۳۵۸۱۸۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تولد دوباره سینما «آبادان» پس از ۱۲ سال

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» اعلام کرد به زودی بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به پایان می‌رسد و این سالن پس از ۱۲ سال دوباره آماده نمایش فیلم می‌شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» اعلام کرد به زودی بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به پایان می‌رسد و این سالن پس از ۱۲ سال دوباره آماده نمایش فیلم می‌شود.

تولد دوباره سینما «آبادان» پس از ۱۲ سال

محمود کاظمی مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با ما با اشاره به بازسازی سینما «آبادان» در شهر آبادان گفت: ۲ ماه پیش مدیریت سه سینمای تعطیل شده آبادان به حوزه هنری تحویل داده شد و در همین راستا موسسه بهمن سبز مسئولیت بازسازی سینمای آبادان را که در گذشته با نام سینما سهیلا فعالیت می کرد، برعهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سینما نزدیک به ۱۲ سال است که تعطیل شده است، بیان کرد: با اینکه آبادن یک شهر فرهنگی و فرهنگ‌دوست است که در گذشته بیش از ۱۲ سال سینما داشته است، اما امروز سالن سینما ندارد.

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» تاکید کرد: نزدیک به ۲ ماه است که کار بازسازی این سینما را برعهده گرفتیم که در حال حاضر تنها ۲۰ درصد از کل کار بازسازی باقی مانده است و امیدوارم به زودی این سینما با ظرفیت ۲۵۰ صندلی افتتاح شود. سیستم های صوت و تصویر سینما «آبادان» به روز می شود و صندلی ها و کف سالن نیز تعویض شده است.

وی با اشاره به اینکه در آبادان کار کردن با دمای ۵۰ درجه سخت است، توضیح داد: این سینما قرار بود عید فطر افتتاح شود ولی محقق نشد و امیدوارم بتوانیم تا ۲۰ روز آینده آن را افتتاح کنیم. البته با توجه به اینکه متراژ سینما آبادان کم است، نمی توانیم آن را به ۲ سالن تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» ادامه داد: ۲ سالن سینمای دیگر در این شهر وجود دارد که امیدوارم برای بازسازی آن مدیران شهر به کمک حوزه هنری بیایند، چرا که بازسازی چنین سالن هایی که کاملا فرسوده است، بسیار سخت است.

کاظمی در پایان گفت: سینما «آبادان» در صورت موافقت مدیران و مسئولان شهر به سینما «آزادی» تغییر نام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظلم به آبادان فراتراز اینهاست شهر زیبای من که اکنو نبعد ازسالها ازپایان جنگ هنوز به ویرانه ای میماند بیش از هفده سینمای زیبا داشت اگنون باید دارای یک سینماشود ؟ حیف ازجوانان خوب آبادان که باهوای گرم طاقت فرسا ونداشتن حداقل امکانات تفریحی بازهم دلاورمردانه پای شهرشان ایستاده اند درود برشرفشان که هنوز آبادان را دوست دارند وبه آن صمیمانه عشق میورزند به امید روزی که شاید دوباره آبادان را آبا دان ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج