۳۵۶۸۰۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اچ‌پی Elite X۳؛ یک گوشی همه فن حریف

اچ‌پی Elite X۳ یک گوشی همه فن حریف، با پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس پردازشی ۲٫۱۵ گیگاهرتز است. این یکی از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار است. علاوه بر این، این گوشی با چهار گیگابایت حافظه رم همراهی می شود.

موبنا: اچ‌پی Elite X۳ یک گوشی همه فن حریف، با پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس پردازشی ۲٫۱۵ گیگاهرتز است. این یکی از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار است. علاوه بر این، این گوشی با چهار گیگابایت حافظه رم همراهی می شود.
اچ‌پی Elite X3؛ یک گوشی همه فن حریف

به نظر می رسد اچ‌پی پس از سال ها غیبت، با گوشی هوشمند Elite X۳ حضور پرقدرتی در بازار داشته است. البته اچ‌پی با Elite X۳ در پی چیزی فراتر از موفقیت در بازار گوشی های هوشمند است.

اچ‌پی Elite X۳ از پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس پردازشی ۲٫۱۵ گیگاهرتز نیرو می گیرد که یکی از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار است و با چهار گیگابایت حافظه رم همراهی می شود. به لطف سخت افزار قدرتمند، اچ‌پی Elite X۳ از «کانتینیوم» پشتیبانی می کند که یکی از ویژگی های جذاب ویندوز ۱۰ موبایل محسوب می شود و گوشی هوشمند را به چیزی شبیه به یک رایانه شخصی تبدیل می کند.

از دیگر مشخصات اچ‌پی Elite X۳ می توان به ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی که با کمک شکاف کارت حافظه microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است، اشاره کرد. از این شکاف می توان به عنوان جایگاه سیم کارت دوم نیز استفاده کرد. اچ‌پی Elite X۳ آرایه ای استاندارد از اتصالات بی سیم شامل وای فای ۸۰۲٫۱۱ac، بلوتوث ۴٫۰، NFC، شبکه LTE، و میراکست را ارائه می کند که مورد آخر این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا به صورت بی سیم آنچه روی نمایشگر Elite X۳ نمایش داده می شود را به نمایشگری دیگر انتقال دهد.

اچ‌پی Elite X۳ به نمایشگر ۵٫۹۶ اینچی آمولد با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، اسپیکرهای استریو، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی هوشمند نه تنها از ویژگی Windows Hello که اجازه می دهد قفل دستگاه را با استفاده از شبکیه چشم خود باز کنید، پشتیبانی می کند، بلکه به حسگر اثرانگشت نیز مجهز شده است و از این رو گزینه های مختلف برای باز کردن قفل دستگاه در اختیار کاربر خواهد بود.

اچ‌پی Elite X۳ از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ پشتیبانی می کند و از این رو باتری ۴,۱۵۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند را می توانید با سرعت بیشتری نسبت به گذشته شارژ کنید. شارژ این گوشی هوشمند از طریق درگاه USB-C صورت می گیرد.

اچ‌پی Elite X3؛ یک گوشی همه فن حریف

در شرایطی که Elite X۳ از ویژگی کانتینیوم پشتیبانی می کند اما اچ‌پی چند گام نیز فراتر نهاده و این گوشی هوشمند را به چیزی تبدیل کرده است که می تواند نخستین راه حل برای تمامی نیازهای رایانشی شما باشد. این وعده با HP Workspace، اپلیکیشنی است که Elite X۳ را به یک رایانه شخصی مجازی تبدیل می کند، آغاز می شود. به بیان دیگر، با Workspace کاربر قادر است فهرستی از اپلیکیشن های ویندوزی منتخب را از طریق Elite X۳ اجرا کند. برای استفاده کامل از این اپلیکیشن اچ‌پی دو محصول جانبی شامل Lap Dock و Desk Dock را نیز ارائه می کند.

Lap Dock دارای نمایشگری ۱۲٫۵ اینچی است که نمایانگر قسمت جلو لپ تاپ است و Desk Dock دارای DisplayPort برای پشتیبانی از نمایشگر اکسترنال و همچنین اترنت، درگاه های USB-A و USB-C است و می تواند Elite X۳ را به یک دسکتاپ تبدیل کند.

اچ‌پی تایید کرده است که Elite X۳ در ۴۷ کشور جهان در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند در آمریکا در ماه ژوییه و به قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. اچ‌پی فروش دو باندل را نیز در دستور کار خود قرار داده که یکی شامل گوشی هوشمند، یک هدست، و Desk Dock می شود و ۸۰۰ دلار قیمت دارد. باندل دیگر شامل گوشی هوشمند، Desk Dock، و Lap Dock می شود و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

مصرف کنندگان در اروپا، خاورمیانه، و آفریقا باید برای خرید اچ‌پی Elite X۳ هزینه ای ۷۰۰ یورویی را بپردازند. باندل شامل گوشی هوشمند، هدست، و Desk Dock برچسب قیمت ۷۲۹ یورویی را یدک می کشد و باندل شامل گوشی هوشمند، Desk Dock و Lap Dock نیز ۱,۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج