۳۶۴۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ادعای فرانسوی درباره مذاکره ایران و آمریکا

ما تصور نمی‌کنیم که از پشت سر ما یک کانال برای انجام این مذاکرات با ایران باز شده باشد و شرکای آمریکايی ما هم در این ارتباط به ما اطمینان خاطر داده‌اند.

دنیای اقتصاد: سایت خبری انتخاب نوشت که نشریه فرانسوی زبان «نوول اوبزرواتور» با انتشار گزارشی تحت عنوان «اگر مذاکرات با ایران به شکست بینجامد» با اشاره به خبرهايی مبنی بر مذاکرات پنهانی میان ایران و آمریکا به نقل از یکی از مشاوران کابینه فرانسوا اولاند در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران مدعی شد: ما تصور نمی‌کنیم که از پشت سر ما یک کانال برای انجام این مذاکرات با ایران باز شده باشد و شرکای آمریکايی ما هم در این ارتباط به ما اطمینان خاطر داده‌اند.

این نشریه می‌افزاید: برپایه گزارش‌های هفته‌های اخیر، فرستادگانی از واشنگتن با نمایندگانی از تهران، تنها چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا دیدار کردند تا در صورت برنده شدن اوباما، زمینه را برای از سرگیری هرچه سریع‌تر مذاکرات فراهم كنند. این هفته‌نامه فرانسوی در این خصوص به خانم «والری جارت» یکی از نزدیک‌ترین مشاوران باراک اوباما که متولد شیراز است، اشاره کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در پاریس، مقامات مسوول بر این باورند که تا ژانویه مذاکراتی با ایران انجام نخواهد شد؛ چرا که اوباما در حال سازماندهی کابینه و گروه مشاوران است و چند هفته طول خواهد كشید تا گروه جدید برای یک استراتژی مشخص به توافق برسند، اما در فرانسه، دولت جدید از زمان روی کار آمدن، در حال گفت‌وگو و مذاکره برای رسیدن به توافق بر سر اتخاذ یک استراتژی مشخص در برابر برنامه هسته‌ای ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج