۳۶۵۴۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد

براساس تازه ترین خبرها، فیسبوک قصد دارد تا با اقدامی تازه، بخش دیگری از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت را به خود جذب کند.

وب سایت تک شات: براساس تازه ترین خبرها، فیسبوک قصد دارد تا با اقدامی تازه، بخش دیگری از کاربران اپلیکیشن اسنپ چت را به خود جذب کند. پس از عرضه قابلیت Stories در اپلیکیشن اینستاگرام که شباهت زیادی به کارکرد اسنپ چت دارد، فیسبوک طرح آزمایشی تازه ای را در دو کشور برزیل و کانادا آغاز کرده که در آن فیلترهایی برای عکس های سلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
فیسبوک بار دیگر از اسنپ چت تقلید کرد

فیسبوک این فیلترها را از مجموعه فیلترهایی انتخاب کرده که توسط MSQRD ارائه شده است. لازم به ذکر است که شرکت MSQRD چند ماه پیش توسط فیسبوک خریداری شد.

قابلیت های این طرح جدید صرفأ محدود به پیاده سازی چند فیلتر سلفی نیست. اگر از اپلیکیشن فیسبوک در مناطقی که این سرویس ارائه شده استفاده کنید می بینید که دوربین گوشی به طور اتوماتیک در بالای قسمت News Feed باز می شود و شما را تشویق می کند تا به جای نوشتن یک پیام متنی ساده، یک عکس سلفی یا ویدیو از خودتان بگیرید. در همین جا است که کاربران امکان اضافه کردن فیلترها به تصویر خود را پیدا می کنند. این فیلترها بیشتر دارای حال و هوای المپیک و همچنین دو کشور کانادا و برزیل هستند.


اگرچه این طرح آزمایشی در مقیاس کوچکی آغاز شده، این شانس وجود دارد که طی روزهای آینده و اوج گرفتن رقابت های المپیک، به تعداد کشورهایی که امکان استفاده از آن را دارند افزوده شود.

فیسبوک مدت ها است که تلاش می کند در نحوه استفاده کاربران از این وب سایت نوآوری هایی را به خرج دهد و امیدوار است که با ارائه این شیوه های تازه برای عکاسی، میزان فیلم و عکسی که کاربران در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند بیشتر شود.

طی روزهای آینده خواهیم دید که این ایده فیسبوک تا چه اندازه با استقبال کاربران روبرو می شود. بعید نیست که در صورت استقبال گرم مردم از این طرح، به زودی شاهد عرضه عمومی آن برای تمام کاربران فیسبوک باشیم. فیسبوک بدون تردید خود و اینستاگرام را در رقابت با اسنپ چت می بیند، اما هنوز مشخص نیست که برنده نهایی این نبرد کدام یک از این اپلیکیشن ها خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج