جاباما
۳۴۹۲۰۲
۵۱۰۳
۵۱۰۳
پ

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

مدام آینه به دست می‌شوید و لک‌های صورت خود را که گویی هر روز پررنگ‌تر می‌شوند، بررسی می‌کنید و بدون ایجاد لایه‌ای ضخیم از کرم‌پودرها روی پوست خود از خانه خارج نمی‌شوید؟ وقت و هزینه زیادی را صرف استفاده از کرم‌پودرها می‌کنید؟

مجله سیب سبز - نیلوفر جامه‌بزرگی: مدام آینه به دست می‌شوید و لک‌های صورت خود را که گویی هر روز پررنگ‌تر می‌شوند، بررسی می‌کنید و بدون ایجاد لایه‌ای ضخیم از کرم‌پودرها روی پوست خود از خانه خارج نمی‌شوید؟ وقت و هزینه زیادی را صرف استفاده از کرم‌پودرها می‌کنید؟ یا بی‌خیال استفاده از هر نوع کرمی با لکه‌های روی پوست صورت خود کنار آمده‌‌اید و کاری به درمان آنها ندارید؟

اشتباه نکنید تا داشتن پوستی شفاف و شاداب راه طولانی درپیش ندارید و تنها با کمی مراقبت و استفاده از محصولات ضدلک می‌توانید دوباره پوستی سالم داشته باشید. ما در این مطلب برخی محصولات، کرم‌ها و سرم‌هایی که می‌تواند لک‌ها را بپوشانند به شما معرفی کرده‌ایم تا با استفاده از آنها دوباره پوستی یکدست داشته باشید.

عصاره توت سفید بر چهره شما

کرم ضدلک میس ادنClear complexion cream with AHA

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

این کرم حاوی انواع عصاره‌های گیاهی مثل شیرین‌بیان، توت سفید، روغن جوانه گندم و بادام شیرین است که همه می‌توانند زیبایی را به چهره شما بازگردانند. این کرم فاقد پارابن است. با استفاده از کرم ضدلک میس ادن، پوست شما دوباره روشن می‌شود و لک‌ها از چهره شما محو می‌شوند؛ اگر پوست و رنگ چهره شما یکنواخت نیست می‌توانید از این کرم استفاده کنید. برای استفاده از این محصول کافی است پوست صورت خود را بشویید و خشک کنید، کرم را روی صورت خود و بیشتر روی لکه‌ها بمالید و با آرامش بخوابید.


تولد دوباره پوست

ژل بازسازی کننده کرونو-ریورسر

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

ژل بازسازی کننده کرونو-ریورسر آکنه‌ها را از پوست دور می‌کند، جای اسکارهای خفیف را محو و مشکلات رنگدانه‌ای پوست را به طور کامل حذف می‌کند. خاصیت لایه‌برداری ملایم این ژل پوست شما را دوباره بازسازی کرده و عضلات صورت را آرام می‌کند. ژل بازسازی‌کننده کرونو-ریورسر محافظ قوی در برابر استرس‌های اکسیداتیو است؛ اگر پوستی صیقلی و درخشان می‌خواهید، می‌توانید با استفاده از این ژل و خاصیت آب‌رسانی آن دوباره شادابی را به چهره خود بازگردانید.


هم ضدلک، هم ضدچروک

کرم مخصوص شب ايج پرفکت لورال

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

ورود به سن میانسالی با علائم و عوارضی همراه است، پوست در این سنین طراوت خود را از دست می‌دهد و پیری کم‌کم خود را در چهره نشان می‌دهد. با استفاده از کرم مخصوص شب ايج پرفکت لورال می‌توانید تیرگی و لک را از پوست خود دور کنید و استحکام را به چهره خود بازگردانید. این کرم خواص مرطوب‌کنندگی دارد و پوست را تقویت می‌کند. با ورود به 50سالگی می‌توانید از این کرم استفاده کنید و از فوایدش بهره‌مند شوید.


از شفافیت پوست خود لذت ببرید

کیت کرکتر آنتی تش

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

این کرم تا 83درصد می‌تواند به کاهش لک‌های صورت شما کمک کند. کرم کیت کرکتر آنتی تش ضدلک قوی است و در دو مرحله پوست شما را جوان می‌کند. در مرحله اول قلم ضدلک به از بین رفتن رنگدانه در سطح پوست کمک می‌کند، در همین مرحله می‌توانید تاثیر کم شدن لک‌ها را در پوست خود مشاهده کنید. در مرحله دوم، این سرم به تنظیم ساخت رنگدانه کمک می‌‌کند و با لک‌های تیره پس از ۳۰روز استفاده پوست را روشن‌تر می‌کند، در پوست رنگی تازه پیدا می‌شود و از شدت لک‌های تیره کاسته و چهره شما شفاف و یکدست می‌شود.


درخشش را به پوست خود بازگردانید

کرم بوته‌نو

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

با بازسازی سلول پوست خود می‌توانید، دوباره پوستی زیبا و سالم داشته باشید. کرم بوته‌نو علاوه بر بازسازی پوست با دارا بودن ویتامین C‌‌شفافیت را به پوست شما باز‌می‌گرداند و آن را صاف و صیقلی می‌کند. اگر به‌دنبال رطوبت کافی به پوست خود هستید، این کرم پوست شما را نیز مرطوب می‌کند. این نکته را فراموش نکنید که هنگام استفاده از این محصول حتما باید از ضدآفتاب استفاده کنید. می‌توانید دوره درمان یک‌ماهه کرم بوته‌نو را چند بار در سال استفاده کنید تا پوست شما همچنان تازه و شاداب بماند.


هم لیفت کنید، هم جوان بمانید

کنسانتره لیفتینگ اَبسولوت پیوروایت

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

با گذر زمان رنگدانه‌های پوست تغییر می‌کنند، برای حفظ جوانی پوست می‌توانید از کرم کنسانتره لیفتینگ اَبسولوت پیوروایت استفاده کنید. این محصول با خواص ویژه، به‌طور همزمان هم خواص لکه‌بری دارد و هم به لیفت صورت شما کمک می‌کند. برای از بین بردن همه لک‌ها می‌توانید از این کرم استفاده کنید. با استفاده از این کرم عصاره سبوس و ویتامین B5 و ویتامینC به پوست شما می‌رسد. برای استفاده از آن هم کافی است، صبح و شب، چند قطره روی پوست کاملا تمیز خود بمالید و با حرکات ضربه‌ای روی لکه‌ها به جذب بیشتر در آن نواحی کمک کنید.


خداحافظی با دست‌های پیر

کرم دست اَبسولوت پیوروایت

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

دست‌ها درمعرض آفتاب هستند و استفاده از انواع مواد شوینده آنها را پیر و خسته می‌کند. کرم دست اَبسولوت پیوروایت تیرگی را از دست‌های شما می‌گیرد و آنها را روشن و جوان می‌کند. به‌علاوه این کرم آبرسان عمیق دست شماست و از چروک دست‌ها پیشگیری می‌کند. کرم اَبسولوت پیوروایت حاوی ویتامین‌B5‌ و هیالورونیک اسید است و به شادابی دستان شما کمک می‌کند و حاوی‌‌C‌، کره کاریته و روغن جوجوبا نیز است. این کرم را همراه خود داشته باشید و به هر میزان و در هر زمان احساس نیاز کردید، از این کرم استفاده کنید و به دست‌های خشک و بی‌جان خود انرژی دهید.


به پیری نه بگویید

رویتالیفت لیزر آنتی‌تش (لوسیون شب و کرم روز)

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

از 40سالگی پوست علاوه بر مشکل چین و چروک به لک نیز دچار می‌شود. این لک‌ها نتیجه آب و هوا، نور خورشید و عوامل ارثی هستند. خانواده رویتالیفت لیزر آنتی‌تش علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌ها نقش بسزایی در ازبین بردن لک‌های پوستی دارد. لوسیون شب آنتی‌تش، پوست را لایه‌برداری و روشن می‌کند و آثار لک و چین و چروک را از آن محو می‌کند. برای تکمیل این دوره درمانی می‌توانید از کرم روز بازسازی سلولی و جوانسازی پوست استفاده کنید. برای مصرف این کرم کافی است هر شب با پد کتان روی پوست تمیز خود لوسیون شب بمالید و هر صبح کرم روز را با حرکات چرخشی روی پوست خود ماساژ دهید.


از بروز لک‌ها پیشگیری کنید

ضدلک تریو وایت روز

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

اگر نگران ایجاد لک‌ها روی پوست خود هستید، می‌توانید با استفاده کرم ضدلک تریو وایت روز از بروز لک‌ها پیشگیری کنید. این کرم پیشگیری و درمان موثر لک محسوب می‌شود و محافظ و روشن‌کننده پوست است و برای جلوگیری از ایجاد لک‌های قهوه‌ای جهت استفاده روزانه و از بین بردن لک موجود در هر نوع پوست تهیه شده است، ضدلک روز تریو وایت عامل محافظ در برابر اشعه UV دارد، محافظ و مرطوب‌کننده موثر پوست صورت، دست و نواحی گردن است. با مصرف روزانه از این کرم لک‌های قهوه‌ای به سرعت از بین می‌روند و از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری و چهره شفاف و یکنواخت می‌شود.


جوانی را به پوست خود هدیه دهید

کورکتـور جوان‌کننده و محو‌کننده لکه‌های تیره

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

همه افراد دوست دارند که با پوست شاداب خود، جوانی چهره خود را حفظ کنند و همچنان زیبا باشند. کرم کورکتـور جوان‌کننده و محو‌کننده لکه‌های تیره پوست شما را جوان می‌کند، درخشندگی را به‌صورت شما بازمی ‌گرداند و لک‌های تیره را از بین می‌برد. در ساخت این محصول از خواص شیرین‌بیان و لوبیای سفید بهره ‌گرفته شده و این خواص پوست شما را جوان می‌کند. روزانه این کرم را به‌طور موضعی روی لک‌های صورت خود بمالید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود و وظیفه خود را برای محو لک‌ها انجام دهد.


پوستی صاف و صیقلی
کرم ابسلوت پرل Absolute Pearl Cream


لک‌ها را به فراموشی بسپارید

با استفاده از این کرم می‌توانید درخشندگی را به چهره خود بازگردانید. کرم ابسلوت پرل پوست شما را به‌طور عمقی تغذیه می‌کند و درنهایت با درمان لکه‌ها آن را صاف و صیقلی می‌کند. این کرم سنتز ملانین را مهار می‌کند، خاصیت لایه‌برداری ملایم دارد و به بازسازی پوست هم کمک می‌کند. با آغشته کردن صورت خود با کرم ابسلوت پرل، آمینو اسیدها و نمک‌های معدنی پوست خود را تغذیه کرده و به شفافیت هرچه بیشتر پوست خود کمک می‌کنید.


نشانه‌های پیری را از خود دور کنید

سرم رويتاليفت توتال ريپير

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

این کرم شب با خواص زیادی که دارد، می‌تواند پوست شما را از چین و چروک نجات دهد. با استفاده از این کرم علاوه بر اینکه لک‌های تیره از پوست شما محو می‌شوند منافذ پوست باز نیز به حالت طبیعی بر‌می‌گردد. سرم رويتاليفت توتال ريپير پوست را آبرسانی می‌کند و حالت کشسانی آن را هم افزایش می‌دهد. بعد از استفاده از این کرم می‌توانید بافت‌‌های پوست خود را بهبود و لطافت و صافی را به پوست خود هدیه دهید.


لک‌های تیره را به فراموشی بسپارید

ملاتریو درمان فشرده لک

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

هرقدر هم که زیبا باشید، لک‌های تیره پوست جلوه نامناسبی به چهره شما می‌دهد. استفاده از کرم‌پودرها را فراموش کنید و به فکر درمان این لکه‌‌ها باشید. کرم ملاتریو درمان فشرده لک، لک‌های تیره دست‌ و صورت را از بین می‌برد، حتی می‌توانید از این کرم برای بدن و نواحی گردن خود نیز استفاده کنید.

این کرم مکمل خوبی در کنار درمان‌های زیبایی مثل لیزر، میکرودرم است؛ میزان تولید ملانتونین را کاهش می‌دهد و از ایجاد لک جلوگیری می‌کند. کرم ملاتریو درمان فشرده لک پوست صورت را یکدست و شفاف می‌کند. بعد از یک ماه استفاده از این محصول می‌توانید، تاثیر روشن شدن پوست خود را حس کنید.


جوانی در انتظار شما

سرم ویتامین C پودری استادرم

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

این سرم جوان‌کننده و ضدلک است. این سرم تمام لکه‌های قهوه‌ای را از صورت شما محو کرده و دوباره آنها را جوان می‌کند. سرم ویتامین C پودری استادرم ضدچروک است و خاصیت روشن‌کنندگی دارد.

ویتامین C‌خواص زیادی دارد، حاوی مقدار بالایی از عناصر فعال است، پوست را سفت و شفاف می‌کند و در نهایت حس تازگی به پوست شما می‌دهد.


پوست خود را از نو بسازید

کرم ضدلک و شفاف‌کننده روز یوسرین

لک‌ها را به فراموشی بسپارید

این کرم اسید گلیسیرتینیک بازسازی‌کننده سلولی را به پوست شما می‌دهد و حاوی رسورسینول ضدلک است که با استفاده از این کرم می‌توانید شفافیت را به پوست خود بازگردانید. کرم ضدلک و شفاف‌کننده روز یوسرین spf15 دارد و از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند.

اگر قصد استفاده از این کرم را دارید، باید بدانید که اولین نتیجه بعد از چهار هفته روی پوست ظاهر می‌شود اما باید بدانید که بعد از 12ماه استفاده منظم از این محصول، لکه‌ها به‌طور کامل از بین می‌روند و پوست شما لباس تازه‌ای به تن خود می‌کند. برای استفاده از این محصول هر صبـح کرم ضـد‌لک روز ایـون برایتــر و هر شـب کرم ضدلک شب ایون برایتر را روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت بمالید و منتظر نتیجه آن باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج