۳۶۸۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین قیمت اجاره بهای مسکن در تهران

با توجه به تجربه بنگاهداران مسکن، به دلیل اینکه استقبال از بازار اجاره واحدهای مسکونی معمولا در این فصل از سال به حداقل (کمترین تعداد تقاضا) می‌رسد، موجران هر چقدر در نیمه اول سال برای مستاجران تعیین تکلیف می‌کنند و برای جزئیات قرارداد یک کلام هستند.

دنیای اقتصاد: با توجه به تجربه بنگاهداران مسکن، به دلیل اینکه استقبال از بازار اجاره واحدهای مسکونی معمولا در این فصل از سال به حداقل (کمترین تعداد تقاضا) می‌رسد، موجران هر چقدر در نیمه اول سال برای مستاجران تعیین تکلیف می‌کنند و برای جزئیات قرارداد یک کلام هستند، اما در نیمه دوم سال اغلب مالکان ریش و قیچی را به دست اجاره‌نشین‌ها می‌سپارند البته این مساله به این منظور نیست که مستاجران اجاره بها را تعیین کنند؛ بلکه منظور، دادن اختیار شرایط پرداخت اجاره‌بها (رهن کامل یا رهن و اجاره) و اجاره واحدشان به هر متقاضی با هر شرایطی (زوج، مجرد و خانواده) است.

روز گذشته یک واحد مسکونی ۵۰ متری به همراه پارکینگ در حوالی میدان ولیعصر به بازار اجاره عرضه شد.

در فایل این آگهی عنوان شده بود واحد مذکور «بدون مالک، ایده آل مجردها» است که از طرف دیگر نرخ اجاره باور نکردنی توصیف شده است زیرا این واحد با شرایط ۸ میلیون تومان ودیعه و ۷۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به مستاجر تحویل داده می‌شود.

علاوه براین عده دیگری از مالکان واحدهای خود را به مستاجران مجرد هم اجاره می‌دهند اما نه هر مجردی.

برای مثال در یکی از فرعی‌های محله مرزداران واحدی به متراژ ۷۵ متر مربع با کلیه امکانات و بدون مالک آماده اجاره به «مجرد موجه» پیشنهاد شده است.

از سوی دیگر اغلب مالکان این روزها با دیدن بازاری بدون متقاضی راضی شده‌اند با مستاجران بیشتر به توافق برسند.

مالکی نرخ اجاره واحد ۸۵ متری خود را در خیابان سهیل واقع در قیطریه، ۸۰ میلیون تومان اعلام کرده است. اگرچه این واحد با شرایط رهن کامل به بازار معرفی شده است، اما طبق گفته موجر قابل تبدیل است و حتی به مستاجر مجرد هم تحویل داده می‌شود.

در محله نیاوران یک واحد ۱۰۰ متری به بازار اجاره عرضه شده که در آن تاکید شده است: حق کمیسیون یک طرفه است یعنی فقط مالک حق کمیسیون را پرداخت خواهد کرد. متراژ این واحد مسکونی حدود ۱۰۰ مترمربع اما قدیمی ساز است و رهن و اجاره آن ۲۰ میلیون تومان به اضافه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری سوپرلوکس، در نیاوران با کلیه امکانات در طبقه پنجم با ۱۴۰ میلیون تومان رهن آماده تحویل به متقاضی است. در فایل این آگهی عنوان شده که واحد مذکور در «بن‌بست اختصاصی» قرار گرفته است.

اما در این میان در یکی دیگر از فرعی‌های قیطریه یک فایل اجاره که دلال آن را اکازیون معرفی کرده؛ اظهار کرده است: ۲۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است و مالک تعیین کرده که اجاره ماهانه را ۳ ماه یکبار دریافت خواهد کرد یعنی در انتهای هر فصل، مستاجر باید ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

آخرین قیمت اجاره بهای مسکن در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج