۳۵۱۹۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ۴۰۰ منطقه کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ۴۰۰ منطقه کشور خبر داد.

مینو اصلانی افزود: از آنجا که هفته عفاف و حجاب از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه سال جاری است به همین منظور این اجتماع مردمی در نقاط مختلف کشور در روز ۲۱ تیر مصادف با روز عفاف و حجاب امروز در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.

وی شعار امسال برای این مراسم مردمی را «من خانواده ام را دوست دارم» عنوان کرد و ادامه داد: همچنین قرار است امروز در اجتماع مردمی در میدان فلطسین تهران با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی نماینده مجلس نهم برگزار شود.

وی تصریح کرد: اجتماع مردمی در ۲۳ نقطه تهران از جمله میدان تجریش و میدان جمهوری از دیگر برنامه های امروز روز جهانی عفاف و حجاب در تهران است.

اصلانی ادامه داد: همچنین قرار است امروز اجتماعات مردمی و مدافعان حریم خانواده در شهرهای مختلف کشور برگزار شود چرا که مردم حساسیت زیادی نسبت به موضوع عفاف و حجاب پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شده که با برگزاری اجتماع مردمی، از جریم خانواده ها دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این گونه اجتماعات مردمی، مردم به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اهمیت بیشتری بدهند و همین اجتماعات و راهپیمایی ها مسیر جدیدی برای جلوگیری از هجمه های دشمنان علیه عفاف و حجاب در کشورمان باشد.

به گفته وی، همچنین امروز ویژه نامه هفته عفاف و حجاب با نام حیا، عفت، غیرت حافظ حریم خانواده در کشور تولید شده و در میان آحاد مردم توزیع می شود.

وی تشکیل اتحادیه اجرایی از موسسات فعال و غیردولتی در سطح ۷۰ کشور جهان را از دیگر برنامه های امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد.

امروز دوشنبه ۲۱ تیرماه مصادف با روز عفاف و حجاب در کشور است و از ۱۹ تا ۲۵ هفته جهانی عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج