۳۴۹۲۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دست نشان: به حنیف نیاز داریم

دست نشان می گوید به حنیف نیاز دارند و باشگاه در مورد او تصمیم می گیرد.

ورزش سه: دور اول اردوهای صنعت نفت آبادان به پایان رسید و آخرین وضعیت تیم را دست نشان در گفت و گو فارس گفته است که با هم می خوانیم.

اردوی اول برگزار شد

اردوی اول ما در دو مرحله برگزار شد. در مرحله اول تمرینات استقامتی را در ارتفاعات سوادکوه پشت سر گذاشتیم و سپس تمرینات قدرتی را روی ماسه‌های دریا در داخل آب انجام دادیم. در تمرینات عصر هم در مرحله دوم اردو به کار با توپ و انجام بازی‌های دوستانه مشغول بودیم.

تعطیلی سه روزه تمرینات

تمرینات ما به مدت سه روز تعطیل شد و در ادامه کار بعد از عید فطر در آبادان تمرینات سرعتی و جانبی را آغاز می‌کنیم تا مراحل آماده‌سازی را طبق برنامه پشت سر بگذاریم.

سه دیدار تدارکاتی برگزار کردیم

در دیدارهای دوستانه مقابل تیم پیشرو قائمشهر، منتخب بابلسر و تیم منتخبی از قائمشهر بازی کردیم که سعی کردیم به بازیکنان ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بازی بدهیم و شرایط آنها را در نظر بگیریم. وضعیت نفرات تستی را هم در این دیدارها بررسی کردیم.

کار ما تمام نشده است

کار ما در نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است. در حال رایزنی با چند بازیکن برای حضور در تیم هستیم تا شرایط را برای ادامه کار فراهم کنیم.

بازیکن کره ای سه شنبه وارد می شود

بلیط بازیکن کره ای برای حضور در ایران برای فردا گرفته شده و او تا روز سه‌شنبه وارد کشورمان می‌شود تا کارهای نهایی حضورش را انجام دهیم.

منتظر توافق با مهاجم آرژانتینی

هنوز توافق کامل با این بازیکن صورت نگرفته است.با توجه به شرایط باشگاه و درخواست این بازیکن مذاکرات دنبال می‌شود تا توافق نهایی حاصل شود. باید منتظر شویم تا ببینیم باشگاه می‌تواند توافق کند یا نه.

به حنیف نیاز داریم

وقتی بازیکنی را جذب می کنیم این نشان دهنده نیاز ما به این بازیکن است. در مورد شرایط عمران زاده باشگاه باید تصمیم گیری کند. باشگاه این مسئله را ارزیابی می‌کند و جمع بندی نهایی را صورت می‌دهد.او باید تا به الان در تمرینات حاضر می شده اما این اتفاق نیفتاده است.

چند گزینه برای مهاجم مدنظرمان است

با جذب عقیل اعتمادی دیگر نیاز به جذب دروازه‌بان نداریم اما هنوز مهاجم جذب نکردیم. چند گزینه مدنظرمان هستند که باید ارزیابی لازم را انجام دهیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج