۳۶۰۱۴۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد

اولین لپ تاپ شرکت شیائومی از لحاظ ظاهری شبیه به مک بوک ایرهای اپل طراحی شده و در داخل نیز یک لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با ۷۵۰ دلار قیمت است.

وب سایت تک شات: اولین لپ تاپ شرکت شیائومی از لحاظ ظاهری شبیه به مک بوک ایرهای اپل طراحی شده و در داخل نیز یک لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با ۷۵۰ دلار قیمت است.
اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد

اگرچه شیائومی در سراسر جهان بیشتر به واسطه اسمارت فون‌های ارزان قیمت و اقتصادی‌اش شناخته می‌شود، اما این شرکت در تلاش است تا در سایر حوزه‌ها نیز فعالیت کرده و محصولات متنوعی را به فروش برساند. دوربین‌های اکشن، ترازوهایی با دقت اندازه گیری بسیار بالا و حتی تصفیه کننده‌های آب حاصل تلاش‌های شیائومی برای فعالیت‌های متنوع هستند. این استارت آپ ۶۰ میلیارد دلاری موفق شده یک اکوسیستم بسیار متنوع را بر مبنای کسب و کار اصلی خود ایجاد کند.

اکنون جدیدترین محصول شیائومی لپ تاپی به نام Mi Notebook Air است، اگرچه این لپ تاپ مانند هاوردبورد یا پهپاد این شرکت نوآورانه نیست، اما دارای یک قابلیت منحصر به فرد است که بسیاری از لپ تاپ‌های فوق العاده سبک فاقد آن هستند: یک کارت گرافیک گسسته مدل انویدیا GeForce 940MX.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به یک درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد، اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، این لپ تاپ دارای یک شیار SATA اضافه است که با استفاده از آن می‌توانید تا ۲۵۶ گیگابایت به فضای ذخیره‌سازی این لپ تاپ اضافه کنید.

اگرچه شیائومی Mi Notebook Air را تحت برند اختصاصی خود به فروش می‌رساند، این لپ تاپ در حقیقت با همکاری شرکت دیگری به نام Tian Mi ساخته شده است.

شیائومی ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری در پکن از این لپ تاپ در کنار اسمارت فون دو دوربینه جدید خود یعنی ردمی پرو رونمایی کرد. سایر لپ تاپ‌های قابل حمل و فوق سبک موجود در بازار برای مثال Razer Blade Stealth فاقد کارت‌های گرافیک گسسته هستند و برای انجام پردازش‌های سنگین تنها مبتنی بر کارت‌های گرافیک مجتمع اینتل عمل می‌کنند، به این معنی که قابلیت‌های گیمینگ آنها محدود است. به گفته شیائومی گیمرها می‌توانند بازی‌هایی مانند Dota 2 را روی این لپ تاپ با نرخ ۸۵ فریم در ثانیه با رزولوشن فول اچ دی اجرا کنند.

این لپ تاپ با آلومینیوم پوشش داده شده است و هیچ لوگویی در بخش بیرونی آن قرار ندارد. این لپ تاپ ظاهر بسیار تر و تمیز و شیکی دارد. تنها زمانی که لپ تاپ را باز کنید، لوگوی Mi را در پایین نمایشگر می‌بینید.

اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد

مشخصات کلیدی:
  • پردازنده Core i5-6200U اینتل تا سرعت ۲٫۷ گیگاهرتز
  • ۸ گیگابایت رم، درایو ۲۵۶ گیگابایتی SSD
  • نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • ابعاد: ۳۰۹ در ۲۱۰٫۹ در ۱۴٫۸ میلی متر، وزن ۱٫۲۸ کیلوگرم
  • پورت USB نوع C برای شارژ، دو پورت USB 3.0، یک پروت HDMI و یک پورت صوتی ۳٫۵ میلی متری
  • باتری ۴۰Wh، طول عمر ۹٫۵ ساعته
شیائومی نسخه ۱۲٫۵ اینچی این لپ تاپ را نیز تولید کرده است، این لپ تاپ با ضخامت ۱۲٫۹ میلی متری و وزن ۱٫۰۷ کیلوگرمی، کمی باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه ۱۳٫۳ اینچی است. نسخه ۱۲٫۵ اینچی فاقد کارت گرافیک گسسته است و تنها دارای درایو ۱۲۸ گیگابایتی SSD، رم ۴ گیگابایتی و پردازنده Core M اینتل است. این کاهش مشخصات به این لپ تاپ یک مزیت داده است و آنها هم افزایش طول عمر باتری آن تا ۱۱٫۵ ساعت است.

شیائومی در حال حاضر این لپ تاپ را تنها در چین به فروش می‌رساند. قیمت نسخه بزرگتر ۷۵۰ دلار و قیمت نسخه کوچکتر ۵۲۵ دلار تعیین شده است.
اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد
اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد
اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد
اولین لپ تاپ شیائومی معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج