۳۶۲۶۲۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد ابطحی از تشکیل فراکسیون مستقلین

یک عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است تشکیل فراکسیون مستقلین یک بی اخلاقی و بدسلیقگی سیاسی بوده و نمی‌تواند پشتوانه اجتماعی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است تشکیل فراکسیون مستقلین یک بی اخلاقی و بدسلیقگی سیاسی بوده و نمی‌تواند پشتوانه اجتماعی داشته باشد.

حجت الاسلام محمد علی ابطحی با اشاره به تشکیل فراکسیون مستقلین در مجلس گفت:‌ اینکه افراد با یک مجموعه انتخاباتی وارد مجلس شوند و بعد از آن بیرون بیایند، قطعا در ذهن همه به عنوان یک بداخلاقی تلقی شده و در این رفتار فرصت طلبی وجود دارد .

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها در عرصه سیاست در کشورمان کم سابقه نیست، افزود: پیش از این نیز چنین مواردی پیش آمده که باید چارچوبی اخلاقی برای چنین مسائلی در نظر گرفته شود، به خصوص اینکه در کشور ما احزاب آن طور که باید شکل نگرفتند و سامان درستی ندارند تا بر اساس آیین نامه های حزبی بتوان رفتار افراد را مورد بررسی قرار داد.

این عضو مجمع روحانیون مبارز خاطر نشان کرد: باید توجه داشت انتخاب افراد در لیست امید به خصوص در تهران در یک تعامل ائتلافی بسته شد و افرادی که با این لیست در تهران رای آوردند و حالا در فراکسیون امید نیستند، می‌دانند که اگر در لیست امید نبودند و با اصولگرایان همراه می‌شدند رای نمی آوردند، همانطور آقای حداد عادل رای نیاورد پس این رفتار یک بی اخلاقی است.

ابطحی هم‌چنین تصریح کرد: در عین حال بنا به اطلاعاتی که دارم لیست فراکسیون مستقلین خیلی جدی نشده و مواضعشان معین نیست و فکر می کنم تشکیل آن فقط یک بدسلیقگی سیاسی بوده و پشتوانه ای در جامعه ندارد و نمی‌تواند داشته باشد.

وی یادآور شد: این افراد خود را میان دو جبهه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان قرار دادند که نهایتا باعث حذف هویت خودشان خواهد شد البته حق نمایندگان مجلس است که هر فراکسیونی می خواهند تشکیل دهند، اما فکر نمی کنم فراکسیون مستقلین بتواند درسیستم روند قانونگذاری خیلی موثر باشد.

معاون پارلمانی دولت اصلاحات تاکید کرد: مردمی هم که به لیست امید رای دادند قطعا نگاه خوبی به این حرکت ندارند و طبیعتا پشتوانه های اجتماعی این افراد یا از بین می‌رود یا از ضعیف می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م شهابی

      این را میگن فرصت طلبی اتفاقا بهتر این کار را بکنند تا شناخته گردند و در دیگر فرصتهای حساس تر نتوانند ضربه بزنند

    • بدون نام

      این مستقلها دیگر رای نمی اورند چون مردم خیلی فهمیده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج