۳۶۷۵۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مربیان حجاب در مدارس مستقر می شوند

به منظور نهادینه کردن موضوع حجاب از کودکی، تربیت مربیان حجاب در مدارس در دستور کار مرکز زنان ریاست جمهوری قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: معاون خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری گفت: به منظور نهادینه کردن موضوع حجاب از کودکی، تربیت مربیان حجاب در مدارس در دستور کار مرکز زنان ریاست جمهوری قرار گرفت.

زهرا سجادی اظهار داشت: از دی ماه سال ۱۳۸۴، در جلسه چهارصدو بیست و هفتمین شورای فرهنگ عمومی کشور که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کند، طرحی با عنوان راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تصویب شد که به موجب آن بسیاری از نهادها، وزارتخانه ها و سازمان‌ها اعم از دولتی و غیردولتی موظف شدند تا اقداماتی را در جهت تحقق این طرح انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز موظف گردید تا در ۶ حوزه فعالیت‌های انجام دهدف خاطرنشان کرد: تحقیق و تدوین کتب و مقالات مناسب درخصوص فلسفه حجاب و عفاف و شیوه‌های رواج آن در کشور و پاسخگویی به شبهات طرح شده در زمینه حجاب، تهیه پودمان آموزشی و ترویج فرهنگ عفاف برای خانواده‌ها، تشکیل دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای ارباب رجوع‌ها در دستگاه‌های اجرایی و تشکیلات غیردولتی، برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوع فرهنگ عفاف در مراکز علمی - تحقیقاتی بخشی از وظایف مرکز زنان است.

معاون خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری درباره سایر حوزه‌های فعالیت‌های مرکز زنان گفت: تشویق و حمایت از سازمان‌های مردم نهادی که درخصوص ترویج فرهنگ عفاف فعالیت می‌کنند و همکاری با سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ترویج نهادها و الگوهای لباس‌های بومی ایرانی و تشویق و حمایت از مراکز تولید و توزیع لباس‌های ملی و اسلامی بخش دیگری از وظایف مرکز زنان است.

سجادی با بیان اینکه اقدامات زیادی در مورد موضوع عفاف و حجاب در مرکز زنان ریاست جمهوری انجام شده است، تصریح کرد: به منظور توسعه و فرهنگ‌سازی مولفه‌های حجاب از دوران مدرسه، تربیت مربیان حجاب در مدارس را در دستور کار این مرکز قرار دادیم و این طرح به زودی عملیاتی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آمیتریس

      به سلامتی!!!

    • یک روانشناس

      من فکرمیکنم بایدخیلی بیشترازاینهابرنامه ریزی بشه اگه درهمین حدی باشه که اینجاگفته شده قطعانتیجه عکس میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج