۳۶۵۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۰۲

فال روزانه 1391/09/02

فال روزانه متولدین فروردین

روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید. امروز، روز بهبود حال و روحیه شما خواهد بود . برنامه ریزی های کوتاه مدت شما برای آینده زندگی، به زودی پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما و یکی از دوستان نزدیکتان به مشکل جدی بر می خورد. این تنش در نهایت به نفع رابطه شما تمام میشود. حرف های خود را واضح و رک بیان کنید شاید دیگر فرصتی نباشد.

پیش بینی شغل شما: به شایعاتی که در محیط کاریتان نقل می شود توجهی نکنید و به بهترین شکل ممکن کار خودتان را انجام دهید. فقط به حرف افراد مسئول و مدیرانتان توجه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اطرافیان تان می گویند شما به جای زندگی کردن در لحظه، به مرور خاطرات گذشته می پردازید. اما امروز متفاوت خواهید بود و وقایعی اتفاق می افتد که دید شما را تغییر خواهد داد.

پیش بینی روابط شما: همواره در روابط دیگران شخص موثری بوده اید و نظرات متفاوتی درباره زندگی و رابطه به آنان ارائه کرده اید اما امروز حقیقت یک رابطه مهم، برای شما روشن می شود!

پیش بینی شغل شما: ایده های کاری خود را بیشتر نقد و بررسی کنید. خیلی مواقع اجرای طرح های شما به خاطر هیجان و عجله ای که دارید به بن بست خورده است. قدر ایده هایتان را بیشتر بدانید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روحیه اجتماعی تری دارید و خوش مشرب و مهربان خواهید بود و با اطرافیانتان صمیمی تر می شوید. به زودی ایده های جدیدی درباره زندگی اجتماعی و فعالیت های گروهی به ذهنتان می رسد.

پیش بینی روابط شما: با شخصی که دوستش دارید به مشکل جدی برمیخورید. کمی صبر کنید و قبل از اخذ هر تصمیم ناگهانی، به خوبی به عواقب آن برای آینده خودتان فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: با محیط کاری و همکارانتان به خوبی هماهنگ شده اید. این مقدمه ای است برای آنکه به زودی به یک موفقیت کاری بزرگ و گروهی دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین تیر

هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. انرژی های شما امروز در یک نقطه متمرکز می شود و این ضامن موفقیت شماست برای آنچه انتظارش را داشته اید. امروز دوست داشتنی تر از هروقت دیگر خواهید بود!

پیش بینی روابط شما: شاید در نگاه اول منطقی به نظر نرسد، اما تمام مسائلی را که ذهنتان را به خود مشغول کرده است، در فرصت مناسب و به طور کامل به شریک زندگی تان انتقال دهید.

پیش بینی شغل شما: از شما خواسته شده است که بیشتر از توانتان کار کنید. برای بهبود زندگی تان این راه هم امتحان کنید. به این فکر باشید که هرچقدر وقت بیشتری بگذارید، درآمد بیشتری نصیب تان می شود.


فال روزانه متولدین مرداد

دیگران به شما زیاد تکیه می کنند زیرا در محافل عمومی اعتماد به نفس زیادی از خود نشان می دهید و این موجب رضایت درونی بیشتر برای شما نیز خواهد بود. قدر توانایی های خود را بیشتر بدانید.

پیش بینی روابط شما: در مهم ترین رابطه زندگی تان، شما دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید! مثل همیشه براساس اصول خود و برخلاف عرف جامعه عمل کنید. اطرافیانتان نیز شگفت زده خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: برای افزایش بازدهی کاری، برنامه ریزی یک امر ضروری است. البته حتما زمان کافی به تفریح و روابط خانوادگی خود نیز اختصاص دهید.


فال روزانه متولدین شهریور

فکر می کنید دیگران حق شما را خورده اند و فریبتان داده اند. امروز نتیجه زحماتتان باز می گردد و این جبران خسارت هایی است که دیگران به شما وارد کرده اند.

پیش بینی روابط شما: مضطرب هستید و در روابط خود بدون فکر عمل می کنید. استراحت کنید و چند روزی از دیگران فاصله بگیرید، به زودی حس شما متفاوت خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: روزهای کاری سختی داشته اید، تقاضای مرخصی کنید. شما متفاوت هستید و مدیران تان به این امر آگاه هستند. برای اثبات آن نیازی نیست به خود و کارتان آسیب بزنید.


فال روزانه متولدین مهر

نسبت به مخارج و هزینه های مالی تان حساسیت بیشتری به خرج دهید تا دچار مشکلات بیشتر نشوید. تلاش بیشتر در این روزها، در آینده به نفع تان تمام می شود.

پیش بینی روابط شما: شما استعداد عجیبی در آشنا کردن افراد جدید با یکدیگر و تشکیل گروه های دوستی دارید. امروز هم چند نفر به خاطر آشنایی به واسطه شما، سپاسگزارتان خواهند بود.

پیش بینی شغل شما: به توازن خوبی میان کار و شخصیت تان دست یافته اید. نیازهای شخصی و اهداف خود را مشخص تر بیان کنید و با اعتماد به نفس پیش بروید. موفقیت در انتظار شماست.


فال روزانه متولدین آبان

در برخورد با مسائل زندگی فقط به منافع آنی خودتان فکر نکنید! اگر نمی خواهید دچار شکست و ناامیدی شوید، همیشه و همه جا به اصول اخلاقی خودتان پایبند بمانید.

پیش بینی روابط شما:اگر لحن بد خود را اصلاح نکنید روابطتان به خطر می افتد، پس در صحبت کردن با دیگران مودب تر باشید. بهتر است امروز از بیان افکاری که درباره دیگران به ذهنتان می رسد خودداری کنید.

پیش بینی شغل شما: از نظر کاری نسبت به گذشته محافظه کار تر شده اید و این به نفع شماست. فرصت های شغلی خوبی را که در این روزها به شما پیشنهاد می شود بیشتر نقد و بررسی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

احتمال زیادی وجود دارد که آن چیزی را که می خواستید امروز بدست نیاورید، اما نا امید نشوید فرصت های بهتری در انتظار شماست. از روزتان به بهترین شکل ممکن در جنبه های دیگر بهره ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز بی قرار، مضطرب و زود رنج هستید. ملاقات با دوستانتان را به یک روز دیگر موکول کنید . مراقب باشید روحیه این روزهای شما به روابط تان آسیبی نرساند.

پیش بینی شغل شما: به ثبات کاری دست یافته اید و به موقعیت خود تسلط دارید. تمامی اطلاعات و داده ها را خودتان تحلیل کنید و به دیگران اطمینان نکنید. این برای ارتقاء شغلی شما ضروری است.


فال روزانه متولدین دی

یک روز بسیار آرام را در پیش رو دارید. به کارهای عقب افتاده در منزل و خانواده تان بیشتر رسیدگی کنید. طرحی را که برای تغییر مکان زندگی تان در نظر گرفته اید بیشتر بررسی کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساس تنهایی بیشتری می کنید. شاید بهتر باشد یک روز را به خودتان اختصاص دهید و به تنهایی گردش کنید! در این فرصت به رفتارهایتان با دیگران نیز بیاندیشید.

پیش بینی شغل شما: اگر میخواهید از همکاران خود برای اتمام پروژه هایتان کمک بگیرید حتما حد و حدود قابلیت های آنان را در نظر بگیرید زیرا هیچ شخصی بهتر از شما به انجام این کار مسلط نیست.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز ایده های جدیدی برای بهبود سبک زندگی خود خواهید داشت، به خصوص در ارتباط با مسائل خانوادگی. سختی های روزهای گذشته به پایان رسیده است، امروز به آرامش خواهید رسید.

پیش بینی روابط شما: در ارتباطات خود بیشتر از حد نیاز صحبت نکنید و به دیگران توضیح ندهید. اگر از روابط تان راضی نیستید خیلی راحت در باره مشکلات با افراد صحبت کنید یا قطع رابطه کنید. مراقب باشید لحن شما توهین آمیز نباشد.

پیش بینی شغل شما: وقتی یک مشکل کاری پیش می آید انگشت اتهام را به سوی دیگران نگیرید. به جای تلاش برای یافتن مقصر، سعی کنید از تکرار آن در آینده جلوگیری شود. به زودی خلاقیت های کاری جدید شما به نتیجه خواهد رسید.


فال روزانه متولدین اسفند

افراد زیادی در دنیا هستند که بدون انتظار داشتن هر نوع پاداشی، کار خیر انجام می دهند. شما هم بدون در نظر گرفتن هر نوع پاداش و جبران، صرفا به خاطر افزایش رضایت درونی خود به دیگران کمک کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط شما با عصبیت، کشمکش و تنش همراه خواهد بود. به جای مداخله و بحث، سکوت پیشه کنید و به این فکر باشید که عزیزانتان بیش از این ناراحت نشوند. پاداش این سکوت خود را به زودی دریافت می کنید.

پیش بینی شغل شما: سعی نکنید کارها را با عجله و بی دقت پیش ببرید. در محیط کاری شما کیفیت بالا بهتر از کمیت و سرعت است. این نگرش باعث موفقیت شما و ارتقاء کاری تان خواهد شد.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/02
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج