جاباما
۳۶۵۳۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ثبت ۱۸۹۵ ازدواج در هر شبانه روز

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال با اعلام آخرین آمار ازدواج و استانهایی که دارای بیشترین و کمترین آمار بوده اند، گفت: طی ۴ ماه امسال آمار ازدواج ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال با اعلام آخرین آمار ازدواج و استانهایی که دارای بیشترین و کمترین آمار بوده اند، گفت: طی ۴ ماه امسال آمار ازدواج ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

علی اکبر محزون به آمار چهار ماهه ازدواج در سال جاری اشاره کرد و گفت: در کل کشور ۹۸۲ هزار و ۲۳۴ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به همین مدت در سال گذشته ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت، به آمار شبانه‌روز و ساعت ازدواج اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارهای به ثبت رسیده در هر شبانه روز یک هزار و ۸۹۵ مورد و در هر ساعت نیز ۷۲ مورد ازدواج ثبت شده است.

محزون در مورد استان هایی که بیشترین تعداد ازدواج های ثبت شده را داشتند، تاکید کرد: به ترتیب استانهای تهران با ۳۲ هزار و ۳۹ واقعه، خراسان رضوی با ۱۹ هزار و ۷۳۵ مورد، خوزستان با۱۷ هزار و ۲۲۷ واقعه، فارس با ۱۴ هزار و ۲۶۰ واقعه و اصفهان با ۱۲ هزار و ۵۵۳ واقعه ازدواج دارای بیشترین آمار ازدواج به ثبت رسیده، بودند.

وی همچنین به کمترین آمار ازدواج ثبت شده در استان ها نیز اشاره کرد و افزود: استان های سمنان با یک هزار و ۴۲۸ واقعه، ایلام بایک هزار و ۹۸۸ واقعه، خراسان جنوبی با دو هزار و ۸۱۸ واقعه، کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار و ۸۲۲ واقعه و استان یزد نیز با سه هزار و ۳۹ واقعه ازدواج کمترین آمار ازدواج را به خود اختصاص داده اند.

به گفته مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت، کمترین و بیشترین آمار ازدواج متناسب با تعداد جمعیت استان ها اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج