جاباما
۳۷۸۳۸۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اپل رقیب اسنپ چت می شود

به نظر می‌رسد اپل در بخش نرم‌افزاری نیز برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای دارد. بلومبرگ در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است کوپرتینونشین‌ها روی اپلیکیشنی کار می‌کنند که به ابزار ویرایش ویدیو و به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها مجهز شده و عملکردی شبیه اسنپ‌چت دارد.

zoomit.ir - حامی غفاری: به نظر می‌رسد اپل در بخش نرم‌افزاری نیز برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای دارد. بلومبرگ در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است کوپرتینونشین‌ها روی اپلیکیشنی کار می‌کنند که به ابزار ویرایش ویدیو و به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها مجهز شده و عملکردی شبیه اسنپ‌چت دارد.
اپل رقیب اسنپ چت می شود

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش کرده است که اپل روی اپلیکیشنی کار می‌کند که عملکردی مشابه اسنپ‌چت دارد. گورمن می‌گوید اپل قصد دارد به کمک این اپلیکیشن به کاربران اجازه دهد ویدیوهای کوتاه خود را بر روی دستگاه‌های آیفون و آیپد ذخیره کرده و با اضافه کردن فیلترها و افکت‌های مختلف روی آن، مانند اسنپ‌چت و اینستاگرام، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

به گزارش بلومبرگ در واقع، نسخه‌ی اولیه این اپلیکیشن همانند تصاویر اینستاگرام، امکان ثبت ویدیوی کاربران در ابعاد مربعی را فراهم می‌کند. ویدیوها از طریق اپلیکیشن جدید اپل ضبط و ویرایش می‌شود و سپس امکان به اشترام‌گذاری آنها روی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک و توئیتر وجود دارد.

گفته می‌شود اپل قصد دارد با اپلیکیشن جدید خود کاربران جوانی را هدف قرار دهد که معمولا از اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ‌چت و اینستاگرام استفاده می‌کنند، ولی ممکن است قابلیت‌های شبکه‌‌های اجتماعی موجود در iMessage را شاهد نباشیم.

بلومبرگ گزارش کرده است که این اپلیکیشن قرار است سال ۲۰۱۷ منتشر شود، ولی این زمان ممکن است تغییراتی را به خود ببیند. با این اوصاف نباید منتظر انتشار این اپلیکیشن همزمان با انتشار سیستم عامل iOS 10 باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج