۳۵۰۷۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فضانوردان چه فیلم‌هایی می‌بینند؟

در فضا صدای جیغ کسی را نمی‌شنوید مگر صدای جیغ یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی که به تماشای فیلم ترسناک «بیگانه» نشسته باشد.

خبرآنلاین: در فضا صدای جیغ کسی را نمی‌شنوید مگر صدای جیغ یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی که به تماشای فیلم ترسناک «بیگانه» نشسته باشد.

فضانوردان چه فیلم‌هایی می‌بینند؟

فهرست فیلم‌هایی که ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی برای سرگرم شدن تماشا می‌کنند، منتشر شد. این فهرست شامل بیش از ۵۰۰ عنوان فیلم و برنامۀ تلویزیونی است که برخی از آن‌ها احتمالا گزینه‌های مناسبی برای ساکنان ایستگاه فضایی بین‌المللی نیستند.

در این فهرست علاوه بر هر چهار فیلم «بیگانه» آثاری چون «جاذبه» به کارگردانی، «سربازان سفینه» به کارگردانی پل ورهوفن و «ماه» به کارگردانی دانکن جونز دیده می‌شود.

البته ساکنان ایستگاه فضایی لازم نیست تمام مدت وقت خود را به تماشای فیلم‌هایی با موضوع ماجراهای فضایی بگذرانند و برای آرامش و خندیدن می‌توانند به تماشای فیلم‌هایی چون «زولندر» و «یک اتاق با چشم‌انداز» و «احمق و احمق‌تر» بنشینند.

اسکات کلی فرمانده ایستگاه فضایی بین‌المللی سال ۲۰۱۵ با توئیت کردن یک عکس از امکان تماشای فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرده برداشت.

از دیگر فیلم‌های حاضر در فهرست می‌توان به «دوازده سال بردگی»، «۲۰۰۱، یک ادیسه فضایی»، «بیست هزار فرسنگ زیردریا»، «تک‌تیرانداز آمریکایی»، «دور دنیا در هشتاد روز»، «آواتار»، «همشهری کین»، «برخورد نزدیک از نوع سوم»، «بیل را بکش»، «بینوایان»، «پدرخوانده»، «جنگ ستارگان» و «مسیر سبز» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج