۳۵۳۱۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاشازاده: منصوریان از اتفاقات گذشته درس بگیرد

کاپیتان پیشین استقلال گفت: امیدوارم برای چهارمین سال پی در پی استقلال اسیر اتفاقات سوء پایان فصل نشود.

کاپ: مهدی پاشازاده درباره مسایل مربوط به استقلال صحبت های زیرا انجام داد:

* بعد از جدایی از تیم پارس جم چه برنامه ای دارید؟

در حال حاضر خارج از ایران هستم و در کنار خانواده ام از تعطیلات استفاده می کنم.پیشنهاد هست، اما از تیم هایی که مدنظر من هستند نیست. برای همین ترجیح می دهم که فعلا به این پیشنهادات پاسخ مثبت ندهم. در حال حاضر خارج از کشور هستم ولی اگر پیشنهاد قابل توجهی برسد برای مذاکره به ایران می آیم.

* حتما می دانید که این روزها بعضی از اعضای کادر فنی سابق استقلال مصاحبه های جنجالی انجام داده اند و در این مصاحبه ها و حتی بعضی ها متهم به خیانت شدند. نظر شما در این باره چیست؟

من این مصاحبه ها را از طریق اینترنت و فضای مجازی خواندم و در جریان همه آنها قرار دارم. متاسفم از اینکه بعضی ها مسایل درون خانوادگی استقلال را با مصاحبه هایی که نباید انجام می دادند اما انجام دادند همگانی کردند. به نظر من اگر استقلال مشکلی هم داشت آنها باید خودشان درون خانواده خودشان مشکل را حل می کردند نه اینکه یک نفر مثل فرزاد مجیدی مصاحبه کند و دیگران هم اینطور جواب او را بدهند. این مسایل حرمت استقلال را زیر سوال می برد و آرامش را از تیم می گیرد ولی من فکر نمی کنم این مسایل خیلی هم اتفاقی باشد. می ترسم از اینکه آرامش تیم استقلال به هم بخورد و دود این مصاحبه ها در چشم تیم استقلال و هواداران آن برود. الان استقلال به شرایط خوبی رسیده بود و همه اعم از مدیر ، بازیکن ، مربی و به خصوص هوادار از شرایط تیم رضایت داشتند و خیلی بد است که خودمان با دست خودمان این شرایط را بهم بریزیم.

*ارزیابی خودتان از فصل آینده چیست؟

من قبلا هم گفته ام که به این تیم بسیار خوشبین هستم. منصوریان مربی جوان و باهوشی است و بی گدار به آب نمی زند. او قابلیت های خودش را در نقل وانتقالات نیز نشان داد و از تمام ابزارهای ممکن برای جذب نفرات مورد نیازش استفاده کرد. منصوریان نسل جدیدی را در استقلال رو کرد و اقبال عمومی را از سوی هواداران به باشگاه آورد. سال ها بود که در تمرینات تیم استقلال این تعداد هوادار حضور پیدا نمی کردند و همه اینها نشان دهنده این است که منصوریان کارش را خوب بلد است. فقط من یک نگرانی ای دارم و آن هم این است که همان جریانی که سال ها از آن به عنوان خائن و خیانتکار نام برده می شود به منصوریان هم ضربه بزند.

* با این حساب خود شما فکر می کنید که واقعا در تیم استقلال بازیکن یا شخص خائن دیگری بود و این مصاحبه ها پایه و اساس دارد؟

به هرحال طی این سه سال اخیر اتفاقاتی عجیبی در استقلال رخ داد. به خصوص در هفته های پایانی لیگ. به نظر می رسد یک اتفاق مشترک در هفته های پایانی سه فصل اخیر دست استقلال را از جام کوتاه کرد. من امیدوارم همانطور که گفته ام اینها همه اتفاق و حادثه باشد و عمدی در کار نبوده باشد ولی با همه این وجود منصوریان باید ششدانگ حواسش را جمع کند تا این اتفاق برای چهارمین بار در استقلال تکرار نشود. گویی که به نظر من منصوریان آنقدر باهوش هست که اسیر این اتفاقات نشود. منصوریان باید از اتفاقات سال های گذشته درس بگیرد.

* به نظر شما استقلال قرعه خوبی آورد؟

اول این را بگویم تیمی که دنبال قهرمانی باشد به قرعه فکر نمی کند و با هر قرعه ای می تواند کارش را پیش ببرد اما من به عنوان یک استقلالی به نظرم می رسد که قرعه استقلال به خصوص برای شروع بازی ها در هفته اول مناسب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج