۳۶۹۱۶۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ظهور دوباره خودروی زیبای کارما

زمانی که Fisker Karma در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد، توجه همه را به خود جلب کرد. جدا از ساختار سازگار با محیط زیست، طراحی این محصول به اندازه ی کافی خیره کننده بود که به یاد بماند.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: زمانی که Fisker Karma در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد، توجه همه را به خود جلب کرد. جدا از ساختار سازگار با محیط زیست، طراحی این محصول به اندازه ی کافی خیره کننده بود که به یاد بماند. متاسفانه به دلایل مالی، تولید انبوه این خودرو ممکن نشد. اکنون به لطف حمایت مالی چین، کارما به عرصه بازگشته است. و خوشبختانه به همان جذابیت قبل است.
ظهور دوباره خودروی زیبای کارما

Karma Revero از طراحی بیرونی تقریبا شبیه به Fisker Karma است. البته این یک نقص به شمار نمی رود، زیرا طراحی اولیه یکی از بهترین های کارهای هنریک فیسکر محسوب می شود، با در نظر گرفتن اینکه این طراح در پروژه های BMW Z۸، AstonMartin DB۹ و Thunderbolt شرکت داشته است.
ظهور دوباره خودروی زیبای کارما

اما تغییرات خودروی جدید مربوط به زیر پوسته ی آن است، جایی که Revero با یک سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی، قابلیت شارژ سریع، و پنل خورشیدی بروز شده که قادر به شارژ باتری می باشد، مجهز شده است. طبق اعلام کارما، تکنولوژی شارژ خورشیدی این خودرو اولین نوع امریکایی است اما جزئیات بیشتری در این مورد منشر نشده است.
ظهور دوباره خودروی زیبای کارما

کیفیت ساخت این خودرو نیز بسیار بهتر شده است. همانند تمامی مدل های شیک و نمایشی، Fisker Karma اولیه نمی توانست از نظر کیفیت ساخت همرده با خودروهای تولیدی باشد.
ظهور دوباره خودروی زیبای کارما

جیم تیلور، مدیر سهام شرکت کارما گفته است: "حضور در بازار انبوه هیچ وقت از اهداف ما نبوده و اکنون نیز هدف ما این نیست. Revero برای گروه محدودی از افراد طراحی شده که آرزوی داشتن یک وسیله نقلیه ی زیبا و تمیز را دارند."

خریداران می توانند سفارشات خود را از طریق ده فروشنده در امریکای شمالی ثبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج