۳۸۱۰۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خودروهای برقی برای ارتش آمریکا

هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو ۲۰۱۷ خود یک موتور جدید ۶ سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است، این همه قدرت کلرادو نبود که تا به حال از آن دیدیم و با این موتور جدید به قدرت آن افزوده شد.

برترین ها: هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو ۲۰۱۷ خود یک موتور جدید ۶ سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است، این همه قدرت کلرادو نبود که تا به حال از آن دیدیم و با این موتور جدید به قدرت آن افزوده شد.

خودروهای برقی برای ارتش آمریکا
شرکت جنرال موتورز و موسسه تحقیقاتی تانک های نظامی امریکا و مرکز مهندسی و تحقیق و توسعه تاردک اعلام کردند که به زودی از اتومبیل جدیدی که با سلول سوخت برقی کار می کند و مبتنی بر ساختار شورلت کلرادو است در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۶ رونمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، سوخت هیدروژن در تراک های سلولی که امروزه می بینیم نیز محصول همکاری مشترک بین جنرال موتورز و تاردک درسال ۲۰۱۵ است.

در پروژه تراک سلولی، در واقع تاردک قصد داشت تا تکنولوژی اتومبیل هایی که سوخت زیادی مصرف می کنند را دگرگون کند. و در ازای درخواست مشاوره از جنرال موتورز در این راستا، حاضر بود تا بازخورد اپلیکیشن به کار رفته در تکنولوژی سلول سوختی غیر استاندارد در بین مصرف کنندگان را در اختیار جنرال موتورز قرار دهد.

با این رویکرد، در واقع نیاز نبود تا تاردک خودش از ابتدا اقدام به تولید سلول های سوخت هیدروژنی نماید و جنرال موتورز هم بازخورد مناسب اطلاعتی از وضعیت کارکرد سلول های سوختی حاضر در خیابان هاه به دست می آورد که این موضوع برای هر دو شرکت در زمان و هزینه صرفه جویی می کرد.

در علاقه تاردک برای استفاده از سلول سوخت هیدروژنی در تراک ها نباید خیلی تعجب کنیم. چرا که این سلول ها EV هایی هستند که در چند دقیقه پر می شوند و به جای خروج دودهای سمی از اگزوز شاهد خروج بخار آب خواهیم بود که یکی دیگر از مزایای این تکنولوژی به شمار می رود.

این بدان معناست که نظامیان با استفاده از این تراکها بطور موثرتری قادر به حرکت و انجام ماموریت خواهند بود و ماموریت های خود رابا قدرت بیشتری انجام میدهند. از این گذشته، این تکنولوژی مختص مصارف نظامی نخواهد بود و شما می توانید به زودی اتومبیلی با سوخت هیدروژنی خریداری نموده و از آن استفاده کنید.

جنرال موتورز و تاردک قصد دارند تا در پاییز امسال به طور رسمی از این تراک ها در اجلاس AUSA که در واشنگتن برگزار می شود رونمایی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج