۳۷۲۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

چگونه محبت‌تان را به همسرتان نشان بدهيد ؟

مجسمه عشــق باشيد...

از ميان هزار راه نمايش عشق، ساده‌ترين و تاثيرگذارترين راه‌هاي نمايش اين حس را به شما پيشنهاد مي‌كنيم؛ پيشنهادهايي كه شايد پيش از اين از كنار آن‌ها ساده مي‌گذشتيد

مجسمه عشــق باشيد...

مجسمه عشــق باشيد...


بخواهيد يا نخواهيد بايد شيوه‌اي براي نمايشش پيدا كنيد. اصلا عاشق شدن و دوست داشتن بدون نشان دادن اين حس چه فايده‌اي دارد؟ اگر شما هم عاشقي را تجربه مي‌كنيد، قطعا مثل ديگران به‌دنبال راهي براي نمايش احساس‌تان مي‌گرديد، يا شايد هم دوست داريد به‌جاي پيروي از راه‌هاي آنان، شيوه‌اي مخصوص به‌خودتان را پي بگيريد. ممكن است با حمايت فرد مورد علاقه‌تان به او نشان دهيد كه هميشه در كنارش هستيد يا اين‌كه كمي احساسي‌تر عمل كنيد و به هر بهانه ساده چند شاخه گل و يك جعبه كادو برايش ببريد. ما هم از ميان هزار راه نمايش عشق، موثرترين و ساده‌ترين راه‌هاي نمايش اين حس را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. پيشنهادهايي كه شايد پيش از اين از كنار بسياري شان ساده مي‌گذشتيد.


تصميم بگيريد

آغاز راه عاشق‌شدن، تصميم گرفتن و پيش رفتن است. اگر شما با فردي روبه‌رو شده‌ايد كه احساس مي‌كنيد مي‌تواند همراه مناسبي براي زندگي شما باشد، پس ترديد نكنيد و تصميم‌تان را بگيريد. بيان ميل به با هم بودن، اولين قدم ابراز عشق است و مي‌تواند در چشم فرد مورد علاقه‌تان، شما را فردي نشان دهد كه توانمند و حاضر است براي خواسته‌هايش تلاش كند. اما براي گرفتن يك تصميم درست چند قدم پيش رو داريد:

قدم اول: نترسيد و جلو برويد. مطمئن باشيد كه توانايي اهداي يك شاخه گل يا به زبان آوردن احساس‌تان را داريد. اگر شما فرد مورد علاقه‌تان را خوب مي‌شناسيد پس حتما مي‌دانيد كه از چه راهي آسان‌تر مي‌توانيد دلش را به دست آوريد. البته بايد حواس‌تان باشد كه بي‌گدار به آب نزنيد.

قدم دوم: نگران توانايي‌هاي‌تان نباشيد و از پذيرفته نشدن نترسيد. بلكه سعي كنيد كه هنگام اعلام تقاضاي‌تان خودتان باشيد و به دليل ترس از پذيرفته نشدن، قول‌ها و وعده‌هايي ندهيد كه از عهده انجام‌شان برنمي‌آييد.

قدم سوم: خودتان را كنترل كنيد. انتظار اين را نداشته باشيد كه وارد راهي شويد كه تمام و كمال تحت كنترل شماست. بلكه به اين باور داشته باشيد كه تنها چيزي كه در اين رابطه در كنترل شما قرار دارد، رفتار خودتان است. حالا كه فرصت عاشقي را به‌دست آورده‌ايد وقت آن است كه بيشتر به‌خودتان و رفتارهاي‌تان توجه كنيد.


علايق همسرتان را دست كم نگيريد

ساده‌ترين راه و البته موثرترين شيوه عشق ورزيدن، توجه به علايق فرديست كه دوستش داريد. نيازي نيست كار خارق‌العاده‌اي انجام دهيد. فقط حواس‌تان را جمع و سعي كنيد او را بهتر بشناسيد. هيچ‌چيزي را دست كم نگيريد. از غذايي كه دوست دارد شروع كنيد و به رنگي كه علاقه دارد توجه كنيد و او را از طريق ساده‌ترين شواهد موجود بشناسيد و از راه همان شناخت براي خوشحال كردنش قدم برداريد. با او به رستوراني كه دوستش داريد برويد و در پاركي كه دوست دارد قدم بزنيد يا اين‌كه او را به كنسرت خواننده مورد علاقه‌اش دعوت كنيد. سعي كنيد از ساده‌ترين نشانه‌ها براي شناخت علايقش كمك بگيريد و به او نشان دهيد كه به اين علايق توجه مي‌كنيد.


مجسمه عشــق باشيد...

حالا كه كمي بيشتر همديگر را شناخته‌ايد و از علايق هم نيز خبر داريد، مي‌توانيد محبت‌تان را كمي عيني‌تر كنيد


هديه را فراموش نكنيد

حالا كه كمي بيشتر همديگر را شناخته‌ايد و از علايق هم نيز خبر داريد، مي‌توانيد محبت‌تان را كمي عيني‌تر كنيد. هديه دادن يكي از اصول تغييرناپذير عشق ورزيدن است. براي پيروي از اين اصل 2 راه پيش رو داريد. اول، هدايايي كه اغلب آدم‌ها از پذيرفتنش خوشحال مي‌شوند و دوم، هدايايي كه احساس مي‌كنيد كمي شخصي‌تر است و اين فرد خاص از داشتنش خوشحال مي‌شود. گل و عطر و ساعت و... در گروه اول جاي مي‌گيرند و قطعا مي‌توانيد براي ابراز عشق‌تان روي آن‌ها حساب كنيد. اما سعي كنيد زياد از حد پيش پا افتاده عمل نكنيد و گاهي با نشان دادن زيركي‌تان او را غافل‌گير كنيد.

در فكر تهيه چه چيزي است؟ آرزوي داشتن چه چيزي را دارد يا اين‌كه مدت‌هاست دنبال چه چيزي مي‌گردد و پيدايش نمي‌كند؟ مي‌گويند هداياي ارزان قيمت آفت رابطه‌هاست اما دليلي هم ندارد براي ثبت عشق‌تان خودتان را ورشكست كنيد. گاهي خريد يك مجموعه آلبوم از آهنگساز مورد علاقه‌اش بدون اينكه هزينه زيادي به شما تحميل كند مي‌تواند بهترين هديه براي او باشد. به‌دنبال بهانه خاصي براي هديه دادن هم نگرديد. يك موفقيت كوچك در تحصيل يا كارش مي‌تواند دليل خوبي براي گرفتن اولين هديه‌ها باشد.


نقاب را كنار بگذاريد

به او بگوييد كه هستيد. هيچ‌چيزي را فراموش نكنيد. خودتان را با همه ترس‌ها، ضعف‌ها، آسيب‌ديدگي‌ها به او نشان دهيد. خودتان را پنهان نكنيد و يك قهرمان دروغی از خود نسازید. حالا، این رابطه شكل گرفته و او شما را آن‌طور كه دوست دارد می بیند، زمان آن است كه صداقت‌تان را به او ثابت كنید. هیچ كس كامل نیست پس سعی نكنید از خودتان برایش یك آدم بی عیب و نقص بسازید. بگذارید كه صداقت‌تان را هم به تمامی دلیل‌هایی كه برای دوست داشتن‌تان دارد اضافه كند. شاید در بسیاری مواقع نیاز نباشد چیزی را با جملات ‌یاد كنید. فقط به او بفهمانید كه بی عیب و نقص نیستید و او هم نباید بیشتر از آنچه در توان‌تان هست روی قدرت و شهامت شما حساب باز كند.


به انتظارات همديگر احترام بگذاريد

شما چه دليلي براي برقراري اين رابطه داريد؟ دوست داريد همراهي كه براي زندگي‌تان انتخاب كرده‌ايد چه تفاوتي در زندگي شما ايجاد كند؟ بار مشكلات‌تان را كمتر كند؟ شادي بيشتري به زندگي‌تان بياورد؟ زندگي‌تان را منظم‌تر و قانون‌مند‌تر سازد؟ قطعا او هم مانند شما انتظاراتي از اين رابطه دارد. سعي كنيد اين انتظارات را بشناسيد و همان‌طور كه توقع داريد او به دلايل شما احترام بگذارد، خواسته‌هايش را فراهم كنيد. البته قبل از فراهم كردن اين آرزو‌ها بايد كمي بيشتر خودتان و او را بشناسيد. اصلا شما 2 نفر توانايي و تمايل برآورده كردن انتظارات همديگر را داريد؟ خب اگر باز هم فكر مي‌كنيد كه تصميم درستي گرفته‌ايد، براي برآورده كردن آن انتظارات، دست به كار شويد.


همسرتان را ستايش كنيد

ستايش شدن را همه دوست دارند و از نظر اغلب آدم‌ها، يكي از راه‌هايي است كه به افراد آرامش مي‌دهد. وقتي كسي را ستايش مي‌كنيم پيش از هرچيز به او مي‌گوييم، به‌دليل داشتن چه ويژگي‌هايي در كنارش هستيم و به او نشان مي‌دهيم كه براي دوست داشتنش دليل داريم. حالا وقت آن است كه بيشتر به فردي كه مقابل‌تان نشسته توجه كنيد. چه چيزي او را از ديگران متمايز مي‌كند؟ آرامشش؟ توانايي‌اش؟ قاطعيتش يا حتي زيبايي‌اش؟ سعي نكنيد كه غيرواقعي و اغراق آميز پيش برويد بلكه تنها آنچه در دل داريد را بيان كنيد. نيازي هم نيست كه جملات عجيب و غريبي را پيدا كنيد، بلكه هرآنچه كه در زندگي روزمره‌تان با آن سروكار داريد و به شما انگيزه‌اي براي دوست داشتن او مي‌دهد را به زبان بياوريد.


به همسرتان انگيزه عشق بدهيد

چهره شما در اين رابطه قطعا بايد با چهره‌اي كه در ارتباط‌تان با ديگر آدم‌ها داشته‌ايد فرق داشته باشد. جنس ارتباط‌تان فرق مي‌كند و اين تفاوت در رفتار شما هم بايد بروز پيدا كند. شايد در محيط كارتان فردي كم حوصله يا در ارتباطات اجتماعي‌تان كمي گوشه‌گير باشيد اما اگر باور كنيد كه در رابطه‌اي متفاوت قرار گرفته‌ايد، خيلي زود فردي متفاوت خواهيد شد. شما بايد فرد مورد علاقه‌تان را حمايت كنيد و گاهي لازم است اين حمايت را در متفاوت بودن نشان دهيد. به او ثابت كنيد كه رفتارتان با او، با برخوردتان با ديگر آدم‌ها متفاوت است و از اين طريق براي فردي كه عاشقش هستيد رابطه‌اي امن و آرام بخش را بسازيد. به او براي دوست داشتن‌تان دليل و انگيزه بدهيد و به‌خودتان هم بقبولانيد كه تا زماني كه اين دلايل را حفظ مي‌كنيد عاشق شما مي‌ماند. هيچ كس دوست ندارد زندگي‌اش را به‌دليل يك ارتباط تازه، سخت و ناخوشايند كند.


از زحمات او قدرداني كنيد

چه قدم‌هايي براي شما برمي‌دارد؟ از چه چيزهايي چشم‌پوشي مي‌كند؟ چطور عيب‌هاي كوچك و بزرگ‌تان را ناديده مي‌گيرد؟ چقدر به شما براي تغيير كردن و تغيير دادن شرايط فرصت مي‌دهد؟ قطعا در رابطه شما هم مانند اغلب رابطه‌ها چنين مواردي وجود دارد. مواردي كه شايد پيش از اين هرگز به‌نظرتان بزرگ يا عجيب و غريب نرسيده باشند. اما بايد باور‌ كنيد، همين اتفاقات ساده و روزمره هم بزرگ هستند و هم عجيب و غريب. به او نشان دهيد كه قدر صبوري‌هايش را مي‌دانيد و مي‌بينيد كه براي بودن با شما تلاش مي‌كند. حتي گاهي اين موضوع را به زبان بياوريد و در اين موارد با هم صحبت كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rocsana

      mamnooooooon ghashng bood

    • بدون نام

      خوب بود

    • somy

      حالتون خوشه ها هرچقدر با مردا این جوری رفتار کنی اصلاً براشون مهم نیست تنها یه چیز براشون مهمه اونم پدر و مادرشونه
      بابا یکی پیدا بشه به اینا بگه بعد از ازدواج اولویت اول زن نه پدر و مادر

    • masoume

      salam mer30 az matalebet kheili komak mikone behem to raftaram ba hamsaram

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج