adexo3
۳۵۳۲۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جشن جدول گیشه نمایش چین

سه محصول جدید چینی در سه روز آخر هفته در راس جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای چین نشستند و لبخند به لب صنعت سینمای این کشور آسیایی آوردند.

جام جم: سه محصول جدید چینی در سه روز آخر هفته در راس جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای چین نشستند و لبخند به لب صنعت سینمای این کشور آسیایی آوردند.

از اوایل ماه فوریه تا به حال، این اولین بار است که ردیف اول تا سوم جدول گیشه نمایش چین در اختیار تولیدات داخلی قرار می گیرد.

جشن جدول گیشه نمایش چین

تازه ترین فیلم «چو یون فت» بازیگر مشهور چینی به نام «جنگ سرد ۲»، با فروشی ۴۵ میلیون دلاری در صدر جدول گیشه نمایش نشست. این اکشن جنایت کارانه و دلهره آور، در باره نزاع دو گروه از جریان های گنگستری است که نیروی پلیس به دنبال شان است.

انیمیشن «ماهی بزرگ و گیاه بگونیا» ردیف دوم جدول نمایش را با یک فروش خوب ۳۴ میلیون دلاری، در اختیار خود گرفت.به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، این فانتزی ماجراجویانه با این رقم فروش، رکورد بهتری افتتاحیه انیمیشن های چینی را در این کشور شکست.

رسانه های گروهی چین می نویسند، تهیه کنندگان فیلم سیزده سال مشغول تولید آن بودند. برای این انیمیشن، پیش بینی فروش بالاتری می شد.سومین فیلم جدول گیشه نمایش، یک درام رومانتیک جوان پسند به نام «هیچ وقت نرفته» است. این فیلم در سه روز اول نمایش، ۲۷ میلیون دلار فروش کرد.

منتقدان و تحلیل گران اقتصادی در چین از موفقیت بالای تولیدات داخلی در جدول گیشه نمایش، بسیار خوشحال هستند.در همین حال، رسانه های گروهی می نویسند اهالی صنعت سینمای چین هم، این موفقیت خوب را جشن گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج