۳۵۷۹۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر

سالیان سال است که طرفداران جیپ انتظار عرضهٔ وانتی را از سوی این برند محبوب می‌کشند چراکه جیپ در گذشته وانت‌های زیادی تولید کرده است اما در سالیان اخیر هیچ وانتی در سبد محصولاتش نداشته است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: سالیان سال است که طرفداران جیپ انتظار عرضهٔ وانتی را از سوی این برند محبوب می‌کشند چراکه جیپ در گذشته وانت‌های زیادی تولید کرده است اما در سالیان اخیر هیچ وانتی در سبد محصولاتش نداشته است.
البته جیپ چندین بار قصد عرضهٔ وانت جدید را داشته و حتی در سال ۲۰۰۷ وانت کانسپتی بنام گلادیاتور را معرفی نمود اما این کانسپت هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید. بعلاوه شرکت «American Expedition Vehicles» یا به‌صورت مخفف AEV در سال ۲۰۱۴ نسخهٔ وانت جیپ رانگلر را بانام Brute Pickup ساخته و به بازار عرضه نمود.
تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر

تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر
اما گویا این بار خود شرکت جیپ به‌صورت رسمی قصد تولید یک وانت را دارد چراکه به‌تازگی تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت رانگلر منتشرشده است. این وانت به‌شدت پوشیده شده و در حال آزمون و انجام آفرود سبک دیده‌شده است. وانتِ در حال آزمایش از نوع دو کابین است و شیشهٔ جلوی آن شیب بیشتری نسبت به رانگلر معمولی دارد. بعلاوه جیپ سعی نموده برآمدگی‌های گلگیرهای عقب را تا حد امکان کوچک‌تر کند تا فضای بار بهتری را ایجاد نماید. به همین دلیل محور عقب تا حد زیادی روبه‌جلو طراحی‌شده است. بااین‌وجود هنوز در مورد اینکه نمونهٔ در حال آزمایش، نسخهٔ نهایی است یا نه شک و تردید وجود دارد.

تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر

حتی در این مرحله اولیه، وانت رانگلر به‌نظر وانتی شیک و زیبا می‌رسد که در کلاس رو به رشد وانت‌های متوسط قرار دارد. شاید فضای بار رانگلر وانت به بزرگی شورلت کلرادو نباشد اما قطعاً برای طرفداران خودروها کلاسیک جیپ جذاب است. این وانت احتمالاً به‌طور کامل در قوای محرکه با نسل بعدی رانگلر اشتراک خواهد داشت. شایعات نشان می‌دهد که موتورهای نسل بعدی رانگلر شامل یک نمونهٔ چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ با حدود ۳۰۰ اسب بخار قدرت، یک نسخهٔ هیبریدی و یک واحد دیزل خواهد بود.
تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر

برای انتقال نیرو به چرخ‌ها، یک گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته‌شده و احتمالاً یک گیربکس دستی نیز برای آن در ارائه می‌گردد. نسل آیندهٔ رانگلر سبک‌تر و آئرودینامیک‌تر خواهد بود تا پیشرفت عمده‌ای در مصرف سوخت داشته باشد. گروه FCA (فیات-کرایسلر) ۷۰۰ میلیون دلار در کارخانهٔ خود در اوهایو برای تولید نسل بعدی جیپ رانگلر و همچنین نسخهٔ وانت آن سرمایه‌گذاری کرده است. نسخهٔ استاندارد یا سواری رانگلر سال آینده به بازار می‌آید درحالی‌که احتمالاً نسخهٔ وانت آن نیز یک سال بعد عرضه خواهد شد.
تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر
تصاویر جاسوسی از نسخهٔ وانت جیپ رانگلر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج