۳۵۲۸۸۸
۲۰ نظر
۵۰۱۸
۲۰ نظر
۵۰۱۸
پ

مجری ممنوع التصویر:شهاب حسینی تپق میزد

شهاب حسینی قبل از آن که وارد بازیگری شود در تلویزیون برنامه هایی مانند “اکسیژن” و “آفتابگردان” را در شبکه های دو و جام جم رسانه ملی اجرا می کرد.

تماشاگران امروز: شهاب حسینی قبل از آن که وارد بازیگری شود در تلویزیون برنامه هایی مانند "اکسیژن" و "آفتابگردان" را در شبکه های دو و جام جم رسانه ملی اجرا می کرد و البته که همین حضورهای تلویزیونی بود که باعث دیده شدن شهاب شده و توسط محمدهادی کریمی فیلمنامه‌نویس و مجری طرح "رخساره" به امیر قویدل کارگردان این فیلم معرفی شد و در نهایت اولین حضور سینمایی اش را تجربه کرد.

مجری ممنوع التصویر:شهاب حسینی تپق میزد

جواد یحیوی مجری ممنوع التصویر رسانه ملی که در هفته های اخیر به سراغ فضای اینترنت رفته و برنامه ای تصویری را برای فضای مجازی اجرا می کند در گفتگو با ما ضمن اشاره به خاطرات همکاری با شهاب حسینی در رسانه ملی گفته است: شهاب حسینی هیچ وقت در تلویزیون استار نشد…"اکسیژن" برنامه اش گرفت ولی من بعد از آن هم با شهاب یک برنامه اجرای دونفره داشتیم ولی برنامه دیده نشد. شهاب خیلی کار هوشمندانه ای کرد که سراغ بازی رفت. او مغز اجرا نداشت.

جواد یحیوی و انتقاد از اجراهای شهاب حسینی در تلویزیون

یحیوی ادامه داد: امروز با شهاب که حرف میزنی متوجه می شوی سوادش هم افزایش پیدا کرده اما آن روزها برای اجرا سواد خوبی نداشت.
شهاب یادش نمی ماند و تپق می زد…

جواد یحیوی خاطرنشان ساخت: من و شهاب یک برنامه ضبط می کردیم که تولیدی بود. با من جدا می گرفتند با شهاب هم جدا ضبط می کردند. من می رفتم در استودیو پلاتوهای ۸ برنامه را می گفتم و می آمدم. بعد قرار بود فردایش با شهاب بگیرند و دوباره پس فردا، من. می دیدم سه روز من را آفیش نمی کنند. می پرسیدم، می گفتند برنامه شهاب پیش نمی رود.

یکی از عکسهای قدیمی شهاب حسینی زمانیکه در تلویزیون مجریگری می کرد

مجری ممنوع التصویر:شهاب حسینی تپق میزد

یحیوی افزود: بعد شهاب مرا می دیدی می گفت چطور می روی ۸ برنامه را می گویی و می آیی؟ می گفت من یادم نمی ماند؛ تپق می زنم و… سرعت را پایین بیاور تا با هم برویم. شهاب حضور ذهن و تمرکز و حاضرجوابی اجرا را نداشت. امروز از این نظرها خیلی بهتر شده. مساله این است که شهاب مال این کار نبود و استعداد خودش را پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قنبر سر کوچه

      مثلن چی شما نابغه تشریف داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مشکلت اینه موفقیت کسی رو نمیتونی ببینی؟؟؟؟؟ استعداد ادما فرق میکنه کسی با 1 بار میفهمه و لی کسی با چند بار تکرار این عیب نیست * عیب ازشماست که با این حرفا خودتو موچک کردی نه حسینی رو پس بر مرد بودن رو یاد بگیر و حرفای خاله زنکی رو بزار کنار

    • مينو

      آقاي يحيوي فقط شما خوبيد

    • بدون نام

      جز گزینه حسادت....چیزی به ذهن ادم نمیرسه

    • بدون نام

      واقعا هم به جز حس حسادت ایشون دلیل دیگه ای برای این حرفها به ذهن آدم نمیرسه

      پاسخ ها

      • طرفدار

        من طرفدار سرسخت بازی آقای حسینی هستم. ولی به نظرم تو هیچ کدوم از اظهارات آقای یحیوی نشونه ای از حسادت نبوده.فقط گفتن ایشون ابتدا راهشو اشتباه انتخاب کرده و بعدها تونسته بفهمه استعداد اصلیش در بازیه نه اجرا.

    • بدون نام

      مثلا که چی؟ حسادت موج میزنه تو لحن گفتار.
      پس بیخود نبوده ممنوعش کردن

    • بدون نام

      بدم میاد چه بعنوان مجری و چه بعنوان بازیگر چقدر خوب شد از تلویزیون بیرونش کردن و بازیگریشم ....خیلی چیپه

    • محسن انزلی چی

      با سلا م....استاد....یحیوی.... ..فلفل هندوسیاه خا ل مهرویان سیاه....هردوجا ن سوزندولی این کجا ان کجا ان نام کشور را برروی فرش قر مزپرا وازه می کند ولی... .

    • بدون نام

      حسود هرگز نیاسود

    • user

      آقای یحیوی ایشون شاید اول ندونسته سراغ کاری رفته بودن که استعدادی درش نداشتند ولی به قول شما بلاخره مسیر درست رو پیدا کردن ولی شما که از اول مسیرتون درست بوده و مجری قهاری بودین چرا رفتین سراغ بازیگری میخواستین ببینین بخت با شما هم یار هست که بشین شهاب حسینی؟

    • بدون نام

      باش
      قبوله
      ولی اینا یعنی چی ؟ دقیقا

    • بدون نام

      من سعی میکنم مثبت ببینم.
      فرض میکنم این فقط یه بخش جزیی از یه مصاحبه بلندتر باشه با نظرات منصفانه تر، که احتمالا برای جذب خواننده گزینش شده.
      امیدوارم اینطور باشه!
      همینطوره آقای یحیوی؟؟

    • امید

      واقعا که ؛تشت آب یخ بدم خدمتت جناب یحیوی!؟

    • امیدمرادی

      واسم همیشه یه سوال مطرح بود که چرا چندوقتی است که مردم درمحاورات روزانه خودشون دربعضی جاها درحالی از کلمه جواد استفاده میکنند که معنایی غیر از معنای واقعی کلمه جواد داره.بعداز خوندن مصاحبه های جواد یحیوی وجواد خیابانی و.،...ملتفت قضیه شدم،بد جور جوادی جوادیحیوی

    • بدون نام

      مثلا که چی مردبودن وبزرگی به کوچیک کردن دیگران نیست مهم این هست که چقدرتلاش کردید تا به موفقیت برسید شهاب البته بااحترام فراوان استادشهاب حسینی باتلاش وریاضت وصف ناپزیرش الان به جای رسید که نخل طلا می گیرد وباافتخاران راتقدیم امام زمان می کندحالا شما کجای کارید هنوز اندرخم یک کوچه سرگردان ومنتظرهستیدکه کی دوباره باغروروتکبرتان اجازه اجراپیدا می کنید آقای به اصطلاح باهوش

    • فرشته

      آقای یحیوی حالا کی از شما نظر خواست؟! مثلا میخاستی سطح سواد و توانایی های شهاب حسینی را زیر سوال ببری؟! حسود

    • بدون نام

      خیلی روداری.حالادلشون سوخت اوردنت پرروبازی درنیار.

    • سارا

      مطمئن باش ازتوباسوادتروباهوشتره.توکه نه توبازیگری نه تومجری گری چیزی نشدی.بااین حرفاتم شعورت بیشترثابت شد.حسادت میکنی که هردوتون ازمجری گری شروع کردین وبعدبازیگرشدین اماخیلیااسم توروهم نشنیدن اماشهاب حسینی چی؟

    • مهناز

      الآن توخوبی.میخوای بگم شهاب بیادپیشت کلاس خصوصی؟یابگم وصاتت کنه دوباره توتلویزیون رات بدن؟خجالت نکش.اجازه کارتوواسه شهاب اندازه یه تلفن کردن دودیقه ای کارداره.آخه بس که سوادومغزداری،الآن داری حیف میشی.تلویزیون ایران دوتاپاش بدون تولنگه.

    • ملیکا

      خدا شفات بده یحیوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج