اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۰۹۵۷
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

دو شکایت عجیب از یاکوزاها

آخرین عضو باند موسوم به«یاکوزا»ها درحالی به بازسازی صحنه جنایت درژاپن پرداخت که دو شاکی جدید با حضور در دادسرای جنایی تهران از وی به اتهام آدم ربایی و اخاذی شکایت کردند.

روزنامه ایران: آخرین عضو باند موسوم به«یاکوزا»ها درحالی به بازسازی صحنه جنایت درژاپن پرداخت که دو شاکی جدید با حضور در دادسرای جنایی تهران از وی به اتهام آدم ربایی و اخاذی شکایت کردند.

در این جنایت که سی‌ام آذر سال گذشته در شهر «ناگویا»ی ژاپن رخ داد، پسر جوانی به نام میلاد درجریان حمله‌ای مرگبار با ضربات شمشیر به قتل رسید. به دنبال این ماجرا خانواده میلاد با مراجعه به دادسرای جنایی تهران ضمن تسلیم شکایتی، خواستار دستگیری ومحاکمه عاملان قتل شدند.از سوی دیگر تحقیقات پلیس ژاپن نشان داد جنایت در جریان درگیری اعضای باند‌های مافیای مواد مخدرایرانی، موسوم به «یاکوزا» و پس از معامله سیمکارت ۴ میلیارد تومانی که از سوی مقتول به اعضای باند یاکوزا فروخته شده بود، رخ داده است. سرانجام ۷ عضو این باند در خارج از کشور دستگیرشدند اما هشتمین متهم پرونده که با گذرنامه جعلی به ترکیه و از آنجا به ایران بازگشته بود، اوایل مرداد امسال در مخفیگاهش دریکی ازشهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد.

متهم زمانی که مقابل بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ایستاد، مدعی شد که در صحنه جنایت حضور داشته اما مرتکب قتل نشده است. او درباره جزئیات قتل گفت: حدود دو سال و نیم قبل سیم کارتی را از مقتول خریدیم. اما بعد از مدتی متوجه شدیم این خط به اندازه کافی مشتری مواد مخدر ندارد. بعد هم پی بردیم فروشنده خط با راه‌اندازی تلفن جدید مشتری‌های مواد مخدر را به سوی خود جذب کرده است که بر سر همین موضوع باهم درگیر شدیم.درحالی که متهم درجلسات بازجویی مدعی بود مرتکب قتل میلاد نشده است، به تازگی دو مرد جوان با مراجعه به دادسرای جنایی از وی شکایت کردند. یکی از آنها به بازپرس جنایی گفت: وقتی عکس سهراب- متهم -را در روزنامه دیدم خیلی زود او را شناختم.

البته من هم در ژاپن آدم خلافی بودم و در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتم. او مردی خطرناک و سردسته یکی ازباندهای مافیای مواد مخدر در ژاپن بود. در جریان یک معامله ۵۰۰ میلیون تومانی مواد مخدر، سهراب مواد را ازمن گرفت اما از پرداخت پولش خودداری کرد. وقتی هم پول را خواستم او با کمک همدستانش مرا ربود و شکنجه‌ام کردند. سپس تهدید کردند اگر ناگویا را ترک نکنم جان مرا خواهند گرفت. من نیز از ترس جانم و بدون دریافت طلب ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام ناگویا را ترک کرده و به ایران بازگشتم.شاکی دوم نیزضمن ارائه اظهارات مشابه وبابیان اینکه درژاپن درکارخریدوفروش مواد مخدربوده به بازپرس جنایی گفت: سهراب وهمدستانش مراربوده وپس ازسرقت دستبند، ساعت وانگشترطلایم متواری شدند.حالاهم ازاوبه اتهام آدم ربایی وسرقت شکایت دارم.

سهراب که چند روز قبل در اداره آگاهی تهران به بازسازی صحنه قتل میلاد پرداخته بود، دیروز برای تحقیقات تکمیلی به دادسرای جنایی انتقال یافت. وی درباره شکایت‌های مطرح شده جدید به بازپرس مرشد لو گفت: اظهارات آنها را قبول ندارم، اگر هم راست می‌گویند مدرک ارائه کنند. درصورت اثبات ادعاهایشان حاضرم سه برابر مبالغ ادعا شده بپردازم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      به نظر می‌رسد که این یاکوزاهای عزیز و دوست داشتنی جهت کسب و کار خود در هر کجای جهان فرقی برایشان نخواهد داشت، چون این عزیزان مجوز و جرایم و سایر رفع و رجوع و خرید و فروش و حق و باطل را خود تشخیص داده و اقدام عاجل مینمایند!!!؟؟؟??؟???؟؟ خلاصه یاکوزاهای عزیز و محترم و گرامی مصلحت خودرا بهتر میدانند؟؟؟???

    • خودم

      چه راحت چون خلاف هاشون در خارج از ایران صورت گرفته الان به دادگاه ایران برای پس گرفتن پول مواد شکایت کرده اینا رو باید به پلیس ژاپن تحویل بدن تا به در همون کشور جوابگوی جنایت هاشون باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج