۳۶۸۳۱۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

کشف ۲۶۸ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

خبرگزاری فارس: به گزارش بروجرد، علیرضا دلیری ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته کشف مواد مخدر در این شهرستان ۱۳۴ کیلوگرم بوده است.

وی یکی از مطالبات مردم شهرستان بروجرد را جمع‎آوری خرده فروشان از سطح شهر خواند و عنوان کرد: دانشگاه‎ها و مراکز علمی باید برای شناسایی علل و عوامل روی آوردن جوانان به خرده فروشی و چگونگی رفع این معضل ورود پیدا کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: دستگیری معتادان در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی داشته است.

دلیری با موفقیت‎آمیز خواندن اجرای طرح‎های مختلف در نیروی انتظامی شهرستان بروجرد تأکید کرد: با وجود اجرای موفقیت‎آمیز این طرح‎ها همچنان شاهد مشکلات عدیده‎ای در زمینه مواد مخدر در این شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: هزینه‎های مقابله با مواد مخدر در شهرستان بروجرد در مقابل هزینه‎های هنگفت دشمنان در ترویج استفاده ‎از این مواد ناچیز است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در صورتی‌که از یک فرد معتاد به عنوان سرمایه‎ای هدر رفته در کشور یاد شود، آنگاه هر اقدامی با محوریت مبارزه با مواد مخدر نه یک هزینه بلکه سرمایه‌گذاری در این بخش قلمداد می‎شود.

دلیری ادامه داد: سود بالای فروش مواد مخدر یکی از عوامل اشتیاق جوانان به فروش این مواد به صورت خرده فروشی است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف صدا و سیما در مقابله با مواد مخدر در استان لرستان افزود: پس از گسترش مواد مخدر کراک در جامعه ورود صدا و سیما در کاهش استفاده از این نوع مواد مخدر تأثیرگذار بود.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کاهش سن استفاده از مواد مخدر در این شهرستان تأکید کرد: اداره آموزش و پرورش باید برای جلوگیری با این معضل از افکار خوش‎بینانه پرهیز و وارد میدان شود.

دلیری بر ضرورت اجرای کارشناسانه طرح‎های مبارزه با مواد مخدر و پژوهش در این حوزه تأکید و تصریح کرد: با حمایت از طرح و پروژه‎های دانشگاهی با محوریت این موضوع می‎توان ماهیت کاربردی به آنها بخشید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده کاربردی از پایان نامه‎های دانشجویی با موضوع مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم از راهکارهای مقابله با این آفت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      کدوم کشف به راحتترین شکل ممکن مردم به مواد دسترسی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج