اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۴۰۵۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فروش بالای فیلم «کیش یک آدمکش»

الن کُر از کمپانی یوبی سافت می گوید فیلم فانتزی ماجراجویانه‌ای که مایکل فسبندر و ماریون کوتیار در آن نقش آفرینی می کنند، بخشی از یک استراتژی بازاریابی بازی‌های ویدیویی است.

روزنامه بانی فیلم: الن کُر از کمپانی یوبی سافت می گوید فیلم فانتزی ماجراجویانه‌ای که مایکل فسبندر و ماریون کوتیار در آن نقش آفرینی می کنند، بخشی از یک استراتژی بازاریابی بازی‌های ویدیویی است.

فروش بالای فیلم «کیش یک آدمکش»

به نقل از ایندی وایر، کمپانی تولیدکننده بازی یوبی سافت انتظار ندارد فیلم جدید «Assassin's Creed» یا «کیش یک آدمکش» فروشی انفجاری داشته باشد، اما این ضرورتا از نظر آن ها یک مشکل نیست. این فیلم فانتزی ماجراجویانه محصول کمپانی قرن بیستم فاکس که مایکل فسبندر و ماریون کوتیار در آن نقش آفرینی می‌کنند، عملا به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد تا یوبی سافت بتواند بازی‌های بیشتری به فروش برساند، نه اینکه سود اصلی از خود فیلم به دست بیاید.

الن کر، رییس یوبی سافت اروپا می گوید: «ما پول زیادی از این فیلم درنخواهیم آورد. این فیلم بیشتر یک حرکت بازاریابی است و برای تصویر برند ما هم خوب است. البته ما مقداری پول به دست خواهیم آورد، اما این هدف این فیلم نیست. هدف آن رساندن این بازی به مردم بیشتر است.» این تعریف رسمی داستان فیلم است: از طریق یک تکنولوژی انقلابی که می تواند خاطرات ژنتیک را باز کند، کالوم لینچ (مایکل فسبندر) قابلیت تجربه کردن ماجراجویی های جدش آگویلار که در اسپانیای قرن پانزدهم زنده می‌گردد را به دست می‌آورد. کالوم متوجه می شود که متعلق به خاندان و اجتماعی مرموز و مخفی یعنی آدمکش‌هاست و دانش و تجربه های فوق العاده ای به دست می آورد تا بتواند در زمان حال با نسخه امروزی سازمان تمپلارها که سرکوب گر و قدرتمند هستند، مبارزه کند.» البته اگر بخواهیم راستش را بگوییم، یوبی سافت به «کیش یک آدمکش» به عنوان یک فیلم با کیفیت و نه تنها یک ابزار بازاریابی هم نگاه می کند. این کمپانی در بیانیه ای گفت: «ما قویا بر این باور هستیم که برند کیش یک آدمکش جاذبه‌ای دارد که به ژانرهای دیگر هم منتقل می شود و می تواند هم هواداران بازی و هم سینماروها را راضی کند». «کیش یک آدمکش» روز بیست و یکم دسامبر روی پرده بزرگ می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج