۳۶۱۲۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تصویری واقعی از خواهران «برونته»

یک مجموعه‌دار آمریکایی ادعا کرده عکس ۱۵ دلاری که در حراجی آنلاین خریداری کرده، تنها تصویر مستند موجود از خواهران نویسنده برونته است.

خبرگزاری ایسنا: یک مجموعه‌دار آمریکایی ادعا کرده عکس ۱۵ دلاری که در حراجی آنلاین خریداری کرده، تنها تصویر مستند موجود از خواهران نویسنده برونته است.
تصویری واقعی از خواهران «برونته»

«شیموس مولی» مجموعه‌داری است که چندی پیش عکس سه زن در کنار هم را در حراجی آنلاین «ای.بی» به قیمت ۱۵ دلار خریداری کرد و اکنون مدعی است این تنها عکس موجود از سه نویسنده معروف انگلیسی است.

خواهران برونته از جمله نویسندگان کلاسیک انگلیسی بودند که آثار ماندگاری چون «بلندی‌های بادگیر» و «جین ایر» را از خود به یادگار گذاشتند.

در حال حاضر تنها تصویر تأییدشده از آن‌ها نقاشی است که شارلوت از خواهرانش کشیده است. در عکس مولی، «شارلوت برونته» نویسنده رمان «جین ایر» سمت راست نشسته، «آن» جوان‌ترین آن‌ها در وسط و «امیلی» خالق «بلندی‌های بادگیر» در سمت چپ تصویر قرار دارد.
تصویری واقعی از خواهران «برونته»
تنها نقاشی از خواهران برونته

به گزارش گاردین، این در حالیست که کارشناسان اعلام کرده‌اند به احتمال زیاد این عکس پس از مرگ زودرس این سه خواهر گرفته شده است.

خواهران برونته سه خواهر انگلیسی بودند که کتاب‌هایشان در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ قرن نوزدهم میلادی منتشر شد و آثارشان جزو آثار کلاسیک ادبیات جهان قرار گرفت. شارلوت برونته متولد 21 آوریل ۱۸۱6، امیلی برونته متولد 30 جولای ۱۸۱۸ و آن برونته متولد 17 ژانویه ۱۸۲۰ فرزندان پاتریک برونته در یورکشایر غربی به دنیا آمدند. آن‌ها دارای دو خواهر دیگر نیز بودند که در کودکی از دنیا رفتند. همچنین برادرشان برانول نیز یک شاعر و نقاش مشهور به شمار می‌رود.

در سال ۱۸۴۶ این سه خواهر کتاب شعری با هزینه خود منتشر ساختند و برای انتشار آن اسامی مستعار «کارر» برای شارلوت، «الیس» برای امیلی و «اکتون» را انتخاب کردند، البته این کتاب موفقیتی به دست نیاورد و پس از آن خواهران به نوشتن رمان روی آوردند. سپس کتاب‌های «اگنس گری» توسط آن و «جین ایر» توسط شارلوت در سال ۱۸۴۷ به چاپ رسیدند که در این سال «جین ایر» جزو پرفروش‌ترین آثار به شمار می‌رفت. سپس در سال ۱۸۴۸ امیلی رمان «بلندی‌های بادگیر» و آن داستان «مستاجر عمارت وایلدفل» را منتشر کرد.

امیلی 30 ساله و آن 29 ساله به فاصله شش ماه بر اثر ابتلا به ذات‌الریه در سال‌های 1848 و 1849 جان خود را از دست دادند. برادرشان نیز بر اثر همین بیماری درگذشت. شارلوت به نوشتن ادامه داد، ازدواج کرد اما او هم در مارس 1855 قربانی ذات‌الریه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج