۱۳۶۵۷۴۳
۸۵۰۸
۸۵۰۸
پ

محتوای حمایت‌شده

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال می‌تواند یک چالش بزرگ برای افرادی زیادی باشد. برای داشتن یک خرید بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال آشنا شوید.

مبلمان از قبیل وسیله‌هایی است که باید مطابق با سلیقه شما عزیزان برای خرید انتخاب شود. زمانی که قصد خرید مبلمان دلخواه خود را دارید لازم است که از یک طرف سلیقه و از سوی دیگر هم نوع دکوراسیون ساختمان خود را به خوبی مورد توجه قرار دهید. به این صورت می‌توانید بهترین مبل‌ها را سفارش دهید. امروزه بسیاری از مردم به خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال روی آورده‌اند. زیرا این نوع از مبل‌ها از ظاهری بسیار شیک و خارق‌العاده برخوردار هستند و جلوه زیبایی به ساختمان‌های شما می‌دهند.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

شماره های تماس کارما دکور

۰۲۱-۶۶۱۵۴۹۲۵

۰۹۳۰۳۰۵۳۴۳۰

مبل مینیمال چیست؟

به طور کلی مینیمال به معنی ساده گرایی است. زمانی که شما مبل‌های مورد علاقه خود را با طرح‌های بسیار ساده و بعضاً به صورت بدون طرح انتخاب می‌کنید یعنی دارید محصولات مینیمال را سفارش می‌دهید. بسیاری از مبل‌های مدرن و نوین امروزی به صورت مینیمال طراحی و تولید می‌شوند.

منظور از مبلمان مدرن چیست؟

در تولید مبل‌های مدرن و امروزی از الگوها و رنگ‌های سرد و گاهی وقت‌ها نیز از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. مبلمان مدرن به وسیله‌هایی گفته می‌شود که خیلی ساده هستند و اصولاً ساده گرایی را طرح آنها به خوبی پدیدار است. این مبل‌های مدرن بیشتر اوقات به صورت تک رنگ تولید می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود که جذابیت آنها افزایش پیدا کند.

تلفیق مبل‌های مدرن و مینیمال

امروزه افراد زیادی به خرید مبل‌های مدرن و ساده یا مینیمال اقدام می‌کنند. به طور کلی ویژگی‌های مربوط به این مبل‌های مینیمال و ساده خیلی به هم شباهت دارند. از این رو می‌توانیم به نوعی آنها را با هم ترکیب کنیم. به همین دلیل است که اشخاصی که به سبک مبل‌های مدرن علاقه‌مند هستند نمونه‌های مینیمال را برای خرید در نظر می‌گیرند. ترکیب این دو نوع سبک برای خرید مبلمان باعث می‌شود که شما عزیزان بتوانید مبل‌های بسیار جذاب و زیبایی را خریداری کنید.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

ویژگی‌های مبل‌های راحتی و مینیمال

اگر قصد دارید که به خرید مبل مدرن و مینیمال بپردازید باید این کار را بر اساس ویژگی‌های زیر انجام دهید تا خریدی مناسب و مطلوب داشته باشید:

  1. پارچه این مبل‌ها ساده و تک رنگ است.
  2. چوب این مبل‌ها نیز بدون طرح و بدون رگه است.
  3. اغلب این مبل‌ها بدون استفاده از چوب ساخته می‌شوند.
  4. طرح ساده و در عین حال شیک مربوط به این مبلمان از قبیل ویژگی‌های اصلی آن به شمار می‌رود.
  5. وزن این مبل‌های مینیمال و مدرن خیلی سبک‌تر از سایر مبلمان موجود در بازار است.
  6. در طراحی این مبل‌ها از خطوط صاف و همین‌طور از اشکال هندسی و زاویه دار استفاده می‌شود.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

نمونه کارهای بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@collection_karma_

رنگ مبل‌های مینیمال و راحتی

اشخاصی که به خرید مبل مدرن و مینیمال علاقه‌مند هستند باید توجه داشته باشند که این کالاها را می‌توانند با رنگ‌های خاص سرد و خنثی سفارش دهند. برخی از این رنگ‌ها را در این صفحه نام می‌بریم:

  • سفید
  • طوسی
  • مشکی
  • کرمی

افرادی که سبک مینیمال را برای خرید مبلمان مورد علاقه خود در نظر می‌گیرند لازم است که به رنگ‌های مربوط به این وسیله‌ها نیز توجه خاصی داشته باشند. این افراد باید بدانند که انواع رنگ‌های گرم در این سبک ساده گرایی هیچ جایگاهی ندارند. از این رو پس از انتخاب طرح برای خرید این مبلمان باید به رنگ آن توجه زیادی داشته باشند تا در نهایت بتوانند زیباترین رنگ را برای سفارش این کالا در نظر بگیرند.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

کاربرد مبل‌های مینیمال

شما عزیزان می‌توانید مبل‌های مینیمال را در ساختمان‌های مختلف مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار دهید. این مبل‌ها به دلیل این که کم جا هستند قابل استفاده در مکان‌های مختلف نیز هستند. طراحی این مبلمان به گونه‌ای انجام می‌شود که می‌تواند فضای کمی را در قسمت‌های مختلف ساختمان به خود اختصاص دهد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید از این مبل‌های مینیمال در اتاق تلویزیون استفاده کنید. حتی می‌توانید از این مبل‌ها در ساختمان‌های اداری و در مطب‌ها نیز استفاده کنید.

مواد قابل استفاده در تولید مبلمان مینیمال

لازم است بدانید که مبل‌های مینیمال جزو مبلمان راحتی محسوب می‌شوند. از این رو از بهترین نوع مواد اولیه در ساخت آنها استفاده می‌شود تا به این صورت این مبل‌ها خیلی راحت و نرم تولید شوند. پارچه و فوم، اسفنج و مواد دیگر مصرفی که در تولید این مبل‌های مدرن به کار می‌روند خیلی مرغوب و با دوام هستند. پارچه‌هایی که از جنس چرم، میکروفایبر، کتان، گونی و غیره هستند با دوام بالا برای روکش این نمونه از مبل‌ها به کار می‌روند که عمدتاً تک رنگ و بسیار ساده هستند.

چوب‌ها و یا فلزاتی که در ساخت این مبلمان به کار می‌روند نیز علاوه بر این که مقاومت فشاری و فیزیکی منحصر به فردی دارند از نظر وزن نیز کاملاً سبک هستند. به طور کلی در انتخاب متریال در ساخت و تولید این کالاها دقت زیادی از سوی متخصصین به عمل می‌آید.

طراحی و رنگ مبل‌های راحتی

باید توجه داشته باشید که تراکم رنگ در این دسته از مبل‌ها خیلی کم است و به طور کلی از رنگ‌های آرام بخش مانند کرمی و طوسی استفاده زیادی در طراحی این مبلمان به عمل می‌آید. طراحی این مبل‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که فضایی رؤیایی و آرام برای شما عزیزان القا شود. رنگ سبز مغز پسته‌ای هم یکی از رنگ‌های زیبایی است که در طراحی این مبل‌ها جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. به طور معمول رنگ‌هایی که آرامش خاصی را به بیننده القا می‌کنند در طراحی این نوع از مبل‌های مینیمال به دفعات زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

جمع بندی

باید توجه کنید که برای خرید مبل مدرن و مینیمال لازم است که به یک سری قوانین و اصول خاصی اهمیت بدهید. مهم‌ترین اصل استفاده از طرح‌های ساده و رنگ‌های آرام و سرد و همین‌طور خنثی است. شرکت تولید کننده همیشه از این اصول پیروی می‌کند تا در نهایت بتواند بهترین و خاص‌ترین مبلمان راحتی و مینیمال مورد پسند مشتریان خود را به بازار فروش وارد کند. این شرکت طرح‌های ویژه‌ای را برای ساخت این نوع از کالاهای ساده و پرطرفدار در نظر می‌گیرد. از این رو همیشه می‌تواند رضایت مشتریان خود را در ارائه بهترین نمونه از مبل‌ها به آنها به خوبی به دست آورد.  

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

کارما دکور

شرکت کارما با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تخصصی تولید مبلمان و محصولات چوبی در خدمت شماست. کارما مبل با رویکرد کارافرینی و توسعه پس از حضوری موفقیت آمیز در عرصه فروش قصد دارد تادر آینده‌ای نزدیک با گسترش فضای تولید سهم بیشتری در زمینه اشتغال زایی و صنعت کشور را به خود اختصاص دهد. برآنیم تا بارشد و توسعه همه جانبه و با بهبود روزافزون کیفیت محصولات در خدمت رسانی به شما عزیزان گامی بلند برداریم، چرا که براین باوریم خریداران محترم شایسته بهترین‌ها می‌باشند.

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

شماره های تماس کارما دکور

۰۲۱-۶۶۱۵۴۹۲۵

۰۹۳۰۳۰۵۳۴۳۰

۰۹۳۵۴۹۴۷۳۵۴

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

نمونه کارهای بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@collection_karma_

خرید مبل راحتی مدرن و مینیمال چگونه انجام می‌شود؟

https://karmadecor.shop/

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج