۳۵۹۲۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتظار چندین ساله ایرج راد

ایرج راد؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که پیش از این مدیریت خانه تئاتر را هم بر عهده داشت این بار تصمیم دارد با کم کردن این مسئولیت به پیشنهادات خود در حیطه بازیگری فکر کند.

خبرگزاری صبا: ایرج راد؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که پیش از این مدیریت خانه تئاتر را هم بر عهده داشت این بار تصمیم دارد با کم کردن این مسئولیت به پیشنهادات خود در حیطه بازیگری فکر کند.

انتظار چندین ساله ایرج راد

راد در این باره به ما گفت: مدت‌هاست که مدیرعاملی خانه تئاتر وقتم را آن‌چنان گرفته بود که فرصت نمی‌کردم کار دیگری انجام دهم. البته پیشنهادهای زیادی مطرح شد و برخی کارها هم بودند که خیلی مشتاق بودم در آنها بازی کنم ولی این امکان وجود نداشت. به هر‌حال در این دوره من این مسئولیت را پذیرا نشدم و منتظر هستم کاری باب میلم پیشنهاد شود که اگر از هر جهت مورد قبولم قرار بگیرد حتما می‌پذیرمش.

راد در ادامه از ملاک‌ها و معیار‌هایش برای انتخاب نقش در تلویزیون گفت: نقش و متن کار باید ارزش‌های خاص خود را داشته و دارای جایگاه ویژه‌ای باشد. علاوه بر این چهارچوب و شخصیت‌پردازی خوبی داشته باشد و بتواند با مضامین روز جامعه ارتباط برقرار کند. از نظر شخصیت‌پردازی و کار باید پایه و اساس داشته باشد که بتوان روی آن کار کرد. بالطبع کارگردان و گروهی که با آنها همکاری می‌کنیم هم بسیار مهم هستند. همه اینها معیار‌هایی هستند که بازیگر بتواند کاری را با اطمینان بپذیرد، روی آن فکر کند و سپس آن را به سرانجام برساند.

ایرج راد در پایان گفت: این روزها در حال اجرا در نمایش «راپورت‌های دکتر مصدق» در تالار وحدت هستم که تا بیستم مرداد ماه روی صحنه می‌رود. پیش از آن هم کار «بازارعاشقان» کار هادی مرزبان را داشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج