکه‌های خارجی گفته‌اند، افزود: خوشبختانه سازمان صداوسیما نیز بر اساس همین امر، در سال گذشته همکاری خوبی با تولیدکنندگان آثار سینمایی داشت و تیزر تبلیغاتی آثار ساخته‌شده را با تخفیف مناسب پخش کرد.

نوش‌آبادی با اشاره به اینکه این اقدام رسانه ملی موجب شد ۹۰ درصد قیمت تبلیغات به تولیدکنندگان آثار سینمایی تخفیف داده شود، ادامه داد: البته باید یادآور شد که همه افراد نمی توانند از این مهم بهره مند شوند زیرا مسئولان مربوطه در صدا وسیما بر اساس معیارها و ضوابط خود و یا بر اساس سلیقه اقدام به ارائه تخفیف می کنند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه وقتی فیلمی مراحل تولید خود را بر اساس ضوابط انجام می‌دهد و مجوز اکران دارد باید به طور عادلانه مشمول این تخفیف شود، خاطرنشان کرد: در این میان برخی از سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی مانند شهرداری‌ها که فضای تبلیغاتی در اختیار دارند می‌توانند اقدام به تبلیغات در عرصه محیطی کنند تا شاهد رشد و توسعه تبیلغات محصولات فرهنگی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج