۳۶۵۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فـال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۱

فـال روزانه  1391/09/01


فال روزانه متولدین فروردین

در اوضاع اقتصادیتان تغییرات نه چندان خوبی به وجود می آید که شما را وادار می کند در رویه های خود تغییراتی به وجود آورید.

پیش بینی روابط شما: از آنچه حق واقعی و طبیعی شماست استفاده کنید. بیش از حد رعایت حال دیگران را کردن به ضررتان تمام خواهد شد. بگذارید آنها بدانند که آنچه به خاطر آنها انجام می دهید یک لطف است، نه یک وظیفه.

پیش بینی شغل شما: فشار کار شما زیاد است و وقت زیادی برای رسیدگی به امور شخصی خود ندارید. این فشار از مدتی پیش بیشتر شده ولی تدریجا کاهش خواهد یافت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

توصیه می شود روی برنامه ای که ریخته اید تمرکز کنید و از هر چیزی که آن را به هم میریزد اجتناب کنید، در عین حال به هدفی که برگزیده اید ایمان داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: هرگز حمایت خود را از اعضای خانواده دریغ نکرده اید و نمی کنید. وجود شما مثل ستون محکمی است که دیگران با آرامش خیال به آن تکیه می زنند. یکی از اعضای خانواده یا دوستان در حال حاضر بیشتر از قبل به کمک شما احتیاج دارد.

پیش بینی شغل شما: آنچه برای شما از اهمیت اساسی برخوردار است حفظ موقعیت خود و نفوذی است که بر دیگران دارید. اما مراقب باشید جدیت شما حمل بر بدخلقی یا تکبر نشود.

فال روزانه متولدین خرداد

در هر اتفاق حکمتی نهفته است. این جمله را همیشه در ذهن داشته باشید و اگر اتفاقی روند زندگیتان را با مشکل مواجه کرد نگران و پریشان نشوید.

پیش بینی روابط شما: اگر گاهی حرف هایی را می زنید که از ته دل به آن ایمان ندارید، و اگر گاهی ظاهر و باطنتان یکی نیست، یادتان باشد که به دست آوردن اعتماد دیگران بسیار سخت، و از دست دادن آن آسان است.

پیش بینی شغل شما: ای کاش می توانستید تا پایان کار همین قدر مشتاق و پرانرژی باشید. موفقیت تنها در صورتی به دست می آید که آهسته و پیوسته جلو بروید، و در میانه راه انگیزه خود را از دست ندهید.
فال روزانه متولدین تیر

امروز احتمال دارد که تنهایی را ترجیح بدهید و بخواهید در خلوت خود به مسائل مهم فکر کنید و تصمیم های مهم را بررسی کنید. اما این تنهایی گاهی ممکن نیست.

پیش بینی روابط شما: دیگران از شما خواسته ها و انتظاراتی دارند که در حال حاضر از پس آنها بر نمی آیید. این امر در حال حاضر منشا اصلی استرس شما است. به خود تلقین کنید که مهم ترین شخص در زندگی شما خود شما هستید، و جلب رضایت دیگران همیشه وظیفه شما نیست.

پیش بینی شغل شما: اگر احساس می کنید بیشتر از توان فیزیکیتان از شما انتظار دارند، حتما نظر واقعی خود را بیان کنید. دیگران از آنچه در سر شما می گذرد بی خبرند، پس به آنها حق بدهید !
فال روزانه متولدین مرداد
در پی آرزوهای دور و دراز یا حتی محال نباشید و به چیزهایی فکر کنید که توان انجام آنها را دارید. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از دلهره وآشوب است.

از غرور خود بکاهید و درهای قلبتان را باز کنید. تنها در این صورت است که به آرامش می رسید.

پیش بینی شغل شما: وضعیت فعلی ماندگار نیست و مسلما تغییراتی به وجود خواهد آمد پس نگران نباشید. از زمان حال به عنوان زمینه و مقدمه ای برای ساختن آینده استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور


رازی را برای مدتی طولانی در دل نگه داشته اید و همیشه نگران افشا شدن آن بوده اید. وقت آن رسیده که کمی از این بار نگرانی بکاهید.


پیش بینی روابط شما: اگر یکی از اعضای خانواده سهوا مرتکب اشتباهی شده، از او حمایت کنید و در مقابل دیگران او را تنها نگذارید. اگر امروز از او دفاع کنید، در آینده آن را جبران خواهد کرد.


پیش بینی شغل شما: این روزها بیشتر درگیر کارهای فنی یا تجربی هستید. بد نیست اگر همین روزها منابع و امنیت مالی خود را افزایش دهید چون فعلا شانس با شما یار است.

فال روزانه متولدین مهر

کاری را انجام داده اید و منتظر نتیجه هستید. نتیجه هر چه که باشد مطمئنا به سود شما خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: اگر توان انجام کاری را ندارید، وعده آن را به دیگران ندهید. اگر تعداد دفعات بدقولی شما زیاد شود، دیگران اعتماد خود را نسبت به شما از دست خواهند داد.

پیش بینی شغل شما: شانس زیادی دارید برای اینکه بدون تقبل مسئولیت ها و وظایف سنگین، نقش مدیر یا سرپرست را بر عهده بگیرید. دیگران به موقعیت شما غبطه خواهند خورد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز گوشه ای نشستن و گذر زمان را مشاهده کردن کافی نیست. دوست دارید فعال تر باشید و ذهن خود را بیشتر از قبل درگیر کنید.

پیش بینی روابط شما: در روابط رومانتیکتان تغییری به وجود می آید که در واقع آزمونی برای صبر و تحمل شما خواهد بود. اگر با این چالش هوشمندانه برخورد کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.

پیش بینی شغل شما: امروز تفکر شما شفاف و متمرکز خواهد بود ولی در عین حال عواملی نیز می توانند تمرکز شما را به هم بزنند یا مانع آن شوند که در پایان روز کارهای تعیین شده را به پایان برسانید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر در جست و جوی یک مشاور مالی، یک وکیل و یا یک حسابدار جدید هستید در روزهای آینده شخص مورد نظر خود را خواهید یافت.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید استقلال خود را در زندگی گسترش دهید، موقعیت خود را تقویت کنید و برکسانی که در اطراف شما هستند تاثیر بگذارید. دیگران ناخودآگاه تحت تاثیر این خواسته شماقرار می گیرند.

پیش بینی شغل شما: گاهی لازم است به جای اینکه حریص باشید و زیاده خواهی کنید، به آنچه دارید قانع باشید. از امروز به مدت چند هفته بهتر است دست به هیچ کار ریسک داری نزنید.

فال روزانه متولدین دی

در مرحله ای حیاتی از زندگی خود به سر می برید و هر گامی که در این برهه زمانی بردارید آینده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پس در حالت عصبانیت یا هیجان تصمیم نگیرید.

پیش بینی روابط شما: صداقت و درستی ستونی است که هر رابطه ای را حفظ می کند. اگر طرف مقابل حتی لحظه ای احساس کند که با او صادق نیستید، دل چرکین خواهد شد و کم کم انگیزه خود را برای حفظ رابطه عاطفی اش با شما از دست می دهد.

پیش بینی شغل شما: شما پیشرفت خود را مدیون روابط اجتماعی قوی و ارتباط با افراد مهم و بانفوذ خواهید بود. این توانایی در مواقع نیاز به خصوص زمانی که به دنبال پیدا کردن یک شغل هستید به کمکتان می آیند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بعد از ظهر مسئله ای پیش می آید که ظاهرا مایه دلسردی و ناامیدی است، تا از صحت آن اطمینان حاصل نکرده اید هیچ عکس العملی نشان ندهید.

پیش بینی روابط شما: قدر دوستی های خود را بدانید و از آشنایی با افراد جدید نترسید. لازم نیست همه را در فهرست دوست های صمیمی خود ثبت کنید، بلکه بکوشید از هر دوستی چیزی بیاموزید و تجاربی کسب کنید.

پیش بینی شغل شما: استقلال مالی یکی از مهم ترین چیزهایی است که به آن فکر می کنید. برای به دست آوردن یا حفظ چنین استقلالی علاوه بر داشتن قابلیت و استعداد، به تلاش و اراده نیاز دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز چیزهایی زیادی به ذهنتان می رسند ولی توصیه می شود اجازه ندهید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد بر عکس العمل ها یا تصمیم های شما تاثیر بگذارد.

پیش بینی روابط شما: لازم است بیشتر از قبل با شریک زندگی یا شریک کاری خود ارتباط برقرار کنید و آنها را در جریان اقدامات خود قرار دهید. در غیر این صورت در میانه راه به مشکل برخواهید خورد.

پیش بینی شغل شما: شاید واقعا لازم باشد که به دنبال فرصت های شغلی دیگری بگردید. موقعیتی که در آن قرار دارید ته مسیر نیست، هنوز جاده ای طولانی در پیش روی شما هست که باید آن را بپیمایید تا به جایی که لیاقتش را دارید برسید.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فـال روزانه  1391/09/01
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج