۳۶۴۹۷۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار به کاربران وب سایت‌های همسریابی

موسسه تبیان با صدور اطلاعیه‌ای به سوء استفاده از نام این موسسه و طرح ملی همسان‌گزینی اشاره و اعلام کرد که تنها راه ارتباطی با کاربران، سایت این طرح است.

ایسنا: موسسه تبیان با صدور اطلاعیه‌ای به سوء استفاده از نام این موسسه و طرح ملی همسان‌گزینی اشاره و اعلام کرد که تنها راه ارتباطی با کاربران، سایت این طرح است.

در اطلاعیه این موسسه آمده است:« متاسفانه طی مشاهدات انجام شده در مدت اخیر، برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و طرح ملی "همسان گزینی" در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی، سعی در جذب کاربر در باره ازدواج (دائمی و موقت) کرده‌اند.

لذا موسسه تبیان ضمن تکذیب حضور طرح ملی همسان گزینی در هیچ یک از شبکه های اجتماعی و ارتباط با صفحه‌های مذکور، به جوانان و کاربران محترمی که قصد استفاده از خدمات این طرح را دارند، توصیه می‌کند، فریب افراد سودجو و مجهول الهویه را نخورده و تأکید داشته راه ارتباطی این طرح با کاربران، تنها و تنها وب سایت آن به نشانی http://hamsan.tebyan.net است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی موسسه تبیان، گفتنی است، همان گونه که بارها مسئولین ارگان‌های مختلف همچون شورای فرهنگ عمومی کشور، وزارت ورزش و جوانان، نیروی انتظامی(پلیس فتا) و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، سامانه همسان گزینی متعلق به موسسه تبیان، تنها سامانه رسمی و مورد تأیید در زمینه فعالیت‌های مرتبط با ازدواج در فضای مجازی است و بر اساس گزارشات وآمارهای اعلام شده، سایر موسسات و سامانه های فعال در این زمینه نه تنها مورد تأیید نیستند بلکه در صورت مراجعه و ارتباط با آن‌ها، خطر سوء استفاده از اطلاعات و اعتبار کاربران، جدی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س ز

      بعضی از خا نم. ها در. شهر های. مختلف. به اسم کار. خیر. البته. پول مکیرند و ان. هم. کلان و این کار را. می کنند. و واقعا. بدون. شناخت. صفا. با کرفتن. پول. و. خا نواده ها. را. دجار. مشکل. زیاد می کنند. در تهران در شمال. شهر. جند نفر هستند. لطفا. اطلاع. دهید. به. مسیولان. محترم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج