جاباما
۳۶۷۴۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

علی مسعودی «دی‌جی کلانتری» را می‌نویسد

«این روزها به همراه دوستم علیرضا صارمی در حال نگارش یک فیلمنامه هستیم. این فیلمنامه که «دی‌جی کلانتری» نام دارد به مسائل و اتفاقات زندگی چند جوان اشاره می‌کند که به موسیقی علاقه زیادی دارند؛»

خبرگزاری صبا: «این روزها به همراه دوستم علیرضا صارمی در حال نگارش یک فیلمنامه هستیم. این فیلمنامه که «دی‌جی کلانتری» نام دارد به مسائل و اتفاقات زندگی چند جوان اشاره می‌کند که به موسیقی علاقه زیادی دارند؛»

علی مسعودی؛ نویسنده و کمدین که با اجرای استندآپ‌کمدی در برنامه «خندوانه» به چهره‌ای مطرح مبدل شد، با اشاره به تازه‌ترین فعالیت خود در تلویزیون توضیح داد: این روزها به همراه دوستم علیرضا صارمی در حال نگارش یک فیلمنامه هستیم. این فیلمنامه که «دی‌جی کلانتری» نام دارد به مسائل و اتفاقات زندگی چند جوان اشاره می‌کند که به موسیقی علاقه زیادی دارند، درواقع تمام دغدغه‌ آنها موسیقی است. این فیلمنامه فعلا تکمیل نشده و با صارمی آن را جلو می‌بریم تا ببینیم به کجا می‌رسد.

مسعودی در ادامه از دیگر فعالیت خود در تلویزیون گفت: همچنان هفته‌ایی یک مرتبه در برنامه «خندوانه» کار اجرا انجام می‌دهم. این کمدین سری جدید، برنامه «خندوانه» را خوب و قوی دانست و گفت: سری جدید «خندوانه» بعد از عید خیلی‌خوب و قدرتمند عمل کرده است. البته یک فاصله بین سری دوم و سوم افتاد و با این فاصله زمانی، تغییراتی در دکور و ساختار برنامه ایجاد شد. تا وقتی مخاطب چشمش به محیط و دکور جدید عادت کند زمان می‌برد. اما فکر می‌کنم «خندوانه» دوباره جایگاه خودش را بین مردم پیدا کرده است. بالاخره همه برنامه‌های تلویزیونی این بالا و پایین‌ها را دارند.

این نویسنده درخصوص همکاری با رامبد جوان گفت: رامبد جوان بی‌نظیر است. من حدود یازده‌سال است که با رامبد جوان کار می‌کنم. ما همیشه با بعضی از آدم‌ها تکلیفمان در رفاقت روشن است، رامبد جوان هم از این‌دسته آدم‌هاست که تکلیف آدم در رفاقت با او روشن است. او حسادت ندارد و معتقد است هیچ کس نمی‌تواند جای کسی را بگیرد. او احساس می‌کند اگر کسی به برنامه‌اش کمک می‌کند و باعث می‌شود برنامه‌اش از نود به صد برسد حتما از آن استفاده می‌کند و اگر هم از فرد ناراضی باشد ترجیح می‌دهد با آن کار نکند و این‌گونه تکلیفش را در رفاقت و همکاری روشن می‌کند.

باتوجه به اینکه برنامه «خندوانه» و «دورهمی» از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این روزهای تلویزیون هستند وی درباره برنامه «دورهمی» گفت: من چند قسمت از برنامه «دورهمی» را دیده‌ام و به نظرم خیلی خوب بود و به اعضای آن تبریک می‌گویم.

مسعودی با اشاره به زندگی متاهلی و ارتباط آن با مسائل کاری‎‌اش توضیح داد: همسرم بسیار زن آرامی است و شرایط من را پذیرفته است. من روز اول شرایطم را به او گفتم و او نیز قبول کرد. ضمن اینکه همسرم دانشجوی دندانپزشکی است و یک‌سال‌ونیم دیگر از درسش مانده است. او همچنین لیسانس باستان‌شناسی دارد و با این وجود یکدیگر را خیلی خوب درک می‌کنیم.

علی مسعودی در پایان از بازی در اولین فیلم سینمایی‌اش گفت: در حال حاضر قرارداد یک فیلم سینمایی به اسم «شکلاتی» را بسته‌ام که ۲۸ یا ۲۹مردادماه برای تصویربرداری به شمال کشور می‌رویم، سپس به کرج و بعد از آن به تهران برمی‌گردیم و حدود ۳۵ جلسه فیلمبرداری داریم. من در فیلم سینمایی «شکلاتی» نقش نعمت را ایفا می‌کنم که نگهبان کارخانه است. نعمت یک نقش‌دوم خوب دارد. البته هیچ ادعایی ندارم که به من نقش‌اول بدهند اما سینما برایم اتفاق خیلی خوبی است. هیچ عجله‌ای هم ندارم و دوست دارم آهسته‌آهسته جلو بیایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج