۳۶۱۲۱۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۰ خودروی محبوب آمریکایی‌

۳ خودروی پرفروش سال گذشته‌ی بازار آمریکا همگی دست‌پرورده‌ی خودروسازان همان دیار بوده‌اند. با استفاده از داده‌های GoodCarBadCar ما لیستی از پرفروش‌ترین آمریکایی‌ها را برای شما تهیه نموده‌ایم...

وب‌سایت پدال: ۳ خودروی پرفروش سال گذشته‌ی بازار آمریکا همگی دست‌پرورده‌ی خودروسازان همان دیار بوده‌اند. با استفاده از داده‌های GoodCarBadCar ما لیستی از پرفروش‌ترین آمریکایی‌ها را برای شما تهیه نموده‌ایم.

۱۰.جیپ چروکی - ۲۲۰,۲۶۰ دستگاه

برخلاف ظاهر بحث‌برانگیز و دوقطبی خود، جیپ چروکی در جدول فروش کلی سال گذشته‌ی بازار آمریکا در رتبه‌ی نوزدهم قرار گرفته و فروش ۲۲۰,۲۶۰ دستگاهی را ثبت نموده است. به نظر می‌رسد که ظاهر جدال‌برانگیز این خودرو مانع از انصراف خریداران نشده و چروکی با رشد ۲۳.۴ درصدی نسبت به سال گذشته‌ی آن که ۱۷۸,۵۰۸ دستگاه بوده به رقم ذکر شده رسیده است.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۹. جی ام سی سیرا - ۲۲۴,۱۳۹ دستگاه

سیرا اولین تراکی است که با فروش ۲۲۴,۱۳۹ دستگاهی در این لیست ۱۰ تایی گرفته و نسبت به فروش ۲۱۱,۸۳۳ دستگاهی سال قبل آن رشد ۵.۸ درصدی را نشان می‌دهد. سیرا در لیست کلی پرفروش‌ها در رده‌ی هجدهم قرار دارد.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۸. شورولت کروز - ۲۲۶,۶۰۲ دستگاه

کروز به تازگی تغییرات چشمگیری را به خود دیده و مدل کاملاً جدید در سگمنت خود به خوبی درخشیده است. کروز که در لیست کلی رتبه‌ی هفدهم فروش را دارد در سال گذشته مجموعا ۲۲۶,۶۰۲ دستگاه فروش داشته اما در مقایسه با فروش ۲۷۳,۰۶۰ دستگاهی قبل از آن کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. اما مدل جدید پرقدرت‌تر شده بنابراین انتظار داریم که آمار امسال افزایش پیدا کند.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۷. فورد اکسپلورر - ۲۴۹,۲۵۱ دستگاه

اکسپلورر به‌طور وسیعی به عنوان محبوب‌ترین شاسی‌بلند بازار آمریکا در نظر گرفته می‌شود اما رقابت در این کلاس سخت و ناجوانمردانه است. سال گذشته، اکسپلورر با فروش ۲۴۹,۲۵۱ هزار دستگاهی رده‌ی پانزدهم جدول کلی فروش را به خود اختصاص داده است. هرچند که فروش ذکر شده دربردارنده‌ی فروش ۲۴,۹۴۲ دستگاهی اکسپلورر پلیس اینترسپتور به سازمان‌های امنیتی نیز هست. اکسپلورر نسبت به فروش ۲۰۹,۹۹۴ دستگاهی سال گذشته رشد فروش ۱۸.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۶. شورولت اِکوئیناکس- ۲۷۷,۵۸۹ دستگاه

شورولت Equinox یک شاسی‌بلند فول سایز قابل است و فروش آن نیز محبوبیتش در میان خریداران را ثابت می‌کند. سال گذشته این خودرو با فروش ۲۷۷۸۵۹ دستگاهی در مکان چهاردهم فروش کلی ایستاده و نسبت به فروش ۲۴۲,۲۴۲ دستگاهی سال گذشته رشد ۱۴.۶ درصدی داشته است.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۵. فورد فیوژن - ۳۰۰,۱۷۰ دستگاه

این خودرو بی شک با سخت رقیب خود دست به یقه شده و باید خریداران تویوتا کمری را به سوی خود جلب نماید. با فروش ۳۰۰,۱۷۰ دستگاهی، فیوژن در رده‌بندی کلی پرفروش‌ها در مکان دوازدهم توقف کرده و نسبت به فروش ۳۰۶,۸۶۰ دستگاهی مدت مشابه سال قبل در واقع کاهش فروش ۲.۲ درصدی را تجربه کرده است.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۴. فورد اسکیپ - ۳۰۶,۴۹۲ دستگاه

به همان اندازه که اکسپلورر محبوب است، اسکیپ نیز می‌تواند فروش بالای برادرش را شبیه‌سازی کند. این شاسی‌بلند کوچک‌تر و شیک‌تر در دسترس تر بوده که این مهم به موفقیت فروش آن کمک کرده است. در سال ۲۰۱۵ فورد مجموع ۳۰۶,۴۹۲ دستگاه از این مدل را به فروش رسانده که برای قرار گرفتن در رده‌ی یازدهم فروش کلی به حد کافی خوب بوده است. در مقایسه با فروش ۳۰۶,۲۱۲ سال پیش، اسکیپ رشد ناچیز ۰.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۳. پیکاپ رم - ۴۵۱,۱۱۶ دستگاه

و اینجاست که حکومت پیکاپ ها شروع می‌شود. رم در پسِ رقبایش قرار می‌گیرد اما آمار فروش آن اصلاً خنده‌دار نیست. سال گذشته در مجموع ۴۵۱,۱۱۶ دستگاه پیکاپ رم فروخته شده که نسبت به فروش ۴۳۹,۷۸۹ دستگاهی سال قبل آن رشد ۲.۶ درصدی را نشان می‌دهد. در لیست فروش کلی نیز این خودرو در رده‌ی سوم قرار دارد.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۲. شورولت سیلورادو - ۶۰۰,۵۴۴ دستگاه

درحالی‌که سیلورادو در حال تعقیب سری F فورد است اما زمینه‌های زیادی وجود دارد تا این خودرو به پرفروش‌ترین وسیله‌ی نقلیه‌ی آمریکا بدل شود. در حال حاضر سیلورادو با رشد فروش ۱۳.۴ درصدی روبرو بوده و آمار فروش آن از ۵۲۹,۷۵۵ دستگاه سال قبل‌تر به ۶۰۰,۵۴۴ دستگاه رسیده است.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌

۱. فورد سری اف - ۷۸۰,۳۵۴ دستگاه

برای سالیان زیاد، فورد سری F پرفروش‌ترین خودروی ایالات‌متحده بوده است. استفاده از آلومینیوم سبک‌وزن مشتریان را نترسانده و فروش این خودرو با افزایش ۳.۵ درصدی به ۷۸۰,۳۵۴ دستگاه رسیده است. باور این موضوع که خودروی دیگری بتواند به سلطنت بلامنازع فورد سری F در کوتاه‌مدت پایان دهد بسیار سخت است.

10 خودروی محبوب آمریکایی‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا محبوبترین ماشین در ایران پراید 131دوم 132 سوم پراید141 چهارم هاچبک از نوع پراید پنجم سمند سه نوع پژو405 خدا برکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج