جاباما
۳۵۰۸۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اجرای عمومی نمایش «بیشعوری»

اجرای عمومی نمایش «بیشعوری» در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز شد.

هنر آنلاین: اجرای عمومی نمایش «بیشعوری» در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز شد.

اجرای عمومی نمایش "بیشعوری" که اقتباسی از کتاب " بیشعوری" نوشته دکتر خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی است از روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۹۵ در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز شد.

نمایش بیشعوری با نویسندگی، طراحی و کارگردانی علی حسینی از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۳ تیرماه اجرای عمومی خود را در سالن استاد خسرو شکیبایی سه نقطه آغاز کرد. حسینی متن این نمایش را با اقتباس از کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت به رشته تحریر درآورده و در آن افشین رهگذر,نوش آفرین کیهان,امین ساتیار,سارا شیرازی, مهدی دربند حقیقت,نازنین امیری,محمد حسین غروی,ملیکا مشعل به عنوان بازیگر حضور یافته اند.

بر پایه این گزارش سایر عوامل دست اندرکار نمایش بیشعوری عبارتند از: دستیار کارگردان:افشین رهگذر، منشی صحنه:زهره شریفی، عکاس:مرجان ترابخانلی، موسیقی:فرزاد رهبری,ایمان کاظمی،نور:حمیدرضا ذوالفقاری، گرافیست:نوش آفرین کیهان.

این نمایش تا ۱۲ مرداد ماه همه روزه از ساعت ۲۰ به مدت یکساعت با بهای بلیط ۱۵ هزارتومان به روی صحنه می رود. علاقه مندان برای رزرو بلیط می توانند به پایگاه تیوال مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۱۷۲۲۶۷ تماس حاصل کنند.گفتنی است: کتاب بیشعوری در ۲۳۲ صفحه توسط انتشارات تیسا در سال ۱۳۹۳ به بازار آمد و تاکنون نزدیک به بیست بار تجدید چاپ شده است.

اضافه می شود: بر اساس تمهیدات به عمل آمده تماشاگرانی که در سه روز نخست این نمایش از بیشعوری دیدار کنند از تخفیف خرید ۳۵ درصدی بلیط بهره مند می شوند. همچنین برای رفاه حال دانشجویان گرامی، این عزیزان می توانند با مراجعه به گیشه فروش بلیط واقع در محل سالن اجرا به آدرس: میدان ولیعصر (عج) خیابان بلوار کشاورز، خیابان شهید کبگانیان- نبش کوچه مرتضی زاده- مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه و ارائه کارت دانشجویی معتبر در تمام روزهای اجرا از تخفیف ۳۵ درصدی بلیط های این نمایش استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج