۳۶۲۴۵۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اصلاح استانداردهای آبلیموی طبیعی

کارشناس اداره غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: تهیه پروتکل نمونه برداری از آبلیموی طبیعی جهت بازبینی و تجدید نظر استاندارد ۱۱۷ ویژگی های آب لیمو ترش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: مهندس معصومه تکلو کارشناس اداره غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اعتراض تعدادی از واحدهای تولیدکننده آبلیمو از لیموی تاره به ویژگی های مندرج در استاندارد ملی آبلیمو به شماره ١١٧ و پیشنهاد انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیوی ایران به اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی مبنی بر تجدید نظر استاندارد ملی مربوطه، پروتکلی با همکاری انجمن فوق و سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان غذا و دارو تدوین گردید.

وی اضافه کرد: در این پروتکل مقرر شد از تمامی گونه های لیموترش lime مناطق مختلف ایران مانند جهرم، میناب، رودان و... نمونه برداری شده و در ٢٢ واحد تولیدی محصول آبلیمو ترش تولید و ویژگی های آن در دو اداره کل آزمایشگاه کنترل عذا و دارو و سازمان ملی استاندارد اندازه گیری شود.

تکلو با اشاره به اینکه اندازه گیری ویژگی های آبلیموی حاصله در مرحله دوم از آبلیموی تهیه شده در مرحله قبل در حال انجام می باشد تصریح کرد: به محض پایان یافتن مرحله دوم و اخذ نتایج مربوطه، بررسی و مقایسه نتایج مرحله اول با مرحله دوم، ویژگی های آبلیموی طبیعی از لیمو تازه بازنگری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم یه کم دیر به فکر افتادین . ... کارا دوباره به روال عادی بر میگرده و مردم به جای ابلیمو همون ماده شیمیایی رو باز مصرف میکنن. هیچ کجای دنیا صنعت ابلیمو سازی به خرابی و ناسالمی ایران نداره

    • ایلامی

      اسید +آب کاه +فضله مرغ =آبلیمو ی تازه.! کسانی که توی این کارگاه ها کار کردن هیچ موقع آبلیمو که در کارخانه تولید شده نمی خورند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج