۳۵۲۲۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: دست نوازی درد نکند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دادن لقب عابربانک به مدیراجرایی استقلال درست نیست.

خبرگزاری تسنیم: منصور پورحیدری درباره اینکه آیا کار استقلال در نقل‌وانتقالات به پایان رسیده است یا خیر، اظهار داشت: علیرضا منصوریان باید در این زمینه نظر بدهد. یکی از بازیکنانی که منتظر وضعیت او هستیم، احسان حاج‌صفی است. وضعیت سجاد شهباززاده هم مشخص نشده و منتظر بازگشت کادر فنی استقلال از ارمنستان هستیم تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه استقلال تیم نسبتاً خوبی را برای فصل آینده بسته است، تصریح کرد: پرسپولیس و تراکتورسازی هم در نقل‌وانتقالات خوب کار کرده و تیم‌های خوبی بسته‌اند، اما از سایر تیم‌ها اطلاعی ندارم.

فرزاد مجیدی روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد که منصور پورحیدری با اشاره به استقلال فصل گذشته گفته این تیم ششم هم نمی‌شود. سرپرست تیم استقلال در واکنش به اظهارات مجیدی گفت: به خاطر انگیزه دادن به بازیکنان، شوخی کرده و چون بیمار بودم این جمله را مطرح کردم. مجیدی در نبود من خیلی زحمت کشید اما نمی‌دانم منظور صحبت‌های او چیست.

پورحیدری در خصوص اینکه مجیدی گفته او و نصرالله عبداللهی به مدیر اجرایی استقلال لقب عابربانک را داده بودند، گفت: چنین چیزی درست نیست. این فرد کارهای اجرایی تیم را برعهده داشت و البسه تیم را تامین می‌کرد. علاوه بر این، او کارهای سفر استقلال به شهرستان‌ها و تهیه بلیت را انجام می‌داد. این صحبت‌ها کم لطفی فرزاد است. اگر من از کسی ناراحتی دارم، نباید دیگری را خراب کنم.

وی در واکنش به اظهارات محمد نوازی مبنی بر اینکه پورحیدری کاری غیر از انتقاد انجام نمی‌داد، تصریح کرد: دست نوازی درد نکند. گذشته‌ها گذشته و صحبت کردن فایده‌ای ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      یعنی ... تو...چرا ما اینقدر بی... که تا دیروز ,این بنده خدا مریض بود هزار تا عکس یادگاری و دادن لقبهای پدر استقلال و پیر متعصب و ازین حرفا,حالا که دیدین حالش خوب شده ,خیانتکار شده واقعا جای تاسفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج