۳۶۶۸۰۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«شوهر آهو خانم» در روزهای پایانی نگارش

«شوهر آهو خانم» بر اساس رمانی به همین نام نوشته علی محمد افغانی به سریال تبدیل می شود.

وب‌سایت بانی فیلم: «شوهر آهو خانم» بر اساس رمانی به همین نام نوشته علی محمد افغانی به سریال تبدیل می شود. سریال «شوهر آهو خانم» به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری مهدی شمس و به کارگردانی کاظم راست گفتار اوایل شهریور ماه کلید می خورد.

کاظم راست گفتار سرپرست نویسندگان و کارگردان این سریال تلویزیونی در گفت و گو با بانی فیلم اظهار کرد: این روزها با تمرکز فراوان در حال نگارش فیلمنامه این سریال با تیم نویسنده هستیم. گروه فیلمنامه نویسی متشکل از خودم، بابک کایدان، مصطفی زندی، علیرضا مهربان و طلا معتضدی است.
وی درباره انتخاب بازیگر نیز توضیح داد: تعدادی کاندید برای ایفای نقش مدنظرمان است اما هنوز با بازیگر خاصی وارد مذاکره نشدیم. احتمالا تا یک ماه دیگر وضعیت بازیگرانمان مشخصص می شود. به تدریج با جدی تر شدن قصه روی کاغذ تیم بازیگری نیز وارد مرحله عقد قرارداد می شوند.

به هر حال، تبدیل رمان به فیلمنامه کار دشواری و بعضی بخش ها قابلیت مصور کردن ندارد و با توجه به اینکه قرار است تبدیل به یک سریال شود، ما شاخ و برگ های زیادی به قصه دادیم.

کارگردان فیلم های «زنان ونوسی، مردان مریخی» که فیلم «آشوب» را در فضایی متفاوت در انتظار اکران دارد و قرار است به زودی این فیلم را روی پرده سینما بفرستد می گوید امتیاز کتاب «شوهر آهو خانم» خریداری شده و اگر شرایط مهیا باشد از شهریور ماه سریال را کلید خواهیم زد.
راست گفتار در خصوص مدت زمان تصویربرداری سریال گفت: تصمیم داریم با یک برنامه ریزی مناسب، سریالی متفاوت با دیگر ساخته های شبکه نمایش خانگی روانه بازار کنیم. کاظم راست گفتار از همکاری اش با مهدی شمس به عنوان سرمایه گذار صحبت کرد و افزود: این اولین تجربه مهدی شمس در این عرصه است وی اگرچه پیشینه ادبی و هنری دارد، با این حال در اولین تجربه سریال سازی اش برای ساخت سریال «شوهر آهو خانم» در ۳۰ قسمت با ما همراه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن پور

      بسیار داستان قشنگی هست.خدا کنه سریالش هم زیبا ساخته بشه

    • بدون نام

      پس از خوندن این کتاب که به گفته منتقدانش اولین غم نامه ی زن ایرانی در تاریخ ادبیات ایرانه تا چند ماه مسحور قلم جادویی علی محمد افغانی بودم.اگه بتونن فیلم خوبی ازش بسازن معرکه میشه.بیصبرانه منتظر ساختش میمونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج