اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۷۸۳۲
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

نظر متفاوت توکلی درباره فیش‌های حقوقی

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره برخورد با فیش‌های حقوقی نوشت: یکی از ثمرات برخورد با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.

خبرآنلاین: نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره برخورد با فیش‌های حقوقی نوشت: یکی از ثمرات برخورد با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.

متن پیام احمد توکلی به شرح زیر است:

۱. در دو سه روز گذشته دولت برخورد قاطعی با مدیران خائن در امانت و بی دغدغه نسبت به مردم از خود نشان داد. وظیفه همه است که از دولت تقدیر کنند. رئیس بازرسی کل در موضعگیری بسیار شفافی علیه یک پیوند قدرت و ثروت، این امید را آفرید که زین پس از بازرسی کل خدمات بیشتری دیده خواهد شد. باید از آقای سراج هم تشکر کرد.

۲. فردا، شنبه ۹۵/۴/۱۲، هیئت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آقای دکتر روحانی برای رسیدگی به وضع رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق تشکیل جلسه می‌دهد. هیئت نظارت به ریاست آقای سراج هم بدون حق رای در جلسه حاضر می‌شوند. این جلسه آزمایش بسیار مهمی برای هیئت امناء است که چه رأیی می‌دهد و برای هیئت نظارت که چگونه موضع می گیرند. اهمیت این نشست جهات زیادی دارد که یکی از آنها این است که رئیس صندوق یک تکنوکرات، مانند موارد برخورد شده قبلی نیست؛ بلکه یک سیاستمدار است که در دو کابینه دولت اصلاحات وزیر بوده است و احتمالا از پشتیبانی برخی تشکلها و شخصیت ها برخوردار است.

۳. تا چند روز پیش رئیس صندوق ۲۸۱ میلیون از باقیمانده وام ظالمانه ۳۰۰ میلیونی دریافتی و ۲۰۰میلیون تومان از مزایای حرام دریافتی را نیز بازگرداند. معاونش ۹۱ و دیگر اعضای هیئت عامل نیز هریک حدود ۷۰ میلیون بازگرداندند. این کار بخشی از اقداماتی است که باید درباره آنها اعمال شود.

۴. این بی مروتان که نه شغل نامناسب برخی از امیران ارتش ایران در دوران بازنشستگی به خاطر کمی بازنشستگی( با پوزش از این بزرگان) ، نه تن فروشی بعضی از نوامیس این مملکت به خاطر فقر، نه افسردگی جوانان تحصلکرده بیکار که در کنج خانه در برابر چشمان اشکبار پدر و مادرشان کز کرده اند و نه ده ها صحنه دردآور دیگر، هیچ کدام برایشان دغدغه ای نمی آفریند و حتی با جعل عنوان کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان، به بیت المال دستبرد می‌زنند، خائن اند. با خائنان همان کنید که علی فرمود:

" از همکاران و دستیاران خویش بر حذر باش، اگر یکی از آنان دست به خیانت دراز کند و گزارش های مأموران پنهان تو پشتیبان هم در خیانتش بودند، همین گزارش‌ها تو را بس باشد. پس او را به جرم خیانت تازیانه بزن، و آنچه از خیانت به چنگ آورد، از او بازستان. سپس او را در جایگاه ذلّت وخواری بنشان، و داغ خیانت را بر او بگذار، و طوق ننگ و بدنامی را به گردنش بیاویز."(نامه ۵۳ نهج البلاغه)

دولت و دستگاه های نظارتی بدانند که مردم پشتیبان انها خواهند بود و یکی از ثمرات برخورد علوی با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      درود بر شرفت آقای توکلی ، سردار مبارزه با فساد خدا پشت و پناهت باشد

    • جواد

      سزاوار این نامدیران نالایق همین فرمایش مولاست(پس او را به جرم خیانت تازیانه بزن، و آنچه از خیانت به چنگ آورد، از او بازستان. سپس او را در جایگاه ذلّت وخواری بنشان، و داغ خیانت را بر او بگذار، و طوق ننگ و بدنامی را به گردنش بیاویز) ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمرا اگر به این فرمایش مولا عمل کنند ... اگه اینطوره باید همه مدیران ....!

    • بدون نام

      این آقا تا دیروز که نماینده مردم بود از این بیانیه ها نمی داد وفقط دنبال منصوب کردن وزیر مورد نظر خود بود اکنون به یاد فقیران جامعه افتاده .

    • علیرضا

      رطب خورده منع رطب کی تواند؟!!!!
      آقای توکلی مبارزه با فساد خواسته بر حق مردم ایران است ولی
      گر حکم شود که مست گیرند. در شهر هر آنچه هست گیرند
      از جمله ....

    • هاشم

      بسمه تعالی
      بالاخره دستی ازاستین بیرون امد و عدالت راروسفید کرد .
      اری برخورد باخائن دلگرمی خدوم است .
      با اینگونه برخوردها لایه های زیرین جامعه امیدی به دادخواهی خود خواهند داشت .
      درکنار اجرای عدالت خانه هایی از ظلم ویران خواهد شد ومعضلات جامعه رنگ ترمیم بخود گرفته وبسیاری از ناهنجاریها تبدیل به هنجار خواهند شد .
      مشروط بانکه سیاسی کاری نکنید ضمن انکه اینگونه برخوردها تداوم داشته باشد .
      متشکرازدولت تدبیر وامید و قوه قضائیه و همه دست اندرکاران وامید به زندگی را دردل محرومان بیشترکردند .
      سپاس سپاس سپاس

    • بدون نام

      دولت اصلاحات پاینده باشی وسربلند

    • قربان

      واسه من که طرفدار گروه خاصی اصلاح یا اصول نیستم و فکر میکنم ما جوانان به غیر از مرگ چاره دیگری نداریم * اینا همش حرفه ........................ و بکسی اعتماد ندارم

    • حسین

      این مطالب راهمه میگویند ولی باید ازبعضی ها سوال کرد چرا شما که دستگاه نظارت بودید این مسایل را نادیده گرفتید شما .... ؟؟؟؟؟؟؟

    • حسن سلیمانی

      با سلام. اقای توکلی از شما باید پرسید که فساد فقط در فیش حقوقی هست؟ وقتی ما به شما رای دادیم که ....

    • بدون نام

      چرا تا حالا این کار صورت نگرفته .این چند سال حقوق اضافی چی میشه

    • بدون نام

      چرا عملکرد مالی احمدی نژاد در دوران ریاست جمهموریش و نتایج ناشی از مصوبات و عملکردهای غیر قانونی این شخص بررسی و مناظره نمیشه

    • بدون نام

      نطق قشنگی بود.
      اما ایا شما اجازه می دهید ثروت شما و حقوق و درامد شما هم با قانون از کجا آورده ای که در زمان امام خمینی(ره) مصوب شد از ابتدای مسئولیتتان تا کنون بازنگری و نظارت شود؟؟؟ نمره بیست را آن موقع خواهید گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره ، وقتی میکروفونو میگیرن دستشون ،‌از این حرفتی قشنگ میزنن برا ملت

    • الهیاری

      جناب توکلی از اقازادت چه خبر اوضاع مدرکت چطوره اژ کردان چه خبر

    • چ چ

      البته روی تمام سیاسیون ایران سیاه باد که چنین اتفاقاتی ازطریق رسانه های فضای مجازی بیرون بیاد/وقتی دم خروس پیدا میشود همه قسم میخورند که دم خروس پیداست والا قبلش سرسفره خروس جمعشون جمع بود/اقای توکلی چرادرطی دوران نمایندگی انهم دولت نهم ودهم دست پاک چنین اظهارنظراتی نمیکردید/ضمنا مگرشما مامور خفیه هستی که ازتمامی اختلاسات پس ازافشا مطلع اولید/چراقبلش اطلاعاتت راافشانمیکنی مگرهمین مدیران دوستان شما نبودند مگرمیشود هیچکسی طی این چندسال ازوضعیت فیشهای نجومی مطلع نبوده / پس ........ /والله همین مدیران بانکها وادارات اقتصادی بااین دریافت نجومی مسیول اجرای سیاست امریکاوانگلیس اند که کشور را بابحران اقتصادی مواجه نمایند/بیایید این مدیران را ازطریق یک سایت مخصوص مختلسین به ملت معرفی کنید تا ملت اعتمادازدست رفته را بازیابد والا ؟ضمنا مردم ایران ازشوک اینهمه اختلاس قانونی وغیرقانونی مسئولین کشور درحالت شوک بسرمیبرند اگرراست میگویید بیایید حقیقت این قضایای سیاسی واقتصادی مدیران خاین ومزدور وطن فروش را افشاکنیید ..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج