۳۵۶۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرغ استیمر با چاشنی بروکلی

براي شروع مواد لازم را آماده كنيد، كتري را آب كرده و بگذاريد جوش بيايد. ۱۶ عدد زرورق را براي زير كيك‌هاي فنجاني آماده كنيد. يك ‌تابه گود را روي حرارت بگذاريد. همچنين يك تابه كوچك را روي حرارت كم قرار دهيد. بخارپز را آماده كنيد.


مرغ استیمر با چاشنی بروکلی

م جله ایده آل : براي شروع مواد لازم را آماده كنيد، كتري را آب كرده و بگذاريد جوش بيايد. 16 عدد زرورق را براي زير كيك‌هاي فنجاني آماده كنيد. يك ‌تابه گود را روي حرارت بگذاريد. همچنين يك تابه كوچك را روي حرارت كم قرار دهيد. بخارپز را آماده كنيد.

مرغ استیمر با چاشنی بروکلی

مواد لازم براي تهيه كيك نارگيلي فنجاني:
  • شيرنارگيل: 400 گرم
  • نارگيل: 500 گرم (براي رنده كردن)
  • آرد: براي پاشيدن
  • ادويه: نمك، فلفل سياه و زردچوبه
  • گشنيز تازه: يك دسته يا تخم گشنيز: يك‌‌دوم مشت
  • كنجد: 3 قاشق غذاخوري
  • كره: نصف قالب

مواد لازم مرغ استیمر:

  • سينه مرغ بدون پوست: ۴۰۰ گرم
  • قارچ در سايزهاي متفاوت: ۱۴۰ گرم
  • ليموی تازه: ۲ عدد
  • بروكلي با شاخه: ۲۰۰ گرم
  • ادويه: نمك، فلفل سياه و زردچوبه

مواد لازم ترشي خيار روبانی:

  • خيار: يك عدد
  • سركه سفيد: به ميزان لازم
  • فلفل قرمز چيلي: يك تا 2 عدد
  • نمك: به ميزان لازم

روش تهيه کیك نارگيلي فنجاني:

ابتدا شيرنارگيل را درون مخلوط‌كن ريخته و به آن آرد اضافه كنيد. نارگيل تازه را درون مخلوط‌كن ريخته و نمك را به اندازه كم به مواد اضافه كرده و تمام مواد را با هم ميكس كنيد. اين كار را دو بار متوالي انجام داده تا خميري‌شكل شود. مي‌توانيد از خمير نان شيريني نيز در اين تركيب استفاده كنيد. روي يك تخته چوبي را به‌خوبي تميز كرده و مقداري آرد سفيد روي آن بريزيد. مواد كيك را روي تخته گذاشته و آن را مانند سوسيس رول كنيد و به ۸ قسمت مساوي برش دهيد بعد بر‌ش‌ها را در زرورق‌ها گذاشته و به شكل ظرف مورد نظر خود درآوريد ( دست شما براي تزيين كيك‌ها باز است). اين كيك مي‌‌تواند به ۲ شكل پخته شود يا درون فر يا درون بخارپز؛ ترجيحا از بخارپزهاي چوبي استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود تا كيك‌ها نرم و خوشمزه شوند. قسمت زيري كيك را با ۵ سانتي‌متر آب پر كنيد بعد سبد كاپ‌كيك‌ها را بالاي ظرف حاوي آب جوش قرار دهيد و بگذاريد تا با بخار آب كاملا پخته شود. درون يك تابه كوچك كره ريخته و كنجد را در آن تفت دهيد و روي كيك نارگيلي فنجاني بريزيد و از برگ‌هاي زيباي گشنيز(یا تخم گشنیز) روي كاپ‌كيك‌ها استفاده كنيد.

روش تهيه مرغ:

سينه مرغ پاك كرده را روي تخته گذاشته و برش بزنيد، ترجيحا در اندازه يك سانتي‌متري. بعد قارچ‌ها را شسته و درون كاسه‌اي بريزيد. ليمو را برش زده و آب آن را بگيريد و روي مواد بريزيد. نمك و فلفل را همراه ادويه فراموش نكنيد. بعد از اضافه كردن ادويه مواد را كاملا با يك قاشق هم بزنيد و سپس در طبقه دوم بخارپز بگذاريد و بروكلي‌هاي شسته شده را كنار مرغ و قارچ با ساقه زيبا و بلندش قرار دهيد و بگذاريد بخارپز شود.

روش تهيه ترشي خيار روبانی:

يك عدد خيار را شسته و با پوست‌كن شروع به لايه‌لايه كردن آن كنيد. اين لايه‌ها مانند روبان‌ها باتركيب رنگ زيبا مي‌شوند، بعد آنها را درون كاسه‌اي بريزيد و به آن سركه سفيد و نمک (به میزان لازم) اضافه كنيد. فلفل چيلي‌ها را حلقه‌حلقه برش زده و روي خيارها بريزيد. بعد با يك قاشق تميز آنها را هم بزنيد و لذت ببريد. در آخر برگ‌های گشنيز را روي آن بريزيد.

براي سرو:

مرغ‌هاي آبپز را درون تابه كوچك حاوي كنجد ريخته و كمي تفت دهيد و درون ظرفي زيبا براي سرو بريزيد، ليمو را چهارقاچ كرده و گوشه ظرف همراه با بروكلي‌هاي تازه سبز بگذاريد. شيريني‌هاي خوشمزه را كنار آن بچينيد. خيارهاي روبانی‌شكل را در ظرف ديگري روي ميز قرار دهيد و با سليقه زيباي خودتان سفره‌تان را زيباتر كنيد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج