اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۹۱۵۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

لغو معافیت‌های سربازی در کره شمالی

منبعی در استان‌ هامگیونگ به رادیو آزاد آسیا اعلام کرد، کره شمالی احتمالا با کمبود مشمولان خدمت سربازی مواجه شده چرا که سیاست‌های جدید دیگر گروه‌های معین را از خدمت در ارتش خلق کره معاف نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: منبعی در استان‌ هامگیونگ به رادیو آزاد آسیا اعلام کرد، کره شمالی احتمالا با کمبود مشمولان خدمت سربازی مواجه شده چرا که سیاست‌های جدید دیگر گروه‌های معین را از خدمت در ارتش خلق کره معاف نمی‌کند.

این منبع گفت: در سیاست‌های پیشین تک پسرها، فرزندان اعضای تعاونی کشاورزی و فرزندان کارگران معدن در صورتی که در شغل‌های والدینشان کاری می‌کردند، از خدمت سربازی معاف بودند. اما طبق سیاست‌های جدید افرادی که معاف از سربازی شده بودند نیز باید به خدمت سربازی بروند.

این قانون در خصوص افرادی که در دهه ۳۰ سالگی قرار دارند یا جوان‌تر اعمال می‌شود.

این منبع گفت: این تغییرات جدید در زمانی صورت می‌گیرد که تعداد سربازان ارتش رو به کاهش است از این رو ارتش کره شمالی یکسره اطلاعیه‌های معاینات فیزیکی را برای نیروهای واجد شرایط جدید ارسال می‌کند.

به گفته این منبع: مردم عادی کره شمالی از این سیاست راضی و خوشحال نیستند و مقامات ارتش به خاطر انتخاب اتفاقی سربازهای جدید برای کار در پروژه‌های ساختمانی به جای تقویت نیروهای جنگی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

این اقدامات در زمانی صورت گرفته‌اند که کره شمالی بازسازی ساختمانی را که مقبره کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی و کیم جونگ ایل، پسرش محسوب می‌شود را به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگتر برای ایده‌آل سازی خاندان حاکم آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت کره شمالی هم از قانون برده داری مدرن پیروی میکنه
      مرگ بر ظالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج