جاباما
۳۶۵۳۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اپل به ویتنام می رود

بر اساس گزارش‌های اخیر، اپل در صدد ساخت یک پایگاه داده و مرکز تحقیق و توسعه در کشور ویتنام است.

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: بر اساس گزارش‌های اخیر، اپل در صدد ساخت یک پایگاه داده و مرکز تحقیق و توسعه در کشور ویتنام است.
بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده است، شرکت اپل در ادامه‌ی فعالیت‌های خود در جهت گسترش خدمات و فروش محصولات دیجیتال به بازارهای بین‌المللی، قصد دارد تا یک پایگاه داده و مرکز تحقیق و توسعه‌ی ۱ میلیارد دلاری را در ویتنام احداث کند.
اپل به ویتنام می رود

گفته می‌شود که تمایل اپل به سرمایه‌گذاری در شهر دانانگ طی یکی از جلسات محلی دولت مشخص شد، این جلسه در خصوص سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، برگزار شده بود. پیرو گزارش‌های اولیه، اشاره به مشارکت اپل از بیانیه‌های رسمی حذف شده بود.

بر اساس گزارش‌های محلی، اپل در ماه مارس مزایای ساخت یک پایگاه داده‌ی ۱ میلیارد دلاری را با تمرکز بر آسیا در ویتنام بررسی می‌کرده است. احتمالا این پایگاه داده به صورت همزمان به عنوان یک مرکز تحقیق و توسعه نیز عمل خواهد کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست که اپل در این مرکز روی چه فناوری‌هایی تحقیق خواهد کرد.

به عنوان مثال کارکنان مرکز تحقیق و توسعه‌ی اپل واقع در اسرائیل، روی فناوری تراشه‌ی کامپیوتر و حافظه تمرکز کرده‌اند، اما دفتری که به زودی در یوکوهاما شروع به کار خواهد کرد، با هدف تحقیق بر روی صنایع مرتبط با خودرو و سلامت تاسیس شده است.

اما در خصوص ویتنام، اپل ماه اکتبر گذشته یک شرکت فرعی را با نام Apple Vietnam LLC در شهر هوچی‌مین، زیر نظر جین دنیل لیووف، قائم‌مقام مدیرعامل در بخش قضایی و مدیر عملیات بین‌المللی اپل، تاسیس کرد. لیووف در خرید‌های بین‌المللی گذشته‌، از جمله انتقال Semetric، استارتاپ ردگیری موسیقی بریتانیا نیز ارتباط داشته است.

در نهایت، گزارش روز جمعه به نقل از یک بنگاه کاریابی محلی، حکایت از آن دارد که اپل در حال جستجو جهت یافتن فردی برای سمت مدیر توزیع آیفون و مدیر خرده‌فروشی iOS برای فعالیت در منطقه‌ی ویتنام است. این خبر امیدواری‌ها در خصوص احداث یک مرکز خرده‌فروشی رسمی را در این کشور، قوت می‌بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج