جاباما
۳۶۹۱۳۹
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

دفاع یک نماینده از سخنان اخیر علم الهدی

عضو هیات رییسه مجلس گفت: وزیر ارشاد که خودشان عالم زاده هستند باید در نظر فقها در رابطه با برگزاری کنسرت در مشهد تامل کنند.

خبرگزاری میزان: عضو هیات رییسه مجلس گفت: وزیر ارشاد که خودشان عالم زاده هستند باید در نظر فقها در رابطه با برگزاری کنسرت در مشهد تامل کنند.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به صحبت های علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم که اخیرا در خصوص برگزاری کنسرت در شهر مشهد مقدس گفته "نمی‌شود یک استان خارج از قواعد کشور عمل کند و یک استان که جزیره جداگانه نیست"، اظهار کرد: روز گذشته آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس به صورت مفصل مبانی خود را در خصوص برگزاری کنسرت در این شهر اعلام داشتند و وقتی که علما و فقهای شهر چنین نظری دارند، تکلیف روشن می شود.

وی افزود: وزیر ارشاد که خودشان عالم زاده هستند باید در نظر فقها در رابطه با برگزاری کنسرت در مشهد تامل کنند و به این نکته توجه کنند که شهرهای قم و مشهد با بقیه شهرهای کشور تفاوت هایی دارند؛ همانگونه که شرایط جمهوری اسلامی ایران با بقیه عالم متفاوت است و آمریکایی ها مدام به ما می گویند ایران نمی تواند جزیره جدایی در دنیا باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم در پایان با بیان اینکه گمان می کنم انگیزه های سیاسی پشت این صحبت های وزیر ارشاد باشد گفت: دولت چون نتوانسته در عرصه های اقتصادی و سیاست خارجی خدمات لازم را به مردم را ارائه کند، در این سال آخر مسئولیت خود با ایجاد دعواهای فرهنگی و امثالهم، بیشتر از آنکه به دنبال حل و فصل مسائل باشد، در پی جذب مشارکت سیاسی برای انتخابات آینده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اقای مدیر فقط سخنان امام جمعه مشهد رادرج میکنی،پس سایر استانها چه می شود.

    • بدون نام

      احسنت به تو نماينده

    • فرهنگی بازنشسته

      باسلام به حضرت مهدی علیه السلام ودعاجهت تعجیل فرج*درودبه نماینده پیرو مولا *انشالله استمراردرهمه اموروهمه کشورعریزوپیگیری مشکلات بارنشستگان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج