جاباما
۳۵۲۸۸۷
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

«قورباغه مکران» بازداشت شد

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان از دستگیری "ن" معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی بین المللی کشور که به تانزانیا،سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس مواد مخدر ترانزیت می کرد، خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس سیستان و بلوچستان از دستگیری "ن" معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی بین المللی کشور که به تانزانیا،سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس مواد مخدر ترانزیت می کرد، خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری بزرگرترین قاچاقچی بین المللی کشور در استان سیستان و بلوچستان گفت: چندی قبل ماموران پلیس استان سیستان و بلوچستان در جریان قاچاق مواد مخدر از طریق دریا به کشورهای تانزانیا ، سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفتند. با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد مواد مخدر توسط یک قاچاقچی بین المللی ترانزیت می شود.

وی ادامه داد: پس از یکسال کار شبانه روزی سرانجام هفته گذشته ماموران پلیس استان موفق شدند"ن" معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی ایران را در جنوب استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه این فرد دارای زیر شاخه های بسیاری برای ترانزیت مواد مخدر بود،تاکید کرد:تمساح خلیج که به عنوان بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در کشور دستگیر شده بود یکی از کارمندان این متهم بود.

رحیمی با اشاره به شناسایی اموال قورباغه مکران در کشور گفت: از این متهم تاکنون نزدیک به ۱۰۰ خانه در نقاط مختلف کشور از جمله زاهدان،دلگان، مشهد، تهران،جیرفت، کرج، ایرانشهر و غرب کشور کشف شده است. همچنین هنگام دستگیری متهم ۱۵ میلیارد تومان وجه نقد از مخفیگاهش کشف شد.

وی در پایان افزود:این متهم در تحقیقات اولیه به ترانزیت انواع مواد مخدر اعتراف مکرده است و تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر همدستان و عوامل مرتبط با ان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      15 میلیارد نقد؟
      امیدوارم تو داراییهاش اختلاس نشه

    • بهرام

      ببخشید پانزده میلیارد چندتا صفر داره؟؟؟؟؟؟؟

    • پرستوهستم

      ب میلیاردر میگن قورباغه !!! خدایا ماراهم در صف قورباغه ها قرار بده !

    • تن تن

      پونزده میلیااارد نققد تو مخخفییگاه ؟

    • بدون نام

      قورباغه ام نشدیم :|

    • بدون نام

      هم وطن پول به باد آورده باد میبرد مثل پول این قاچاقچی خاین کثیف حرامت باشه معتاد فاسد

    • ترسو

      موندم كه اينهمه پولائي كه اين روزا خبرش پخش ميشه ( اختلاس و فيش حقوق و كمكهاي خارجي !؟ و ...... ) امثالهم ! تا چند سال پيش كجا بود و كجا خرج ميشد ؟!

    • علی

      امان از قاچاقچی هایه بلوچستان

    • بدون نام

      من میخوام نخود بفروشم اسمم را بزارم نخودی اگه گرفتنم من تا الان 15000ریال در مخفیگاه دارم البته یارانه بگیرم بیشتر از اینا میشه

    • احسان

      خخخخخخ کامنتا خیلی قشنگ بودن

    • احسان

      پرستو دوست داری تو صف قورباغه ها قرار بگیری؟؟ این چ حرفیه وااااای

    • بدون نام

      تا مادام حرام حلام تشخیص ندیم این بدبختی راداریم

    • غــــــــــــز ل

      چه دنیای شده قورباغه سرور تمساح شده؟؟؟؟
      تا پیش از اینکه این قورباغه در مرداب خودش بزرگ بشه و اینهمه دارایی بهم بزنه نیروی دلاور و تلاشگر ما چرا پیداش نکردن؟؟؟

    • مسعود

      خوش به حالش چقدر پول داره من بدبخت خرج زندگیم را با ماشینم در می اوریم موتورش احتیاج به تعمیر داره به خدا دو میلیون تومان ندارم تعمیر کنم ماشین در تعمیر گاه خوابیده اون وقت این بابا این همه پول نقد داه خوشا به حالش واقعا الان فقط فقط پول پول را بالا سر مرده بذاریم بلند میشه بهت احترام میزاره

    • م ا ن

      آدمی چه اشتهایی داره؟ قربونت خدا چی خلق کردی؟ میتونه از سطل آشغال روزی کسب کنه یا میتونه ۱۵ میلیارد یکجا قایم کنه !!!! میتونه نون شبشو با همسایه تقسیم کنه یا میتونه الله اکبر و لا اله الا الله بگه و سر انسان ببره مثل سر گنجشک !!!!

    • بدون نام

      طرف یه لبتاپ از مدرسه دزدیده عکس و اسمش رو تو سایت خبرنگاران جوان زدن. اون وقت بزرگتریت قاچاقچی رو میگن "ن" . یا قورباغه !!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج