۳۵۱۴۷۰
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

آتش ماهشهر دامن یک مسئول را گرفت

پس از خاموش شدن آتش پتروشیمی بوعلی در روز گذشته، امروز، ٢٠ تیرماه به دستور مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا سرپرست تعمیرات این مجتمع برکنار شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از خاموش شدن آتش پتروشیمی بوعلی در روز گذشته، امروز، ٢٠ تیرماه به دستور مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا سرپرست تعمیرات این مجتمع برکنار شد.

به گزارش بنابر اعلام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، صاحب نسق امروز و یک روز پس از اتمام عملیات اطفای حریق طی حکمی منوچهر محرم‌زاده را به سمت سرپرست تعمیرات مجتمع منصوب کرد.

مخزن ۲۰۰۱c پتروشیمی بوعلی سینا واقع در ماهشهر ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ تیرماه) به دلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد که با انجام عملیات اطفاء سرانجام پس از ۴ روز بامداد روز گذشته، ۱۹ تیرماه مهار شد.

این حادثه تلفات جانی در پی نداشته اما بنابر اعلام مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران، مجموع خسارت وارده به پتروشیمی بوعلی سینای ماهشهر بر اثر این حادثه حدود ۶۰ میلیون یورو برآورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کی تا حالا واحد پول ایران یورو شده!!به تومان بگو,یا بگو چند تا صفر داره؟؟

    • سوسنگرد

      مدیر عامل خودش استعفا بده

    • علی علوی

      امیدوارم این برکناری معقولانه و منطقی بوده و قصور ایشان منجر به این خسارت شده باشد...که در غیر این صورت خدا نبخشاید کسانی را که از روی ظن افراد را منصوب یا معزول می نمایند..

    • بی نام

      چه به تومان باشه چه به یورو خسارتی که به ملت وارد شده فرداازجیب ملت ایران میره واین مسئله بی مسئولیتی مسئولان رانشون میده وبس فردامیشه بهانه که یارانه باعث این آتش سوزیه

    • گم نام

      خدایی با این مبلغ چه تعداد.عروسی میشد راه انداخت.چندتا سه میلیون میشد .برای عروس و داماد.چندتا زن سرپرست خانواردستشون باز میشد..خدا جای حق نشسته.

    • کاربر

      ناراحت نباشید با افزایش گاز برق به مقدار فقط 10 تومان در قبضهای مردم این پول در میاد مگر تا کنون چگونه بوده است این همه اختلاس و بدهکاری دولت با همین پول من وشما در می اورند فقط 10 تومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      مسئول تعمیرات چه تقصیری داره باید خود مدیر پتروشیمی برکنار میشد .... تا وقتی وضعیت جوری باشه که نتوان مدیران را مجازات کرد کار مملکت درست نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج